Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запірна арматура)
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000495-a 0ebf4736ef884a84b54a8c45cedad42b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман

+380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:05
Очікувана вартість: 1 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


код ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запірна арматура)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Запірна арматура (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника у наступному порядку: - протягом 50 календарних днів після підписання Акта приймання-передачі Продукції. Пiсляоплата 50 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 10:36
42130000-9_ЗТД.doc
23 жовтня 2019 10:36
Перелік змін.pdf
23 жовтня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 10:36
42130000-9_ЗТД.doc
16 жовтня 2019 15:15
42130000-9_ТД.doc
23 жовтня 2019 10:36
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 жовтня 2019 08:39
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:55
Доброго дня! Наша компанія являється Вітчизняним виробником арматури трубопровідної. При вивченні Технічних вимог Додаток 3 була виявлена неточність, а саме:спосіб виготовлення корпусу клапану регулюючого клапану зазначений литий, а марка матеріалу зазначається як для зварного або виготовленого з поковки сталь 20. В свою чергу правильна марка сталі литого корпусу повинна бути сталь 20Л або сталь 20ГСЛ.Просимо Вас зробити відповідні зміни в Технічних вимогах з відповним перенесенням дати проведення тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Уточнення
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 16:30
Доброго дня! Наша компанія планує прийняти участь в торгах, та в процесі розгляду Додатку 3 (Технічні вимоги) виявили, що клапан регулюючий ЭИ 10.250 КЭ-02 з електроприводом,комплектується електроприводом МЭП 63000/63-250И. Звертаємо Вашу увагу, що даний привід виготовляється підприємством з Російської Федерації. Згідно Розпорядження КМУ від 11.09.2014р. №829-Р, та Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018р., у разі пропозиції обладнання походженням з Російської Федерації необхідно надати документ, виданий Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з підтвердженням, що заміщення запропонованих Учасником товарів, робіт або послуг походженням з Російської Федерації іншими неможливе. Додатково звертаємо Вашу увагу, що зазначене обладнання в Додатку 3 (Технічні вимоги) може комплектуватися електропривідом іншого Вітчизняного чи Еропейського виробника. Просимо Вас зробити зміни к Технічних вимогах відповідно до Розпорядження КМУ від 11.09.2014р. №829-Р, та Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018р., з відповідним збільшенням строку поддання пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно електропривода, повідомляємо про те, що при складанні Технічних вимог (Додаток 3 Тендерної документації) зазначався тип електропривода без посилання на країну виробника, з зазначенням технічних характеристик, а саме:
- МЭП - багатооборотний електропривід (механізми виконавчі електричні прямоходні);
- 63000 - номінальне зусилля на шток, Nm
- 63 - час повного ходу сек;
- 250 - номінальний повний хід штока мм;
- І - індукційний тип датчика.
Для можливості використання електроприводу других типів та виробників передбачено застосування аналогу з необхідними технічними характеристиками.
Технічні характеристики
Дата подання: 18 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:32
Доброго дня. Згідно Додатку 3 просимо уточнити наступне: діапазон тиску після клапану, бажано спільно з діапазоном продуктивності. Рout1 МPa at G1 (min), t/h ? Рout2 МPa at G2 (average), t/h ? Рout3 МPа ft G3(maximum), t/h ? Дякуємо
Відповідь: Стосовно діапазону тиску після клапану:
- Мінімальний і максимальний тиск (Р) за регулюючим клапаном Р = 0-37 МПа;
- Мінімальний і максимальний видаток G = 0-650 т/г;
- Робочий тиск (Рр) за регулюючим клапаном Рр = 32 МПа;
- Робочий видаток Gр = 450 т/г;
Уточнення
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:35
Добрий день! В цілях забезпечення уніфіційності та заміняємості елетроприводів виробництва Російської Федерації на Вітчизняні, пропонуємо замінити привід з поступового типу МЭП на електропривід обертового типу.Дана заміна збереже вимогу здійснення повного ходу клапана не більше 63 с, та не вплине на ремонтнопридатність клапану в цілому.
Відповідь: Стосовно електропривода, повідомляємо про те, що при складанні Технічних вимог (Додаток 3 Тендерної документації) зазначався тип електропривода без посилання на країну виробника, з зазначенням технічних характеристик, а саме:
- МЭП - багатооборотний електропривід (механізми виконавчі електричні прямоходні);
- 63000 - номінальне зусилля на шток, Nm
- 63 - час повного ходу сек;
- 250 - номінальний повний хід штока мм;
- І - індукційний тип датчика.
