Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
телевізійне й аудіовізуальне обладнання ДК 021:2015: 32320000-2 (мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000447-c ● 14eb5abc424e4d669586a62b376445d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердянський державний педагогічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02125220 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл.,м.Бердянськ, вул.Шмідта, буд.4 |
Контактна особа: |
Мерлікова Вікторія +0615336381 buh_kassa@bdpu.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 13:17 |
Очікувана вартість: | 193 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 965,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька обл., Бердянськ, Шмідта, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 14:02 |
Додаток 5.doc | |
16 жовтня 2019 14:02 |
Додаток 4 .docx | |
16 жовтня 2019 14:02 |
Додаток 3 .doc | |
16 жовтня 2019 14:02 |
Додаток 2.doc | |
16 жовтня 2019 14:02 |
Додаток 1 .doc | |
16 жовтня 2019 14:02 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:20
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Згідно з додатком 4: У разі посилань в даному документі на конкретну торгівельну марку чи фірму, після такого посилання вважати вираз «або еквівалент», який має бути не гірше, або краще.У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Технічні та якісні характеристики еквівалента товару підтвердити порівняльною таблицею (оригінал – еквівалент), що включає: найменування, якісні та експлуатаційні показники.
2.* При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати складові частини комплекту та основні характеристики товару (тип, марка, модель та інш.), що пропонується для постачання.(Додаток 1 до тендерної документації).
3.Згідно з п.2 ст.20 Розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Якщо ФОП не платник ПДВ, то його ціну будемо розглядати як остаточну, сума ПДВ до його ціни не додаватиметься. Суми всіх поданих пропозицій будуть розглядатися як остаточні.
2.* При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати складові частини комплекту та основні характеристики товару (тип, марка, модель та інш.), що пропонується для постачання.(Додаток 1 до тендерної документації).
3.Згідно з п.2 ст.20 Розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Якщо ФОП не платник ПДВ, то його ціну будемо розглядати як остаточну, сума ПДВ до його ціни не додаватиметься. Суми всіх поданих пропозицій будуть розглядатися як остаточні.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:38
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:33
Шановний замовник в тендерній документації до закупівлі в п 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено такі параметри Інтерактивної дошки:
• Діагональ активної поверхні повинна бути не менше, або 221 см при співвідношенні сторін 16:10
• Ширина дошки: не менше 197 см, але не більше 198 см
• Висота дошки: повинна бути 128,2 см, або не більше 129 см
• Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 188 см
• Висота активної поверхні повинна бути не більше або 117,5 см
• Товщина дошки більше ніж 5,1 см
• Товщина дошки з лотком має бути менш ніж 12 см
Дані умови, а саме фрази “не менше”, “не більше” є не правомірними, та вказують на те, що Замовник нехтуєте принципами добросовісної конкуренції серед Учасників та запроваджує корупційні дії та зловживання. Замовник підготував та застосовує дискримінаційні вимоги в тендерній документації, що є прямим порушенням ст. 3 Закону Украхни “Про публічні закупівлі” - Принципи зійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальне економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- не дискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- зопобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені в документації з конкурсних торгів не відповідають вимогам Законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створив дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливість прийняти участь в вказаній процедурі вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме прибрати фрази “не менше”, “не більше”. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики товарів, які закуповує. Керуючись основними принципами здійснення закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», водночас Замовник зацікавлений у придбанні якісних товарів за умови максимальної економії бюджетних коштів.
Вважаємо, що умови тендерної документації жодним чином не обмежують та не дискримінують учасників при поданні пропозицій еквівалентних товарів, технічні характеристики, яких не погіршують ті, що запропоновані Замовником.
Вважаємо, що умови тендерної документації жодним чином не обмежують та не дискримінують учасників при поданні пропозицій еквівалентних товарів, технічні характеристики, яких не погіршують ті, що запропоновані Замовником.
Характеристики інтерактивної дошки
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:40
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:49
Шановний замовник. Чи будете розглядати інтерактивну дошку з співвідношенням сторін 4:3.
Відповідь: ні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ КАПІТАЛ ГРУП" |
183 284,64
UAH з ПДВ
|
179 618,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕБАНОВ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ |
192 999,60
UAH з ПДВ
|
192 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ КАПІТАЛ ГРУП" #36263493 |
Переможець |
179 618,95
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:37
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 13:38
|
Договір №410.pdf | укладений |
15 листопада 2019 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.5 п.4 ст.36, зменшення ціни договору на 1 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |