Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій формату А4
Очікувана вартість
337 500,00 UAH
UA-2019-10-16-000246-a 9551c43be105473391a87ad0ad0806f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Юлія

+380567401937 GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42268164
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23
Контактна особа: Марченко Юлія
+380567401937
GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:28
Очікувана вартість: 337 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 687,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Багатофункціональний пристрій формату А4-22 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Багатофункціональний пристрій формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Багатофункціональний пристрій формату А4 (джерело фінансування - Державний бюджет України) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:47
Д2.docx
16 жовтня 2019 11:47
Д3 (1).docx
16 жовтня 2019 11:47
Д4.docx
16 жовтня 2019 11:47
Д5 (1).docx
16 жовтня 2019 11:47
Д1 (1).docx
16 жовтня 2019 11:47
ТД.docx
16 жовтня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:47
Д2.docx
16 жовтня 2019 11:47
Д3 (1).docx
16 жовтня 2019 11:47
Д4.docx
16 жовтня 2019 11:47
Д5 (1).docx
16 жовтня 2019 11:47
Д1 (1).docx
16 жовтня 2019 11:47
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:51
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 15:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Допускаємо за умови що запропонований учасником товар повинен відповідати Технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації).
2) Не вбачаємо за доцільне зобов’язувати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товар в своїх пропозиціях, оскільки запропонований учасником товар повинен відповідати Технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації).
3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ (п. 5 розділом 1 тендерної документації визначено - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах). Відповідно до п. 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до ч.1 ст. 28 Закону Україн «Про публічні закупівлі».Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 337 260,00
UAH з ПДВ
335 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" 336 600,00
UAH з ПДВ
336 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 21:16
Підписаний_Довідка ДПС.pdf.pdf
05 листопада 2019 21:16
Підписаний_Довідка МВС.pdf.pdf
05 листопада 2019 17:22
Електронний підпис
31 жовтня 2019 11:06
Електронний підпис

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:21
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:17
Довідки відповідності.pdf
31 жовтня 2019 10:17
Технічні документи.pdf
31 жовтня 2019 10:17
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
Переможець 335 544,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
335 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:28
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:04
дог№000386.pdf укладений
22 листопада 2019 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 335 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 924,00 UAH)