Для можливості використання електроприводу других типів та виробників передбачено застосування аналогу з необхідними технічними характеристиками.
Звернення
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:33
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 16:36
Відповідно до умов Додатка №2, ТД код ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запірна арматура), замовник тендеру – Приватне акціонерне товариство «Центренерго» Вуглегірська теплова електрична станція (надалі Замовник) в своїх вимогах щодо кваліфікаційних критерій до учасників в пункті 3 зазначив про, обов’язкове надання відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго». Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших суб'єктів господарювання, тому як обмежують та позбавляють прав, учасників тендеру, доводити свою порядність та досвід з виконання аналогічних договорів у господарських відношеннях з іншими покупцями. Таке відмінне ставлення до кваліфікаційних критерій, штучно створює обставини, за якими є підстави вважати, що Замовник опираючись на наявність претензійно-позовної роботи між ним та потенційним Учасником зможе відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, тим створити по відношенню до деяких Учасників дискримінаційні умови. Статтею 16 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначені вимоги до кваліфікаційних критеріїв, саме документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, без будь яких з’ясувань про наявність претензійно-позовної роботи. За такими умовами ТД, взяти участь в відкритих торгах за тендером на закупівлю Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запірна арматура), зможуть лише суб’єкти господарювання, які не пов’язані з ПАТ «Центренерго» та його відокремленими структурними підрозділами, претензійно-позовною роботою. Вимога Замовника, про надання відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго», суперечить положенням ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі частини 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою про усунення порушення, під час проведення публічних закупівель. В зв’язку з чим просимо виключити з Додатку №2 до ДТ дискримінаційну вимогу, про надання відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго». В разі незадоволення нашої вимоги про усунення порушень, надати роз’яснення, щодо ТД та обґрунтовано відповідно до чинного законодавства довести необхідність подання Учасниками, зазначених в Додатку 2 ТД, відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго», та яким чином наявність або відсутність такої претензійно-позовної роботи може вплинути на укладання та виконання Договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго», пояснюємо: дана вимога необхідна для можливості виключення постачання на наше підприємство неякісної продукції та не дотримання умов договору, а також для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Звернення
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:21
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 16:36
Відповідно до умов Додатка №2, ТД код ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запірна арматура),, замовник тендеру – Приватне акціонерне товариство «Центренерго» Вуглегірська теплова електрична станція (надалі Замовник) в своїх вимогах щодо кваліфікаційних критерій до учасників в пункті 3 зазначив про обов’язкове надання відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго». Такі вимоги не відповідають умовам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині 2 якої чітко визначені кваліфікаційні критерії, а саме документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Частиною 4 цієї статті визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Таким чином, вимога про надання відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з Замовником та його відокремленими структурними підрозділами, не відповідає статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі частини 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою про усунення порушення під час проведення публічних закупівель. В зв’язку з чим просимо виключити з Додатку №2 до ДТ вимогу про надання відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго». В разі незадоволення нашої вимоги про усунення порушень просимо надати роз’яснення щодо ТД, а також, обґрунтовано відповідно до чинного законодавства довести необхідність подання Учасниками, зазначених в Додатку 2 ТД відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго», та яким чином наявність або відсутність претензійно-позовної роботи може вплинути на укладання та виконання Договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно відомостей про виконання договору та відсутності або наявності у учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими структурними підрозділами ПАТ «Центренерго», пояснюємо: дана вимога необхідна для можливості виключення постачання на наше підприємство неякісної продукції та не дотримання умов договору, а також для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Енергоконтур" 1 199 760,00
UAH з ПДВ
1 198 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ" 1 296 000,00
UAH з ПДВ
1 296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:27
Статут.pdf
30 жовтня 2019 16:27
Паспорт.pdf
30 жовтня 2019 16:27
Пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 16:27
Відгук.pdf
30 жовтня 2019 16:27
Приказ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 15:20
10,11 Попов (2).zip
31 жовтня 2019 12:47
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:40
Статут.pdf
31 жовтня 2019 12:40
Рішення засновника №2.pdf
31 жовтня 2019 12:39
Копія паспорту.pdf
31 жовтня 2019 12:39
Копія креслення.pdf
31 жовтня 2019 12:39
Дилерський договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Енергоконтур"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Енергоконтур"
#38633410
Відхилено 1 198 200,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"
#42924030
Переможець 1 296 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"
#42924030
1 296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 15:02
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:23
25_11_19 Договір 13_24.pdf укладений
25 листопада 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 13/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін