Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
36 632,50 UAH
UA-2019-10-16-000314-c 66520bcd72264c61ae0150536874eff9
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозовий Костянтин Константинович

+380487526057 konstantin.lozovoj@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Лозовий Костянтин Константинович
+380487526057
konstantin.lozovoj@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:26
Очікувана вартість: 36 632,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Див. документи "Оголошення-документація" та "Технічні вимоги"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Бланк «Матеріальний ярлик», формат А6, 1+1, папір офсет 200 г/м2, (друк чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5000 шт
Бланк «Повідомлення по Україні», формат А6, папір офсет 160г/м2, 1+1, (друк синього кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 шт
Бланк «Особиста картка обліку спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту» формат А4, папір офсет 200г/м2, 1+1.(друк чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
9000 шт
Бланк «Курсівка», формат А5, папір офсет 80г/м2, 1+1, ( друк блакитного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Бланк «Абонемент», формат А5, папір офсет 80г/м2, 1+1, (друк червоного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Бланк «Санаторна-курортна путівка», формат А5, папір кольоровий зелений 120г/м2, 1+1, (друк чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Бланк «Санаторна-курортна путівка», формат А5, папір кольоровий блакитний 120г/м2, 1+1, (друк чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Бланк «Лицевой счет» картка бухгалтерського обліку , формат А5 картон 300 гр/м2, 1+1, (друк чорного кольору).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 шт
Бланк «Медична картка хворого фізіотерапевтичне відділення», формат А5, папір офсет 80г/м2, 1+1, (друк чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20 шт
Бланк «Разова перепустка», блок 100 арк., формат А5, папір газетний, 1+1, збірка, наскрізна нумерація, зшивка на 2 скоби, (друк чорного кольору).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Бланк «Наряд», формат А5, папір офсет 80г/м2, 1+1, (друк чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Бланк «Продезінфіковано» розмір 50мм*600мм, папір офсет 65 г/м2, 1+0, (друк блакитного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 шт
Посвідчення має вигляд книжки розміром 110*80мм., у тверда обкладинка покрита бумвінілом з поролоновим прошарком, темно-синього кольору, внутрішній блок- 26 аркушів, офсетний папір, зшивка на металеву скобу, друк чорного кольору. Назва документа виконується на передній частині обкладинки методом тиснення срібною фольгою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 12:09
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 12:09
Оголошення-документація.pdf
16 жовтня 2019 12:09
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2019 12:09
додаток 1.docx
16 жовтня 2019 12:09
додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поставки товару
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:22
Чи є обов'язковою умова п.5.1.8. щодо поставки товару без залучення кур'єрської служби?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-000314-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН", Код ЄДРПОУ:16295262
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:30
п.5.1.8
В Тендерній документації є п.5.1.8., в якому вимагається надати довідку про те, що поставка товару здійснюється силами та засобами Постачальника без залучення кур’єрської служби.
У нас є власний транспорт, але товар на ньому ми доставляємо тільки по м.Києву.
В інші міста України відправляємо товар кур’єрською службою.
Вимогу в п.5.1.8 вважаємо дискримінаційною і вимагаємо видалити із Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 15:46
Вимога щодо постачання товару без залучення кур’єрських служб встановлена Замовником у зв’язку з тим, що:
1. Адміністрація морського порту Південний - є об’єктом стратегічного значення, пунктом пропуску через державний кордон та підприємством з високим рівнем небезпеки, з чітко прописаним та затвердженим «Положенням про забезпечення пропускного та внутрішньооб’єктового режиму на території ПФ ДП «АМПУ»(адміністрації МП Південний), з обов’язковим проходженням інструктажів (охорона праці, безпека руху, пожежна безпека та інші) та оформлення перепусток на територію ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) за рахунок постачальника.
2. Приймання ТМЦ Адміністрацію морського порту Південний за кількістю і якістю здійснюється в присутності комісії філії, згідно вимог «Положення про порядок приймання товарно-матеріальних цінностей у ПФ ДП «АМПУ»(адміністрація МП Південний). Приймання ТМЦ займає тривалий час, а в свою чергу кур’єрська служба обмежена в часі при видачі товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 21 340,00
UAH
21 340,00
UAH
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН" 34 660,50
UAH
34 660,50
UAH
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 21:46
KomPRzaRezultAuction.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.11 blank_oblad.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.10 Dovidka_AnalogDogovor_.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.10.2 Vidguk.jpg
23 жовтня 2019 15:00
5.1.9 Deklar.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.9.23 Sertifikati 1.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.9.25 Sertifikati 3.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.9.24 Sertifikati 2.pdf
23 жовтня 2019 15:00
Сангиг_газетка 2017.PDF
23 жовтня 2019 15:00
5.1.8 blank_dostavka _Avto.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.7 KomPR.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.5 Vityag_PDV.pdf
23 жовтня 2019 15:00
5.1.4 Dovidka.pdf
23 жовтня 2019 14:59
5.1.3 Bank_rahunki_2019.pdf
23 жовтня 2019 14:59
5.1.1 Statut+Izm.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
Рішення скасоване 21 340,00
UAH
15 листопада 2019 08:43
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
Відхилено 21 340,00
UAH
15 листопада 2019 09:20
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН"
#30588298
Переможець 34 660,50
UAH
18 листопада 2019 11:31

Документи

29 жовтня 2019 14:47
Протокол №126.pdf

Документи

15 листопада 2019 09:20
Протокол №132.pdf
15 листопада 2019 09:20
Лист.pdf

Документи

18 листопада 2019 11:31
Протокол №133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН"
#30588298
34 660,50
UAH
Документи

Документи

18 листопада 2019 11:31
Протокол №133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
459-В-ПВФ-19 від 22.11.2019 ПВКП ТАЛІСМАН.pdf укладений
22 листопада 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 592,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 932,10 UAH)