Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
553 398,00 UAH
UA-2019-10-16-000640-a 5e844dfdad9a4ea7865fc135082d944c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Наталія

+380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атомремонтсервіс" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 25881800
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Київ, проспект Ентузіастів,7, м.Славутич Київської області
Контактна особа: Бондаренко Наталія
+380457921320
bondarenko@ars.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:08
Очікувана вартість: 553 398,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 767,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ВТ-113-Т-19, ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
271 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська обл., Славутич, проспект Ентузіастів, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:51
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Технічна специфікація (Додаток 2 до ТД) містить детальний опис товарів та їх технічні, якісні характеристики, а також вираз «або еквівалент».
2) В Додатку №1 до ТД передбачені зобов'язання про те, що Учасник, під час надання тендерної пропозиції, зазначає інформацію щодо: найменування, типу, марки, виробника, технічних та якісних характеристик.
3) Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм мають можливість приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлена вимога про те, що за описом методики оцінки за критерієм "ціна" повинна міститись інформація щодо врахування податку на додану вартість (ПДВ).
А також згідно з висновком АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016 не враховувати суму ПДВ при здійсненні оцінки пропозицій учасників –є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовується різні системи оподаткування. Тому в тендерній документації на зазначену закупівлю, в розділі V «Оцінка тендерних пропозицій», встановлена вимога про те, що Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ. При проведенні оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-000640-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 08 листопада 2019 09:56
вимога
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції "ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вимогам тендерної документації, а саме:
1) Замовник встановив наступні вимоги- "В разі подання пропозиції на еквівалент, Учасник повинен у складі пропозиції надати письмове підтвердження , що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам Замовника (надається опис товару: ТОЧНА НАЗВА ВИРОБНИКА, НАЗВА МОДЕЛІ, технічні характеристики в вигляді порівняльної таблиці з технічним вимогами Замовника)."
Однак в порівняльній таблиці поданій Учасником відсутні точна назва виробника, назва моделі в позиціях 21, 22,23,24,25,31,32,33,34,35, що не відповідає вимогам тендерної документації. НАЗВА МОДЕЛЕЙ, які пропонуються до поставки в позиціях 21, 22,23,24,25,31,32,33,34,35 відсутня в будь яких інших документах поданих в складі пропозиції учасником, тому це не може бути визнано формальною помилкою, оскільки така помилка впливає на зміст пропозиції.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 11:50
В технічний специфікації, яка є Додатком №2 до Тендерної документації на закупівлю встановлені наступні вимоги - "В разі подання пропозиції на еквівалент, Учасник повинен у складі пропозиції надати письмове підтвердження про те, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару (еквівалентного) відповідають вимогам Замовника. І тільки в такому випадку надається порівняльна таблиця на еквівалентний товар з інформацією: опис товару: точна назва виробника, назва моделі, технічні характеристики. В позиціях 21,22,23,24,25,31,32,33,34,35 не зазначені конкретний тип/марка товару, а тільки наведені технічні характеристики, тому відсутній вираз «еквівалент» і порівняльні характеристики в таблиці не потрібні.
Тому надана пропозиція Учасника "ТОВ "ДІАВЕСТЕНД за формою, що наведена в Додатку №1 до Тендерної документації, відповідає технічним вимогам, що зазначені в технічній специфікації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР СХІД" 553 398,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 539 700,00
UAH з ПДВ
499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 540 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС 548 334,00
UAH з ПДВ
536 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 13:33
13199320_пропозиція_оновлена.pdf
11 листопада 2019 22:05
МВС 10.11.rar
01 листопада 2019 11:34
Електронний підпис
01 листопада 2019 11:32
довідка санкції.pdf
01 листопада 2019 11:32
СЕС Epson.pdf
01 листопада 2019 11:32
Сертификат комплектуючі.pdf
01 листопада 2019 11:26
порівняльна таблиця 13199320.pdf
01 листопада 2019 11:26
Відомості про Учасника.pdf
01 листопада 2019 11:26
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 11:26
Статут.pdf
01 листопада 2019 11:26
Наказ директора .pdf
01 листопада 2019 11:26
КК Бровари лікарня_РН (о).pdf
01 листопада 2019 11:26
13199320_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 09:07
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:06
5. Р 3. п.1.5. Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:09
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:09
Що до захисту довкілля.pdf
31 жовтня 2019 15:09
Технічна специфікація.pdf
31 жовтня 2019 15:09
Протокол Мінін.pdf
31 жовтня 2019 15:09
Наказ на призначення.pdf
31 жовтня 2019 15:09
Контактні дані.pdf
31 жовтня 2019 15:09
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР СХІД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР СХІД"
#40692171
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:02
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 499 999,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 11:41
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 13:30
53-127-01-19-00877_ДіавестЕнд.PDF укладений
29 листопада 2019 13:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 499 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,17 UAH)