Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлової будівлі Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Київська обл., Згурівський район, cмт. Згурівка, вул. Героїв Майдану, буд. 1
Очікувана вартість
6 200 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000599-b 59da7bd849d248c1be1620f0ae7c3fb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Погоріла

+380447050181 zgurivkabuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗГУРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 20624518
Місцезнаходження: 07600, Україна , Київська обл., смт. Згурівка, вул. Українська, буд. 51
Контактна особа: Алла Погоріла
+380447050181
zgurivkabuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 6 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт нежитлової будівлі Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Київська обл., Згурівський район, cмт Згурівка, вул. Героїв Майдану, буд. 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07600, Україна, Київська область, cмт. Згурівка, Героїв Майдану, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:13
проект договору.docx
16 жовтня 2019 10:13
ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-000599-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 18 листопада 2019 22:26
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2019 19:28
рішення від 21.11.2019 № 17126 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 19:28
рішення від 06.12.2019 № 18125.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 23:05

Документи подані скаржником

18 листопада 2019 22:26
Платіжне доручення №152.pdf
18 листопада 2019 22:26
Скарга Згурівка_18.11.19.pdf
18 листопада 2019 22:26
Скарга Згурівка_18.11.19.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000034 ● e239a0255f4c41f0a95c9c6ff8f81c7d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

26.02.2021 № 170

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-10-16-000599-b 16.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-04 14:11:12

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів відділом освіти Згурівської районної Державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-10 17:02:00

Лист згідно запиту моніторингу

Пояснення відділу освіти щодо закупівлі на Капітальний ремонт нежитлової будівлі Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Київська обл., Згурівський район, cмт. Згурівка, вул. Героїв Майдану, буд. 1.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-16 15:51:17

Запит про надання пояснень

1. Чи надано Переможцем документи, передбачені пунктом 4 частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-18 14:08:50

Скан-копії документів

Надання Переможцем документи, передбачені пунктом 4 частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ визнано договір нікчемним посилаюсь на ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закону), у зв’язку з нібито не правомірним підписанням додаткової угоди про продовження терміну дії виконання робіт. Позаяк зазначаємо, що відсутні порушення укладаючи додаткову угоду на підставі ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже виконавцем надіслано лист з обґрунтуванням щодо неможливості вчасно виконати завдання та такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі. Отже вимоги законодавства дотримані, а процедура визнання договору недійсним не доведена.

2021-03-26 14:51:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 5 587 738,75
UAH з ПДВ
5 515 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 5 699 348,40
UAH з ПДВ
5 515 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВ ЕКО БУД" 5 765 996,42
UAH з ПДВ
5 515 996,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" 5 790 502,33
UAH з ПДВ
5 555 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 5 890 261,04
UAH з ПДВ
5 890 261,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:47
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:44
дов.PDF
31 жовтня 2019 16:44
довідки1.PDF
31 жовтня 2019 16:44
кошторис.rar
31 жовтня 2019 16:44
установчі документи.pdf
31 жовтня 2019 16:44
тендерна пропозиція.PDF
31 жовтня 2019 16:44
статут.pdf
31 жовтня 2019 16:44
стат додов.PDF
31 жовтня 2019 16:44
протокол.PDF
31 жовтня 2019 16:44
ПДВ дов.PDF
31 жовтня 2019 16:44
паспорт.PDF
31 жовтня 2019 16:43
оригінал паспорт.PDF
31 жовтня 2019 16:43
наказ.PDF
31 жовтня 2019 16:43
лицензия (1).pdf
31 жовтня 2019 16:43
кошторис.PDF
31 жовтня 2019 16:43
індентифікаційний код.PDF
31 жовтня 2019 16:43
довідки.PDF
31 жовтня 2019 16:43
відгук сітібуд.pdf
31 жовтня 2019 16:43
Document_USR_1005899813.rtf

