Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти. Код ДК 021:2015 — 09130000-9 (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95)
Очікувана вартість
2 015 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000394-b 575ad7602fc64a649df6e01ed13c202c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Дарія Вікторівна


02089@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 05446166
Місцезнаходження: 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2
Контактна особа: Ільченко Дарія Вікторівна
,
02089@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 19:00
Очікувана вартість: 2 015 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів, кошти підприємства.

Тендерна документація

25 жовтня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 09:46
Проект договору на 2019.docx
16 жовтня 2019 09:46
ТД дизель.doc
25 жовтня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 09:46
Проект договору на 2019.docx
16 жовтня 2019 09:46
ТД дизель.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-000394-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 21 жовтня 2019 19:57
дискримінаційні вимоги
Замовником встановлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та є дискримінаційними, а саме:
1) В Додатку 1 до ТД Замовник вимагає: «- місце зберігання нафтопродуктів у м. Києві (зазначити адресу та надати документ на право власності або оригінал чинного договору оренди чи зберігання)» зазначена вимога дискримінує суб’єктів господарської діяльності, які мають основний вид діяльності оптова торгівля нафтопродуктами та мають ліцензію на Оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, тобто згідно вимог чинного законодавства мають право здійснювати цей вид господарської діяльності. Встановлення вимог про наявність місця зберігання нафтопродуктів у м. Києві (зазначити адресу та надати документ на право власності або оригінал чинного договору оренди чи зберігання) дискримінує учасників з ліцензією на Оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. В тому числі, це порушує наше право на участь у цій закупівлі. Вимагаємо прибрати вимогу про наявність місця зберігання нафтопродуктів у м. Києві (зазначити адресу та надати документ на право власності або оригінал чинного договору оренди чи зберігання), оскільки це штучно звужує коло учасників.
2) Замовник вимагає: «2.3. Позитивний лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, датований не раніше дати публікації оголошення про дану закупівлю.» Зазначена вимога штучно створює перепони до участі у закупівлі, оскільки якщо договір виконаний і замовник надав відгук, то з плином часу договір як був виконаним так і залишається виконаним, не залежно від дати відгуку. Окрім того, відгук це документ, який учасник має отримати від третьої сторони і третя сторона не зобов’язана його надавати учаснику, або пере підписувати кожного разу змінюючи дату. Якщо у Вас як у замовника виникають сумніви з приводу відгуку, Ви маєте право в рамках Закону звернутися до контрагента по договору і перевірити вказану інформацію, а не створювати штучні перепони до участі вимагаючи відгук виданий НЕ РАНІШЕ дати публікації оголошення про закупівлю. Зазначене не одноразово було підтверджено практикою АМКУ. Вимагаємо прибрати вимогу до датування відгуку (не раніше дати публікації…).
3) Замовник вимагає: «- копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами Учасника або надавача послуг згідно з наданим договором на поводження з небезпечними відходами, утилізацію шкідливих (небезпечних) речовин, завірену безпосередньо надавачем цих послуг.» Копії документів подані в складі пропозиції мають бути завірені учасником, а не сторонньою організацією, яка не має відношення до закупівлі.
4) Замовник вимагає: «- копія чинного сертифікату відповідності для серійного виробництва, виданого органом з сертифікації продукції, який акредитований в державній системі сертифікації УкрСЕПРО, або копія «Свідоцтва про визнання», яке видається в системі УкрСЕПРО, якщо продукція вже сертифікована в країнах СНД;». З 01.01.2018 року УкрСЕПРО вже не діє.
5) Замовник вимагає: «- оригінал чинного договору з лабораторією на проведення випробувань нафтопродуктів та оригінал акту наданих послуг, виконаних в рамках цього договору;». Згідно умов Договору, Замовник має право надати пальне на незалежну експертизу, за рахунок Постачальника. Тобто, замовник має право звернутися до будь якої лабораторії. Навіщо встановлювати вимогу про наявність договору з лабораторією ще й з актом наданих послуг? Це штучні перешкоди для участі та звуження кола потенційних учасників.

