Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електроконвектор універсальний Thermostar ЕВУА-2,0/230-2(сп)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000477-b b952a1edd4e04525b6dcd19dcb0fbf49
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Герасименко Вікторія Сергіївна

380666307488 goprycpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОПРИСТАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ГОЛОПРИСТАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40655297
Місцезнаходження: 75631, Україна , Херсонська обл., село Нова Збур'ївка, Лікарняна, 55
Контактна особа: Герасименко Вікторія Сергіївна
380666307488
goprycpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 13:42
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Електроконвектор універсальний Thermostar ЕВУА-2,0/230-2(сп) (Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75631, Україна, Херсонська область, Нова Збур'ївка, Лікарняна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 11:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. «Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель технічним характеристикам товару та вимогам».
2. «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 12 100,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 12 087,90
UAH з ПДВ
12 022,86
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 12 650,00
UAH з ПДВ
12 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 12 567,00
UAH з ПДВ
12 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:35
конвектор Pasific.pdf
18 жовтня 2019 11:35
ВІДОМОСТІ ПРО ФОП.pdf
18 жовтня 2019 11:35
Витяг.pdf
18 жовтня 2019 11:35
Виписка.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:22
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .pdf
18 жовтня 2019 08:56
Сканировать1 — копия.PDF
18 жовтня 2019 08:56
Pasport 2ST.PDF
18 жовтня 2019 08:56
Довідка-про досвід.pdf
18 жовтня 2019 08:56
Витяг розширений.pdf
18 жовтня 2019 08:56
Гарантія на документи.pdf
18 жовтня 2019 08:56
Pasport 1ST.PDF
18 жовтня 2019 08:56
Vipiska.PDF
18 жовтня 2019 08:56
Vipiska2.PDF
18 жовтня 2019 08:56
ID KOD.PDF
18 жовтня 2019 08:56
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
18 жовтня 2019 08:56
Pasport 12-13ST.PDF
18 жовтня 2019 08:56
Vityag.PDF
18 жовтня 2019 08:56
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
18 жовтня 2019 08:56
Dovidka SCHET.PDF
18 жовтня 2019 08:56
ДОВІДКА документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Переможець 11 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір про закупівлю № 10.24 від 24.10.2019р..PDF укладений
24 жовтня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 000,00
UAH