Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 44210000-5 конструкції та їх частини (мобільний пост для охорони)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000555-a a6da2d0bbcf5445da08a6602d1438373
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:52
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Код за ДК 021:2015- 44210000-5 конструкції та їх частини (мобільний пост для охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на умовах післяоплати на протязі 30 банківських днів на підставі оформленої належним чином видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати товару. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:32
Протокол змін.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Перелік змін.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Додаток 1.docx
31 жовтня 2019 16:32
Тендерна документація.doc
31 жовтня 2019 16:32
Оголошення.docx
31 жовтня 2019 16:32
Додаток 2.doc
31 жовтня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:32
Протокол змін.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Перелік змін.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Додаток 1.docx
16 жовтня 2019 15:54
Додаток 1.docx
31 жовтня 2019 16:32
Тендерна документація.doc
16 жовтня 2019 15:54
Тендерна документація.doc
31 жовтня 2019 16:32
Оголошення.docx
16 жовтня 2019 15:54
Оголошення.docx
31 жовтня 2019 16:32
Додаток 2.doc
16 жовтня 2019 15:54
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замена материалов
Дата подання: 17 жовтня 2019 15:26
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:27
Возможность замены трубы профильной для каркаса 80х40х3, 60х60х2, 40х40х2, соответственно трубой профильной 80х80х2 и 80х40х2 ?
Відповідь: Тендерною документацією передбачена можливість заміни профільної металевої труби 80х40х3мм,60х60х2мм,40х40х2мм на гнутий швелер 80х50х3мм,80х30х3мм.
Наличие складских помещений
Дата подання: 17 жовтня 2019 15:32
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:35
Согласно условиям тендера , продавец должен поставить изделия по адресу указанному покупателем. В свези с этим есть ли необходимость продавцу иметь склад в г. Харькове, если он имеет складские помещения в другом городе .
Відповідь: В зв’язку з тим, що поставка товару планується на грудень місяць, у разі якщо із-за погодних умов не буде можливості підготувати місце для встановлення мобільних постів, у Замовника виникне необхідність укладання договору безкоштовного зберігання мобільних постів до часу їх встановлення за адресами поставки з Продавцем.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-000555-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Рязанов Роман Сергiйович", Код ЄДРПОУ:2761007813
Дата подання: 15 листопада 2019 14:51
Оскарження рішення про відхилення кандидата
Вих. 15-11/19 від 15.11.2019р.
Голові тендерного комітету
С.І. Назаренко

Оскарження
рішення про відхилення кандидата за протоколом № 339 від 14.11.2019р.

Я, Фізична особа – підприємець Рязанов Роман Сергійович не згоден з вищевказаним рішенням про відхилення мене, як кандидата на перемогу закупівлі ДК 021:2015- 44210000-5 конструкції та їх частини (Мобільний пост для охорони) а саме: п.8 Підстави відхилення тендерної пропозиції Кандидата з наступних підстав:
- згідно п. 4 розділу I до ТД, я як Учасник не надавав довідки щодо ціни, яка розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені.
Проте у складі поданої тендерної пропозиції була надана інформаційна довідка в довільній формі щодо визначення ціни згідно п.1 розділу V де повідомляється що «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує постачати за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі: сплата податків, обов’язкових платежів, транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки.»
Я вважаю, що це не є порушенням вимог ТД, так як мною була врахована вартість усіх вище вказаних витрат, податків та зборів та ін.., які не сплачуються замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні моєї тендерної пропозиції і відшкодовуються за мій рахунок.
В наданій у складі тендерної пропозиції ціновій пропозиції та довідки, складеної у довільній формі надана остаточно виведена загальна вартість тендерної пропозиції з врахуванням усіх моїх окремих витрат, та підтверджено, що вони не будуть сплачуватись замовником.