6) Замовник встановлює наступну вимогу в проекті договору: «5.1. Поставка Товару здійснюється протягом одного календарного дня з моменту отримання та підтвердження заявки Постачальником протягом одного дня з моменту отримання такої заявки. Замовлення ведеться засобами факсимільного або електронного зв’язку.» Враховуючи той факт, що замовником встановлено забезпечення виконання договору, встановлення строку поставки 1 к.д. з моменту заявки непрозорі та ризиковані умови для учасників, такі умови будуть відлякувати потенційних учасників, оскільки Замовник не пише в проекті договору до якої години робочого дня він зобовязаний надсилати заявку, та не враховує ризики учасника на завантаження автомобіля, автомобільні затори і т.д.. Для того щоб не наражати учасників на такі невиправдані і непрозорі ризики доцільно встановити розумний строк на поставку 2-3 календарні дні з дати заявки. Вимагаємо встановити строк поставки 2-3 календарні дні з моменту заявки.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 12:45
Замовником - Тендерним комітетом КП «ШЕУ Дніпровського району» м. Києва розглянуто Вимогу до умов тендерної документації. По вказаним питанням зазначаємо наступне:
1) Щодо наявності місця зберігання нафтопродуктів. Замовник не наполягає на володінні «місцем зберігання нафтопродуктів», що привело би дійсно к звуженню кола учасників. Замовник вимагає на вибір потенційних учасників або документ стосовно права власності, або договір зберігання (оренди). У розумінні Замовника, якщо потенційний Учасник займається оптовою торгівлею нафтопродуктами, він повинен мати хоча б договір зберігання нафтопродуктів для підтвердження його кваліфікації в якості надійного та кваліфікованого постачальника товару за державні кошти. Дана вимога надає додаткові гарантії своєчасної поставки товару та не суперечить чинному законодавству, зокрема, ліцензійним умовам.
2) Щодо наявності відгуку про виконання аналогічного договору, який датовано після виходу оголошення. Такий документ, як Відгук, не є формою звітності та може бути отриманий Учасником у будь-який час. Даною вимогою Замовник намагається гарантувати реалізацію свого права згідно законодавства щодо уточнення інформації, наданої Учасником в складі тендерної пропозиції. Практика закупівель свідчить, що відгуки від контрагентів, датовані минулими роками складно перевірити та підтвердити, оскільки інформація в них може бути створена та надана працівниками, які на момент перевірки Замовником або не працюють, або не в змозі пригадати обставини надання зазначеної інформації. Тому, на думку Замовника, актуальна дата відгуку про виконання договору є об’єктивною та необхідною вимогою.
3) Стосовно завіряння «сторонньою» організацією. Замовник встановив дану вимогу з метою уникнення підробки документів чи отримання їх у інший незаконний спосіб.
4) Щодо втрати чинності деяких актів. У разі об’єктивної відсутності будь-яких документів, зазначених в тендерній документації, Учасник надає діючий документ із посиланням на нормативний акт, що регулює дану сферу діяльності.
5) Стосовно пункту щодо перевірки якості товару. Дана вимога є обґрунтованою та суттєвою при визначенні переможця, оскільки Замовник неодноразово отримував доручення від головного розпорядника бюджетних коштів щодо перевірки якості отриманого товару за бюджетні кошти. Наявність у Учасника діючого договору з лабораторією свідчить про можливість оперативного здійснення випробувань, а також переконує Замовника, що Учасник завчасно перевіряє якістю товару.
6) Стосовно п.6 вимоги. Підприємство Замовника є стратегічно важливим ланцюгом транспортної інфраструктури столиці. Усі обов’язки підприємства-Замовника згідно з його статутною діяльністю виконуються з використанням паливного ресурсу. Вимога щодо постачання товару протягом календарного дня висувається з метою безперебійного забезпечення підприємства необхідними ресурсом для виконання своїх безпосередніх функцій. В осінньо-зимовий сезон партія товару, яка дорівнює одному бензовозу, може бути використана підприємством протягом 2-3 календарних днів. Тому для безперервного циклу життєдіяльності Замовник має бути впевненим, що протягом календарного дня з дня заявки Переможець забезпечить його паливом. Отже, при наявності «місця зберігання» пального, в тому числі й на умовах оренди (користування - зберігання) в місті Києві в Учасника, його ризики щодо порушення виконання умов договору в частині умов постачання мінімізовані.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ1
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 060 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Аукціон

Початок: 04 листопада 2019 14:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40000 л
Нафта і дистиляти. Код ДК 021:2015 — 09130000-9 (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, місто Київ, Київ, проспект Броварський, 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 жовтня 2019 14:07
Коментар щодо відміни: в зв’язку з неможливістю усунення порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порядку оприлюднення інформації про закупівлю при здійсненні закупівлі UA-2019-10-16-000394-b по предмету закупівлі Нафта і дистиляти. Код ДК 021:2015 — 09130000-9 (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95), згідно чинного законодавства – ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги.
Документи:
25 жовтня 2019 14:06
ПРОТОКОЛ відміни торгів.pdf