Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп’ютерне обладнання Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Очікувана вартість
111 350,00 UAH
UA-2019-10-16-000148-a ● b1675f71e77d4760b7f9428c00ea3a6f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Лисицький Денис Геннадійович (44) 249-15-17 LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 111 350,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 113,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
792 шт
30230000-0 Комп’ютерне обладнання Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару та за наданою Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком. Джерело фінансування - кошти підприємства. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 10:28 |
Титул комп аксесуари.pdf | |
16 жовтня 2019 10:28 |
ТД_01_074123_комп'ютерні_аксесуари public.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:56
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 14:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання учасника повідомляємо наступне:
1) у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», немає посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника, тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації;
2) також у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» прописано:
На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»
У разі надання учасником еквіваленту предмету закупівлі необхідно надати порівняльну таблицю (Таблиця 2-19, Додатку 3 Тендерної документації) з технічними параметрами (характеристиками) предмету закупівлі та еквіваленту. Технічні параметри (характеристики) еквіваленту не повинні бути гіршими ніж в предметі закупівлі. Учасник має заповнити Таблицю 2-19, Додатку 3 Тендерної документації, де повинен вказати конкретну модель, марку та виробника товару.
Це зобов'язує всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечує дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) щодо питання допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, так всі потенційні учасники торгів можуть приймати участь у закупівлі не залежно від того платники вони ПДВ чи ні. Слід зазначити, що оголошення торгів, аукціон та оцінка пропозицій учасників здійснюється без врахування ПДВ, тобто у всіх учасників торгів -платників ПДВ, або не платників ПДВ рівні умови. При укладанні договору з переможцем торгів укладається договір з ПДВ або без ПДВ, в залежності від податкового статусу переможця.
1) у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», немає посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника, тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації;
2) також у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» прописано:
На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»
У разі надання учасником еквіваленту предмету закупівлі необхідно надати порівняльну таблицю (Таблиця 2-19, Додатку 3 Тендерної документації) з технічними параметрами (характеристиками) предмету закупівлі та еквіваленту. Технічні параметри (характеристики) еквіваленту не повинні бути гіршими ніж в предметі закупівлі. Учасник має заповнити Таблицю 2-19, Додатку 3 Тендерної документації, де повинен вказати конкретну модель, марку та виробника товару.
Це зобов'язує всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечує дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) щодо питання допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, так всі потенційні учасники торгів можуть приймати участь у закупівлі не залежно від того платники вони ПДВ чи ні. Слід зазначити, що оголошення торгів, аукціон та оцінка пропозицій учасників здійснюється без врахування ПДВ, тобто у всіх учасників торгів -платників ПДВ, або не платників ПДВ рівні умови. При укладанні договору з переможцем торгів укладається договір з ПДВ або без ПДВ, в залежності від податкового статусу переможця.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-000148-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОВ-ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:37081394
Дата подання: 04 листопада 2019 15:12
Що до обладнання, запропонованого ТОВ "В.М."
До вiдома Замовника - обладнання, яке пропонує ТОВ "В.М.", не вiдповiдає Технічним вимогам до Закупiвлi. А саме: позицiя 3..1. Вимоги до USB хаб 3.0. ТОВ "В.М." запропоновував модель Trust Vecco 4 port. Але ця модель аж нiяк нi USB 3.0, а лише USB 2.0 - на офiцiйному сайтi Trust є така iнвормацiя що до цiєї моделi - "Supports USB 2.0 (up to 480 Mbps) and USB 1.1 (up to 12 Mbps) peripherals" - пiдтримка лише USB 2.0 та USB 1.1 - https://www.trust.com/en/product/14591-vecco-4-port-usb-2-0-mini-hub-black.
Також, у пунктi 3.7. Вимоги до Гарнітури USB у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вказано, що Інтерфейс під’єднання повинен бути USB. ТОВ "В.М." запропоновував модель Trust Ilux Chat 3.5 mm black. Але Інтерфейс під’єднання там - тiльки 3.5mm Stereo Jack, та нiякого USB. На офiцiйному сайтi Trust є така iнформацiя що до цiєї моделi - "Device with single or dual port 3.5mm headphone/microphone connection" - https://www.trust.com/en/product/23109-ilux-chat-headset. Доп. iнформацiя що до цього обладнання Trust приєднана у файлах PDF на рос. та укр. мовах. Таким чином, частина обладнання, запропонованого ТОВ "В.М.", не вiдповiдає Технічним вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Також, у пунктi 3.7. Вимоги до Гарнітури USB у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вказано, що Інтерфейс під’єднання повинен бути USB. ТОВ "В.М." запропоновував модель Trust Ilux Chat 3.5 mm black. Але Інтерфейс під’єднання там - тiльки 3.5mm Stereo Jack, та нiякого USB. На офiцiйному сайтi Trust є така iнформацiя що до цiєї моделi - "Device with single or dual port 3.5mm headphone/microphone connection" - https://www.trust.com/en/product/23109-ilux-chat-headset. Доп. iнформацiя що до цього обладнання Trust приєднана у файлах PDF на рос. та укр. мовах. Таким чином, частина обладнання, запропонованого ТОВ "В.М.", не вiдповiдає Технічним вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 16:49
Тендерну пропозицію учасника ТОВ "В.М." було відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
72 172,50
UAH
|
72 172,50
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОВ-ТЕЛЕКОМ" |
97 850,00
UAH
|
97 850,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
72 172,50
UAH
|
06 листопада 2019 16:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОВ-ТЕЛЕКОМ" #37081394 |
Переможець |
97 850,00
UAH
|
12 листопада 2019 09:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 листопада 2019 15:40 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів, відповідно до вимог абзацу 3 ч. 4 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель). |
Документи:
12 листопада 2019 15:40
|
402-19-ШВ Відміна торгів.pdf |