- згідно розділу III п. 2-4 Інструкції до ТД мною у складі тендерної пропозиції був наданий документ, в якому зазначений строк дії тендерної пропозиції, що становить не менше 90 кал. днів з дати розкриття тендерних пропозицій станом на первісну дату розкриття тендерних пропозицій 04.11.2019р., та арифметично не перерахована з врахуванням змін та перенесенням на іншу дату.
На мою думку, цю незначну механічно математичну помилку можна вважати формально несуттєвою помилкою, та гарантую що вона ніяк не вплине на виконання моїх зобов»язань за Договором про закупівлю товарів.

Прошу врахувати вищевикладені доводи та переглянути рішення про відхилення мене як кандидата за протоколом № 339 від 14.11.2019р.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 14:04
На вашу вимогу щодо оскарження рішення про відхилення вашої пропозиції за протоколом № 339 від 14.11.2019р. повідомляємо наступне:
У пункті 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником було встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про термін дії тендерної пропозиції. Фізичною особою – підприємцем Рязановим Романом Сергійовичем не було надано даної довідки.
Також Замовником в п. 2 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, також встановлено строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Фізичною особою – підприємцем Рязановим Романом Сергійовичем у складі тендерної пропозиції був надан вищевказаний документ, в якому зазначен строк дії тендерної пропозиції, що становить менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим допущено порушення вимог тендерної документації. На Ваше роз’яснення щодо подання у складі тендерної пропозиції документу, в якому зазначений строк дії тендерної пропозиції, що становить не менше 90 кал. днів з дати розкриття тендерних пропозицій станом на первісну дату розкриття тендерних пропозицій 04.11.2019р., кінцева дата подання тендерної пропозиції була арифметично не перерахована з врахуванням змін, внесених в тендерну документацію замовника та не перенесена на іншу дату, повідомляємо про те, що вважати порушення строку забезпечення тендерної пропозиції механічно математичою помилкою, або формально несуттєвою помилкою не можливо.
Таким чином, тендерним комітетом встановлено, що згідно з частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) тендерна пропозиція фізичної особи – підприємця Рязанова Романа Сергійовича не відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 14:51
Оскарження рішення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Рязанов Роман Сергiйович" 559 000,00
UAH з ПДВ
559 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ" 569 200,00
UAH з ПДВ
569 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОПРЯТКІН ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 569 999,00
UAH з ПДВ
569 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 13:18
Електронний підпис
12 листопада 2019 10:34
пропозиція оновлена ціна.pdf
07 листопада 2019 14:15
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:53
Тех паспорт Ланос.pdf
07 листопада 2019 13:53
Роботи на висоті.pdf
07 листопада 2019 13:53
паспорт Рязанов Р.С..pdf
07 листопада 2019 13:53
Мат-техн. база.pdf
07 листопада 2019 13:53
Лист про несуттеві помилки.pdf
07 листопада 2019 13:53
Креслення 3.pdf
07 листопада 2019 13:53
Креслення 2.pdf
07 листопада 2019 13:53
Креслення 1.pdf
07 листопада 2019 13:53
Інструмент.rar
07 листопада 2019 13:53
Інструмент, обладнання.pdf
07 листопада 2019 13:53
Ідентифік. номер (код).pdf
07 листопада 2019 13:53
Згода на ПД.pdf
07 листопада 2019 13:53
Згода з договором.pdf
07 листопада 2019 13:53
Додаток 2 договор.pdf
07 листопада 2019 13:53
Додаток 1 техн. завдання.pdf
07 листопада 2019 13:53
Договір оренди вул. Сучасна.pdf
07 листопада 2019 13:53
Довідки ст. 17- 4.pdf
07 листопада 2019 13:53
Довідки ст. 17- 3.pdf
07 листопада 2019 13:53
Довідки ст. 17- 2.pdf
07 листопада 2019 13:53
Довідки ст. 17- 1.pdf
07 листопада 2019 13:53
Довідка про відхилення.pdf
07 листопада 2019 13:53
Довідка працівники.pdf
07 листопада 2019 13:53
Довідка ДПС.pdf
07 листопада 2019 13:53
Гарантійний лист щодо ТУ.pdf
07 листопада 2019 13:53
Гарантійний лист про товар.pdf
07 листопада 2019 13:53
