Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережевий комутатор Ethernet
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000283-c b92533152d954688b7cfdd24ea965856
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:29
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт.
Мережевий комутатор Ethernet (джерело фінансування - кошти субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЗО Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:52
Проек договору.doc
16 жовтня 2019 11:52
ТД комутатори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:50
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції лише у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених в тендерній документації. В іншому випадку, тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Просимо звернути на це Вашу увагу! Торгова марка товару може бути яка завгодно (аналог) , але технічні вимоги предмета закупівлі повині відповідати тендерній документації. Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.

Умови закупівлі
Дата подання: 22 жовтня 2019 08:49
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 12:46
Вимогами тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати копії: – першої та останньої сторінки трудової книжки, або копії договорів (контрактів, угод); – документів про освіту. Вважаємо що зазначена вимога є протизаконною та порушує права учасників закупівлі виходячи з наступного Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право вимагати від учасників виключно інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, та не надано право встановлювати додаткові вимоги, як – то надання копій документів про освіту, копії трудових книжок. Документами про освіту, на нашу думку є відповідні дипломи. Дипломи співробітників, як і трудові книжки, містять персональні дані, розповсюдження яких заборонено чинним законодавством України. Таким чином, вимога про надання документів про освіту та трудових книжок, є порушенням норм законодавства з боку Замовника. А розголошення персональних даних є грубим порушенням законодавства України з боку учасника. Виходячи з вищевикладеного, просимо надати пояснення на наступні питання: - чи має право учасник відмовитись в наданні у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок та копі дипломів, мотивуючи це незаконністю відповідної вимоги? - Які пояснення чи документи повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, у випадку відмови надання копій дипломів та трудових книжок? - Чи буде законна відмова учасника в наданні копій дипломів та трудових книжок підставою для відхилення його тендерної пропозиції? Вашу обгрунтовану відповідь просимо надати з посиланнями на нормативно-правові акти та закони, в яких зазначен, що вимоги щодо надання вищезазначених документів законні та не суперечать законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу,відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід.Цією ж ст передбачено,що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Визначені замовником згідно з цією ст. кваліфікаційні критерії та перелік документів,що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям,зазначаються в тендерній документації. Саме цей нормативний акт,а не КЗпП України (як Ви про це помилково зазначаєте) наділяє Замовника правом вимагати у учасників надання документів,які можуть підтвердити інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.Відповідно до змісту для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників,а також надати сканкопії дипломів про закінчення учбових закладів,трудових книжок(в повному обсязі)наказів про прийняття/переведення на посаду.Підтвердити - означає надати докази.Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію,а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів,не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в трудову книжку.документ про освіту(спеціальність, кваліфікацію).Працівник не може бути допущений до роботи без укладення т.д,оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу.Таким чином,вказана інформація та документи повинні бути в наявності у роботодавця.Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних,встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Відповідно до ч.1 , ч.3 ст.14 ЗУ «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фіз особу за згодою суб'єкта персональних даних . Виконання вимог встановленого режиму захисту персонх даних забезпечує сторона,що поширює ці дані.Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника,а не на замовника.Відповідно до ст.14 ЗУ«Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель .Обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП«ПРОЗОРРО».Відповідно до п.5.1Статуту ДП «ПРОЗОРРО» останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги,здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель.При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику.Ваше твердження про упередженість та усталену практику залучення до участі в торгах «потрібних» учасників грунтується на відсутності довіри замовника до інформації,що надається учасниками.З приводу цього зазначаємо наступне.Перш ніж заявляти голослівні звинувачення, рекомендуємо уважно ознайомитися із змістом ЗУ«Про публічні закупівлі»,зокрема ч.1 ст.16, відповідно до якої Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації,повинен грунтуватися на аналізі поданих учасником док

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 219 831,36
UAH з ПДВ
219 831,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 319 872,00
UAH з ПДВ
319 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 11:32
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:32
Електронний підпис
30 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис
30 жовтня 2019 08:24
Електронний підпис

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:05
Пропозиція ТОВ Офікс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 219 831,36
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 08:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
219 831,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 10:53
Договір №447.pdf укладений
18 листопада 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 219 831,36
UAH (в тому числі ПДВ 36 638,56 UAH)