Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво сімейної амбулаторії №5 комунального некомерційного підприємства Центру первинної медико-санітарної допомоги №4 м. Миколаєва за адресою: мкр. Матвіївка, вул. Лісова, біля будинку №5 (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
11 210 889,00 UAH
UA-2019-10-16-000315-a e2126cc2c2214d7aaab7373c4b20a72d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехоцький Андрій Вадимович

+380512533124 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, просп.Центральний, 135
Контактна особа: Цехоцький Андрій Вадимович
+380512533124
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:50
Очікувана вартість: 11 210 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 054,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво сімейної амбулаторії №5 комунального некомерційного підприємства Центру первинної медико-санітарної допомоги №4 м. Миколаєва за адресою: мкр. Матвіївка, вул. Лісова, біля будинку №5 (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, мкр. Матвіївка, вул. Лісова, біля будинку №5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:38
Перелік змін_21.10.19.PDF
21 жовтня 2019 16:38
Додаток 3 Технічне завдання (зі змінами).rtf
21 жовтня 2019 16:38
ТД (нова редакція).docx
16 жовтня 2019 12:53
Перелік документів.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 5 Гарантії.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 4 Проект договору.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
21 жовтня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:38
Перелік змін_21.10.19.PDF
21 жовтня 2019 16:38
Додаток 3 Технічне завдання (зі змінами).rtf
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
21 жовтня 2019 16:38
ТД (нова редакція).docx
16 жовтня 2019 12:53
ТД.docx
16 жовтня 2019 12:53
Перелік документів.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 5 Гарантії.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 4 Проект договору.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
16 жовтня 2019 12:53
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Держпродспоживслужба
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:19
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:51
В додатку 2 до тендерної документації визначено наступне: "В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист з Держпродспоживслужби та/або лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми з посиланням на нормативні документи." Просимо пояснити, з посиланням на відповідні нормативні акти, яке Держпродспоживслужба має відношення до реєстрації транспортних засобів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2.09.2015 № 667: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) реалізує свою діяльність у сфері реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі.
Лист-відгук
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:29
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:51
Додатком 2 до тендерної документації визначено, що відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім'я, по-батькові керівника та номер телефону), інформацію про те що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору. Просимо пояснити, навіщо у відгуку зазначати реквізити замовника? Яким саме чином реквізити замовника підтверджують досвід виконання аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, Замовник має право вимагати від Учасника надання інформації, яку він вважає необхідною.
Якщо на підтвердження виконання аналогічного договору Учасником в складі тендерної пропозиції надається договір/договори з аналогічним предметом закупівлі, де є обов’язковий розділ «реквізити», то не є проблематичним вказати ті ж самі реквізити Замовника в відгуку.
Кваліфікація
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:37
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:52
Додатком 2 до тендерної документації визначено: "Кваліфікація та освіта інженерно-технічного персоналу (в т.ч. виконуючого робіт) повинна відповідати Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 №249 (зі змінами)". Просимо вказати конкретну норму зазначеного Довіднику, яка передбачає його обов'язкове застосування суб'єктами господарювання. В іншому випадку, тобто, якщо цей Довідник не є обов'язковим до застосування, вимагаємо змінити вищевказане формулювання тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1 Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» від 29.12.2004 №336 : Довідник визначає перелік основних робіт, які властиві тій або іншій посаді, та забезпечує єдність у визначенні кваліфікаційних вимог щодо певних посад.
Довідник є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності.

Відповідно до п.2 Довідник складається з Випусків і Розділів випусків, які
згруповано за основними видами економічної діяльності, виробництва та робіт.

Отже, Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 №249 (зі змінами) є обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності.
Технічне завдання
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 16:32
У складі технічного завдання (Додаток 3), згідно об'єктного кошториса № 2-1 зазначен ЛК 2-1-17 на придбання устаткування пожежної сигналізації, але у складі техннічного завдання по об'єкту, вказаний кошторис ЛК 2-1-17 відсутній. Просимо надати пояснення по даному запитанню.
Відповідь: Відповідні зміни внесенні до тендерної документації. Ваші зауваження враховано.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП" 10 650 344,55
UAH з ПДВ
10 650 344,55
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 10 650 344,55
UAH з ПДВ
10 650 344,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2019 17:30
Електронний підпис
09 листопада 2019 17:25
IMG-1660.JPG
09 листопада 2019 17:25
IMG-1659.JPG
09 листопада 2019 17:25
SCAN0000.PDF
31 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:52
Черниченко.pdf
31 жовтня 2019 16:52
Ринденко .pdf
31 жовтня 2019 16:52
Петренко.pdf
31 жовтня 2019 16:52
Мозговой .pdf
31 жовтня 2019 16:52
Масюра .pdf
31 жовтня 2019 16:52
Курин .pdf
31 жовтня 2019 16:52
ст 16.rar
31 жовтня 2019 16:52
ТП амбулатория.pdf
31 жовтня 2019 16:52
СТАТУТ.pdf
31 жовтня 2019 16:52
працівники .pdf
31 жовтня 2019 16:52
ДЦ.rar
31 жовтня 2019 16:52
Витяг ПДВ.jpg
16 жовтня 2019 12:58
ЛИЦНЗИЯ.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2019 18:38
Електронний підпис
31 жовтня 2019 18:37
ВРЛС.pdf
31 жовтня 2019 18:33
Електронний підпис
31 жовтня 2019 18:33
ВІД ЛС.pdf
31 жовтня 2019 18:30
15.2 дозволи.pdf
31 жовтня 2019 18:30
Підписаний_GarLIST 8765.pdf
31 жовтня 2019 18:30
15.1 ліцеезія.pdf
31 жовтня 2019 18:30
9 сертиф відповід.pdf
31 жовтня 2019 18:30
14 кошториси субподряд.pdf
31 жовтня 2019 18:30
12 мтб.pdf
31 жовтня 2019 18:30
3 кільк та якісні.pdf
31 жовтня 2019 18:30
7 захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 18:30
1 лист-гарантія.pdf
31 жовтня 2019 18:30
13 працівники.pdf
31 жовтня 2019 18:30
4 тендер пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 18:30
8 дсту.pdf
31 жовтня 2019 18:30
РЗВ.pdf
31 жовтня 2019 18:30
ЛС2.pdf
31 жовтня 2019 18:30
ЛС1.pdf
31 жовтня 2019 18:30
ДЦ.pdf
31 жовтня 2019 18:30
ЛС3.pdf
31 жовтня 2019 18:30
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
31 жовтня 2019 18:30
ИВР.pdf
31 жовтня 2019 18:30
10 субпідряд.pdf
31 жовтня 2019 18:30
2 ст 17.pdf
31 жовтня 2019 18:30
17 статут.pdf
17 жовтня 2019 17:35
14 статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"
#41293729
Переможець 10 650 344,55
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"
#41293729
10 650 344,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:52
КБ3 амб.5 15Т.pdf укладений
24 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:00
Додаток 4 до ДУ 6 від 15.12.2020 дог.15Т_ДЦ3.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:55
Додаток 4 до ДУ 6 від 15.12.2020 дог.15Т_ДЦ2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:55
Додаток 4 до ДУ 6 від 15.12.2020 дог.15Т_ДЦ1.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:55
ДУ6 від 15.12.2020 до дог.15Т_Амб.5.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:03
ДУ 5 від 23.03.20 до дог.15Т_Амб. 5.pdf зміни до договору
23 березня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:46
ДУ 4 від 18.02.2020 до дог. 15Т_Н.б. Амб. 5.PDF зміни до договору
18 лютого 2020 16:42
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 11:11
ДУ 3 від 06.02.20 до дог. 15Т_амбул. 5.PDF зміни до договору
06 лютого 2020 11:09
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:21
ДУ 2 від 26.12.19 до дог.15Т_амбул. 5.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 13:21
ДУ 1 від 06.12.19 до дог.15Т_амбул. 5.PDF зміни до договору
06 грудня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 17:29
Додаток 4 до договору_ДЦ.PDF укладений
26 листопада 2019 17:27
Договор 15 Т від 25.11.2019_Амбулаторія 5.PDF укладений
26 листопада 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п.4.3 розділу 4 викласти в новій редакції: «4.3. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати взяття Замовником фінансових зобов’язань в органах ДКУ. Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764 та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, але не пізніше 25 грудня поточного року, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». По закінченню терміну використання авансу, невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданої Підряднику суми авансу. Розміри та терміни закриття авансу в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. Ненадання Замовником авансу, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору.»
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2019 рік на 1 093 623,10 грн. 1.2. Внести зміни в п.3.1 розділу 3 викласти в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 10 650 344,55 грн. (десять мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч триста сорок чотири грн. 55 коп.), в т.ч. ПДВ 1 733 764,82 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2019 рік становить 2 624 634, грн. 20 коп. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки №1,2 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни у п.3.1 розділу 3 та п. 10.1 розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 10 650 344,55 грн. (десять мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч триста сорок чотири грн. 55 коп.), в т.ч. ПДВ 1 733 764,82 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 7 723 645 грн. 87 коп. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 2, 3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. У зв’язку із зміною реквізитів «ЗАМОВНИКА», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «ЗАМОВНИКА», що містяться в «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у наступній редакції: ЗАМОВНИК Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р № UA598201720344231016100099423 в ГУ ДКСУ у Миколаївській обл. ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати додаткову угоду №3 від 06.02.2020 року. 1.2. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1 розділу 3 та п. 10.1 розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 10 650 344,55 грн. (десять мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч триста сорок чотири грн. 55 коп.), в т.ч. ПДВ 1 733 764,82 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 7 723 645 грн. 87 коп. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 2, 3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. У зв’язку із зміною реквізитів «ЗАМОВНИКА», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «ЗАМОВНИКА», що містяться в «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у наступній редакції: ЗАМОВНИК Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р № UA598201720344231016100099423 в ДКСУ у м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 652 109,00 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 2020 рік на 350 044,52 грн. 1.3. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 9 998 235,55 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті тридцять п’ять грн. 55 коп.), в т.ч. ПДВ 1 636 937,03 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2019 рік становить 2 624 634,20 грн. на 2020 рік становить 7 373 601,35 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 1, 2 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 6 340,00 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 2020 рік на 6 340,00 грн. 1.3. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 9 991 895,55 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто одна тисяча вісімсот дев’яносто п’ять грн 55 коп), в т.ч. ПДВ 1 665 315,92 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2019 рік становить 2 624 634,20 грн з ПДВ, на 2020 рік становить 7 367 261,35грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України.» 1.4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1,2,3,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 991 895,55
UAH (в тому числі ПДВ 1 665 315,92 UAH)