Гарантійний лист виробника.pdf
07 листопада 2019 13:53
Гарантійний лист ст. 17.pdf
07 листопада 2019 13:53
Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2019 13:53
Відомості про санкції.pdf
07 листопада 2019 13:53
Витяг єд. податку.pdf
07 листопада 2019 13:53
Виписка.pdf
07 листопада 2019 13:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 13:26
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:43
дфс.jpg
19 листопада 2019 11:43
сущ мвс.pdf
08 листопада 2019 03:47
Електронний підпис
07 листопада 2019 22:39
ст 17 ч2.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п10ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п9ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п8ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п7ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п6ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п5ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п4ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п3ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п2ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
ст 17 п1ч1.pdf
07 листопада 2019 22:39
Рішення щодо печатки.pdf
07 листопада 2019 22:39
паспорт оригінал.pdf
07 листопада 2019 22:39
Лист від виробника.pdf
07 листопада 2019 22:39
Креслення.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія паспорт.pdf
07 листопада 2019 22:39
копія оренди моя.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія оренда урц.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія листа від виробника.pdf
07 листопада 2019 22:39
копія листа авторизації.pdf
07 листопада 2019 22:39
копія креслення.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія іпн.pdf
07 листопада 2019 22:39
копія закон щодо печатки.pdf
07 листопада 2019 22:39
копія договіра на гарантію.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія Довідки з дфс.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія довідки з банку.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія довідки з банку 2.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія витягу ЄДР.pdf
07 листопада 2019 22:39
Копія витяг платника.pdf
07 листопада 2019 22:39
копія виписки.pdf
07 листопада 2019 22:39
картка платника податків.pdf
07 листопада 2019 22:39
згода на обробку Власов.pdf
07 листопада 2019 22:39
загальні відомості.pdf
07 листопада 2019 22:39
Договір оренди урц.pdf
07 листопада 2019 22:39
договір оренди мій.pdf
07 листопада 2019 22:39
Довідка щодо санкцій.pdf
07 листопада 2019 22:39
Довідка про новізну товару.pdf
07 листопада 2019 22:39
Довідка про відхилення.pdf
07 листопада 2019 22:39
Довідка про відповідність.pdf
07 листопада 2019 22:39
Довідка про витрати.pdf
07 листопада 2019 22:39
витяг платників єп.pdf
07 листопада 2019 22:39
витяг оригінал.pdf
07 листопада 2019 22:39
виписка оригінал.pdf
07 листопада 2019 22:39
Авторизаційний лист.pdf
07 листопада 2019 22:39
DFS SUSHINSKI.pdf
07 листопада 2019 22:39
BANK 2.pdf
07 листопада 2019 22:39
BANK 1.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 19:55
proekt.pdf
07 листопада 2019 19:55
технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 19:55
sanctions.pdf
07 листопада 2019 19:55
достовірність.pdf
07 листопада 2019 19:55
16.pdf
07 листопада 2019 19:55
17.pdf
07 листопада 2019 19:55
банкрутство.pdf
07 листопада 2019 19:55
у реестрі.pdf
07 листопада 2019 19:55
delivery.pdf
07 листопада 2019 19:55
зразок.pdf
07 листопада 2019 19:55
у строки.pdf
07 листопада 2019 19:55
довкілля та екологія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Рязанов Роман Сергiйович"

ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ОПРЯТКІН ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Рязанов Роман Сергiйович"
#2761007813
Відхилено 559 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 17:43
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ"
#3211107354
Переможець 569 200,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ"
#3211107354
569 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:05
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 13:41
Договор 649.pdf укладений
28 листопада 2019 13:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 569 200,00
UAH