Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, принтери
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000370-b ● 8fc0989ff0cc4ac396287b5386bd6981
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Скалатська комунальна районна лікарня Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 02000961 |
Місцезнаходження: | 47851, Україна , Тернопільська обл., Скалат, вулиця Леся Курбаса, 36 |
Контактна особа: |
Максимович Богдан Іванович 380967241479 ivanchyk5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штуки
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, принтери)
Ноутбуки - 21 шт;
Багатофункціональні пристрої - 6 шт;
Принтери - 7 шт.
(Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, принтери)
Ноутбуки - 21 шт;
Багатофункціональні пристрої - 6 шт;
Принтери - 7 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47851, Україна, Тернопільська область, Скалат, вул. Л.Курбаса 36.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі через Державну казначейську службу України шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника на підставі відповідних рахунку - фактури, видаткової накладної та/або акту прийняття-передачі в строк протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 09:45 |
Додаток 6.docx | |
16 жовтня 2019 09:45 |
Додаток 5.docx | |
16 жовтня 2019 09:44 |
Додаток 4.docx | |
16 жовтня 2019 09:44 |
Додаток 3.docx | |
16 жовтня 2019 09:44 |
Додаток 2.docx | |
16 жовтня 2019 09:44 |
Додаток 1.docx | |
16 жовтня 2019 09:43 |
ТД ноутбуки 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:58
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. За кожним найменуванням Товару, згідно технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 тендерної документації), Учасником може бути запропоновано еквівалент, який за своїми якісними та технічними характеристиками не гірший за технічні вимоги. При цьому, як зазначено у додатку 2 тендерної документації п.1 Учасник обов’язково має надати довідку з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару,п.7 В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, та товару що визначений в технічних вимогах, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, поданого у таблиці. 2. Відповідь на 2 запитання прошу читати в Тендерній документації в розділі V “Оцінка тендерної пропозиції”.
Докуменатція
Дата подання: 17 жовтня 2019 12:22
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:36
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в тому числі наявність технічної документації виробника на комплектуючі ПК та сертифікати відповідності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Систематика Україна" |
380 058,00
UAH з ПДВ
|
359 978,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Снік-Гал" |
372 504,00
UAH з ПДВ
|
372 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лисак Наталія Володимирівна |
381 170,00
UAH з ПДВ
|
381 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Очікує рішення |
359 978,40
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 14:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 листопада 2019 16:39 |
Коментар щодо відміни: | абз. 2, ч. 1 ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі |
Документи:
06 листопада 2019 16:37
|
Протокол відміна торгів.pdf |