Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (стрічка малярна)_9217456
Очікувана вартість
25 100,00 UAH
UA-2019-10-16-000604-b 58353accf1a740f7805fb1536ca67739
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Володимирович Інковський

+380674077635
+380674046337
+380442496768
finansy_atpost@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції Автотранспошти
Код ЄДРПОУ: 25777646
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Народного ополчення, 13
Контактна особа: Олексій Володимирович Інковський
+380674077635,+380674046337,+380442496768
finansy_atpost@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:00
Очікувана вартість: 25 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
625 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (стрічка малярна)_9217456
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення буд 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється покупцем впродовж 10-ти (десяти) календарних днів, з моменту отримання (кожної окремої) партії продукції, на підставі належно оформлених первинних документів. Джерело фінансування-кошти товариства. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 13:01
Зміни.docx
17 жовтня 2019 13:01
ТД стрічка малярна зі змінами.docx
17 жовтня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 13:01
Зміни.docx
17 жовтня 2019 13:01
ТД стрічка малярна зі змінами.docx
16 жовтня 2019 10:14
ТД стрічка малярна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. В тендерній документації немає жодного посилання на будь яку торгову марку, відповідно до чого може бути надана малярна стрічка будь якого виробника, яка відповідає технічним параметрам, вказаним в тендерній документації. Перелік документів, які надають учасники є достатнім для оцінки тендерних пропозицій. З метою уточнення технічних характеристик малярної стрічки до ТД будуть внесені відповідні зміни. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" участь в тендерних процедурах можуть приймати учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись зі всіма податками та зборами. в тому числі з ПДВ. Якщо учасник не являється платником ПДВ, його пропозиція буде оцінюватися без ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій