Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

конструкції та їх частини ДК 021:2015–44210000-5 (металопластикові вікна та комплектуючі)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000573-c 960965a7508d4650928199b849b5eea7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерлікова Вікторія

+0615336381 buh_kassa@bdpu.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердянський державний педагогічний університет
Код ЄДРПОУ: 02125220
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл.,м.Бердянськ, вул.Шмідта, буд.4
Контактна особа: Мерлікова Вікторія
+0615336381
buh_kassa@bdpu.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:36
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 шт
металопластикові вікна та комплектуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька обл., Бердянськ, Шмідта, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 15:08
Додаток 5.docx
16 жовтня 2019 15:08
Додаток 4 .doc
16 жовтня 2019 15:08
Додаток 3 .doc
16 жовтня 2019 15:08
Додаток 2.doc
16 жовтня 2019 15:08
Додаток 1.doc
16 жовтня 2019 15:08
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-000573-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 04 листопада 2019 17:21
щодо повернення пропозиції на кваліфікацію
Доброго дня! Просимо переглянути рішення тендерного комітету та повернути пропозицію ТОВ "Компанія Позитив" на стадію кваліфікації. Учасник надав пропозицію у повному складі відповідно до вимог документації, що підтверджує рішення Замовника, як порушення ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі (далі- ЗУ), закупівля повинна здійснюватися обєктивно та за неупередженною оцінкою тендерних пропозицій. Згідно документації до формальних (несуттєвих) помилок учасника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Згідно п.3 ст.22 ЗУ формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки повязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Замовник у протоколі відхилення зазначив причину не відповідністі саме не вірне оформлення пропозиції, яке не впливає на зміст пропозиції та не спотворюе інформацію. Згідно вищезазначего вимагаємо усунути порушення та повернути нашу пропозицію до кваліфікації згідно ЗУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 08:42
Шановний Учасник! Звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією передбачено перелік помилок, які відносяться до формальних (несуттєвих). Надання завіреної копій документа замість оригіналу - це невідповідність умовам тендерної документації. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, наведені у цій тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-000573-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 05 листопада 2019 09:41
повтрона вимога щодо повернення на кваліфікацію
Доброго дня!Просимо зауважити що Замовник для здійснення закупівлі використовує ЗУ Про публічні закупівлі, де зазначаються вимоги, критерії, принципи та відповідність для проведення прозорої закупівлі товарів, послуг та робіт. Тендерна документація розроблена згідно ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі, що підтверджує Замовник повинен регулюватися саме ЗУ. Згідно вищезазначеного Замовник ПОВИНЕН КЕРУВАТИСЯ ЗУ Про публічні закупівлі, а не лише вимогами тендерної документації, що не мають юридичного значення та сили. Тому просимо усунути порушення та повернути нашу пропозицію до кваліфікації згідно п.3 ст.22 ЗУ формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки повязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Замовник у протоколі відхилення зазначив причину не відповідністі саме не вірне оформлення пропозиції, яке не впливає на зміст пропозиції та не спотворюе інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 11:15
Шановний Учасник! Повторно повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції Замовник приймає рішення ВИКЛЮЧНО керуючись чинним законодавством про державні закупівлі та власною тендерною документацією розробленою відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Вважаємо, що всі законодавчі принципи здійснення закупівель Замовником були враховані!.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 384 990,00
UAH з ПДВ
373 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРЕДИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 374 278,00
UAH з ПДВ
374 278,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:20
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 09:23
Електронний підпис
31 жовтня 2019 09:23
AXOR висновок СЕС.pdf
31 жовтня 2019 09:22
Виконда -висновок СЕС.PDF
31 жовтня 2019 09:22
Статут+протокол+опис.pdf
31 жовтня 2019 09:22
Св-во платника ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 09:22
Ліцензія будівельна.pdf
31 жовтня 2019 09:22
договір 34-ВН.pdf
31 жовтня 2019 09:22
договір 34 відгук.pdf
31 жовтня 2019 09:22
договір 34 - дод.угода.pdf
31 жовтня 2019 09:22
Договір 34 ДНЗ ЗВПУМС.pdf
31 жовтня 2019 09:22
Довідка щодо ст17.pdf
31 жовтня 2019 09:22
Витяг з ЄДР 16.09.19.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 18:07
св_во ндс.jpg
17 жовтня 2019 18:07
св_во саи.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"

ФОП "СЕРЕДИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
#36315588
Відхилено 373 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:45
ФОП "СЕРЕДИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2653408074
Відхилено 374 278,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:49

Документи

04 листопада 2019 15:45
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:44
Протокол №169.pdf
01 листопада 2019 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:48
Протокол №169.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2019 15:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі