Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33740000-9– Засоби для догляду за руками та нігтями.
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-10-16-000240-c ● c9edbe5e5287444da7c09bfc02205175
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 26199074 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., м.Київ, Подільський район, вул. Г.Сковороди, будинок 2 |
Контактна особа: |
Євчин Ганна +38(044)468-39-74 mar1986@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 13:45 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 12 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями
33740000-9– Засоби для догляду за руками та нігтями.
33740000-9– Засоби для догляду за руками та нігтями.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
33740000-9– Засоби для догляду за руками та нігтями.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська, м.Київ, Подільський район, вул. Г.Сковороди, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 11:25 |
Оголошення КРЕМ ДЛЯ РУК.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-000240-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:55
упереджені дії замовника
Шановний Замовнику, різниця в 3400грн на такій закупівлі , це чиста винагорода за лобіювання інтересів замовника та завідомого постачальника. Відхилення нашої пропозиції не витримує критики, адже навіть не розглядалась пропозиція. Запропонований нами крем є професійним з удосконаленим складом для запобігання професійних дерматитів, має всі підтверджуючи якість документи. Але ви навіть не глянули на них, посилаєтесь на Закон Про публічні закупівлі ст.30, то чомусь забули, що саме цей Закон не дозволяє проводити закупівлю без розгляду еквівалентів, адже це є дискримінація. Тож з самого початку закупівля носить корупційну змову і як результат не розгляд еквіваленту та обрання завідомого учасника з найбільшою ціновою пропозицією. Різниця між ціною пропозицій і є хабарем, який отримає замовник в результаті корупційної закупівлі. Вимагаємо, відмінити своє упереджене рішення про визнання переможця, та повернути нашу пропозицію на розгляд, адже наша пропозиція відповідає всім вимогам тає економічновигіднішою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2019 12:39
викононо
Шановний Учаснику! З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) нами була оголошена в системі Прозорро електронна закупівля дезінфікуючих засобів.. Відповідно внутрішніх нормативних та інструктивних документів для здійснення дезінфікуючих заходів в нашій установі застосовуються дезінфікуючі засоби які були затверджені . На зміну наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, який затверджував Порядок здійснення допорогових закупівель був виданий наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці другому і третьому частини першої статті2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Інструкцією не встановлено будь-яких імперативних норм щодо розгляду аналогів і еквівалентів. Тому замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів при проведенні допорогової закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
9 600,00
UAH з ПДВ
|
9 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ |
12 083,00
UAH з ПДВ
|
12 083,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
9 600,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 14:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Переможець |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 10:15
|
Договір № 84 від 4.11.2019року.pdf | укладений |
04 листопада 2019 10:14
|