Публічні документи

01 листопада 2019 09:09
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:08
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 09:08
Стаття 17.pdf
01 листопада 2019 09:08
Специфікація.pdf
01 листопада 2019 09:08
реквізити.pdf
01 листопада 2019 09:08
Реєстр документів.pdf
01 листопада 2019 09:08
Протокол обрання директора.pdf
01 листопада 2019 09:07
Працівники.pdf
01 листопада 2019 09:07
Паспорт рекун цветной.pdf
01 листопада 2019 09:07
Опис.pdf
01 листопада 2019 09:07
Нептун КБ3.pdf
01 листопада 2019 09:07
Наказ Рекун.pdf
01 листопада 2019 09:07
Монтажник відгук.pdf
01 листопада 2019 09:07
Ліцензія протипожежна.pdf
01 листопада 2019 09:07
Ліцензія будівельна.pdf
01 листопада 2019 09:07
Лицензия.PDF
01 листопада 2019 09:07
КБ3 Нептун.PDF
01 листопада 2019 09:07
КБ3 Монтажник.pdf
01 листопада 2019 09:07
КБ3 Монтажник 2.PDF
01 листопада 2019 09:07
КБ3 Бахмач музей.PDF
01 листопада 2019 09:07
КБ 3 Бахмач.pdf
01 листопада 2019 09:07
Доп соглаш Бахмач музей.PDF
01 листопада 2019 09:07
Дозвіл пусконаладка.pdf
01 листопада 2019 09:07
Договор транспорт.PDF
01 листопада 2019 09:07
Договор субподряд.pdf
01 листопада 2019 09:07
Договір Нептун.PDF
01 листопада 2019 09:07
Договір Монтажник 2.PDF
01 листопада 2019 09:07
Дог Бахмач музей.PDF
01 листопада 2019 09:07
довідка субпідрядник.pdf
01 листопада 2019 09:07
Довідка про підприємство.pdf
01 листопада 2019 09:07
Довідка працівники.pdf
01 листопада 2019 09:07
Довідка ПДВ.PDF
01 листопада 2019 09:07
Довідка обладнання.pdf
01 листопада 2019 09:07
Довідка ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 09:07
відгук Бахмач.PDF
01 листопада 2019 09:07
Виписка Рекун.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 09:00
Електронний підпис
01 листопада 2019 08:57
Згурівка3.pdf
01 листопада 2019 08:57
Згурівка2.pdf
01 листопада 2019 08:57
Згурівка1 з рєестром.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 09:20
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:20
Кошторис.rar
01 листопада 2019 09:17
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:16
Інші документи.rar
01 листопада 2019 09:16
Техніка,Офіс,Склад.rar
01 листопада 2019 09:16
Аналогічний договір.rar
01 листопада 2019 09:16
Довідки пдф.rar
01 листопада 2019 09:16
Техпаспорти.rar
01 листопада 2019 09:16
Згурівка школа.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВ ЕКО БУД"

ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Переможець 5 515 995,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 08:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
5 515 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 10:30
додаткова угода 15.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 10:26
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 08:59
Додаткова угода 14.pdf зміни до договору
02 січня 2023 08:57
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 09:04
дод угода13.pdf зміни до договору
28 липня 2022 10:55
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2022 14:41
додаткова угода 12.pdf зміни до договору
04 липня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:31
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 10:41
Дод угода 10до дог 456.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 09:55
додаткова угода9.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 16:34
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 10:41
дод угода7.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 10:37
додат угода 6.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:31
додаткова угода по будівництву.zip зміни до договору
23 грудня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 13:51
Додаткова угода4.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:37
договірна ціна.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:37
локальний кошторис.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:37
підсумк відом.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 12:38
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 15:25
дод угода 2.pdf зміни до договору
04 березня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 15:22
дод угода 1.pdf зміни до договору
04 березня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 10:24
підсумкова варт.pdf укладений
18 грудня 2019 10:16
договір 456.pdf укладений
18 грудня 2019 10:15
додаток 1.pdf укладений
18 грудня 2019 10:15
локальний кошторис.pdf укладений
18 грудня 2019 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов договору ,внесення змін до реквізитів сторін договору.
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення щодо оплати договору.
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості робіт
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування складу робіт та продовження терміну виконання
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та реквізитів установи.
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме, затримки фінансування витрат замовника, при умові ,що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості робіт,відкоригований склад робіт ,за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю,а саме зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 456
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML