Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс")
Очікувана вартість
1 998 400,00 UAH
UA-2019-10-16-000146-c 6238c96f94e148cc808d04c4b8092974
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Інна Володимирівна

+380444063318 soroka-iv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00156127
Місцезнаходження: 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області,
Контактна особа: Сорока Інна Володимирівна
+380444063318
soroka-iv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 14:15
Очікувана вартість: 1 998 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 984,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000535-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"».
Джерело фінансування: кошти Товариства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 посл.
Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не раніше 30-ти календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_8.docx
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_7.xls
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_6б.xlsx
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_6а.xls
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_5.docx
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_4.docx
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_3.docx
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_2а.docx
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_2.docx
16 жовтня 2019 10:34
ТД додаток_1.docx
16 жовтня 2019 10:34
ТД (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення пунктів договору
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:18
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:40
1.Доброго дня. Роз'яснить будь ласка пункт договору "7.3.12. Надання послуг та придбання обладнання і матеріалів, доставка устаткування до місця обслуговування й назад, необхідних для виконання умов Договору та зазначених у Додатку 1, здійснюється силами й засобами Виконавця та входить у вартість послуг;" тобто якщо обладнання вийшло з ладу не з вени виконавця та потребує заміни то за чий рахунок здійснюються заміна даного обладнання ? 2. Який максимальний термін сплати за наданні послуги, після підписання сторонами акту наданих послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо Вашого звернення інформуємо:
1) Щодо питання 1. в частині роз’яснення п.п. 7.3.12 п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю:
Відповідно до п.п. 7.3.11. п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, до обов’язків Виконавця, у тому числі, входить «Обслуговувати системи та устаткування відеоспостереження, охоронної сигналізації та системи контролю доступу із заміною визначеного у Переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах філії ВРТП «Укргазенергосервіс», зазначеного в Технічному завданні, що вийшло з ладу під час дії Договору». При цьому п.п. 7.3.12. та п.п.7.3.13 згаданого пункту передбачено, що «Надання послуг та придбання обладнання і матеріалів, доставка устаткування до місця обслуговування й назад, необхідних для виконання умов Договору та зазначених у Додатку 1, здійснюється силами й засобами Виконавця та входить у вартість послуг» та «В разі заміни обладнання, яке вийшло з ладу, передавати Замовнику завірені копії сертифікатів якості (інші документи, які підтверджують якість використаного обладнання, тощо)».
Аналогічні умови щодо заміни обладнання, що вийшло з ладу, під час дії договору про закупівлю містяться в Додатку I до тендерної документації «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», відповідно до якого Учасник, серед іншого, забезпечує «надання Замовнику послуги: «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс»), з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, що передбачають технічне обслуговування (заміна) обладнання, що вийшло з ладу, яке наведене у переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс».
Згідно з ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в діючий редакції, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, у відповідь на питання, повідомляємо, що під час дії договору про закупівлю, в ході технічного обслуговування обладнання, наведеного у переліку в Додатку I до тендерної документації та Додатку №1 до проекту договору про закупівлю, що знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс», заміна обладнання, що вийшло з ладу, здійснюється Виконавцем на умовах, передбачених договором про закупівлю, та входить у вартість послуг.

2) Щодо питання 2. в частині роз’яснення терміну оплати наданих послуг:
Відповідно до п. 4.1. розділу 4 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно, не раніше 30-ти календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг, який є підставою для проведення розрахунків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" 1 998 400,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будвіжен" 1 827 311,78
UAH з ПДВ
1 787 343,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" 1 988 400,00
UAH з ПДВ
1 805 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 12:57
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:55
Розрахунок вартості.pdf
06 листопада 2019 12:55
Цінова пропозиція 1.pdf
29 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:00
17. Довідка про санкції.pdf
29 жовтня 2019 12:00
13. Захист довклляї.pdf
29 жовтня 2019 12:00
11. Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2019 12:00
9. Опитувальник.pdf
29 жовтня 2019 12:00
7.3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 жовтня 2019 12:00
7.1. Статут.pdf
29 жовтня 2019 12:00
6.2.. Протокол та Наказ.pdf
29 жовтня 2019 12:00
4.4. Сертификати.pdf
29 жовтня 2019 12:00
4.2.Посвідчення ІТР.pdf
29 жовтня 2019 12:00
3.3..Договір оренди МТБ.pdf
29 жовтня 2019 12:00
3.2..МТБ власність.pdf
29 жовтня 2019 12:00
3.1. Наявність МТБ.pdf
29 жовтня 2019 12:00
2. Технічне завдання.pdf
29 жовтня 2019 12:00
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 10:59
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:59
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:54
Розрахунок вартості.doc
01 листопада 2019 10:54
Декларация охрана труда.pdf
01 листопада 2019 10:54
довідка банк БУДВІЖЕН.pdf
01 листопада 2019 10:54
Статут.pdf
01 листопада 2019 10:54
протоколи загальних зборів.pdf
01 листопада 2019 10:54
ПДВ.pdf
01 листопада 2019 10:54
Наказ на директора.pdf
01 листопада 2019 10:54
Виписка з ЄДР.pdf
01 листопада 2019 10:54
Довідка згідно п.4.pdf
01 листопада 2019 10:54
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 10:54
Схематичне зображення.pdf
01 листопада 2019 10:54
стаття 17.pdf
01 листопада 2019 10:54
Розрахунок.pdf
01 листопада 2019 10:54
Протокол.pdf
01 листопада 2019 10:54
проект договору.pdf
01 листопада 2019 10:54
Про незалучення субпідряду.pdf
01 листопада 2019 10:54
Матеріально технічна база.pdf
01 листопада 2019 10:54
Захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 10:54
додаток 1.pdf
01 листопада 2019 10:54
Довідки в довільній формі.pdf
01 листопада 2019 10:53
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 10:53
Відомості керівника.pdf
01 листопада 2019 10:53
Посвідчення.pdf
01 листопада 2019 10:53
Сертифікати.pdf
01 листопада 2019 10:53
Виконання аналогічного.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:53
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:48
10 Декларація та дозвіл.pdf
12 грудня 2019 12:48
9 Лицензия.pdf
12 грудня 2019 12:48
6 Довідка стаття 17 ч1_ч2.pdf
12 грудня 2019 12:48
8 Питальник дод 5.pdf
12 грудня 2019 12:48
2 Довідка МВС.pdf
12 грудня 2019 12:48
5 Рішення.pdf
12 грудня 2019 12:48
3 Довідка ДПС.pdf
12 грудня 2019 11:48
Довідка (1).zip
12 грудня 2019 11:45
Довідка (2).zip
11 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:24
Розгахунок вартості.pdf
11 грудня 2019 16:23
Розрахунок вартості.docx
11 грудня 2019 16:20
Цінова прпозиція .pdf
30 жовтня 2019 18:15
Електронний підпис
30 жовтня 2019 18:14
5.2 Статут_виписка_Опис.pdf
30 жовтня 2019 18:13
4.1 Договор_додаток_акт.pdf
30 жовтня 2019 18:13
7 Опитувальник.pdf
30 жовтня 2019 18:13
1 Технічне завдання.pdf
30 жовтня 2019 18:13
17 Лицензия.pdf
30 жовтня 2019 18:13
5.1 Паспорт_свpідотство.pdf
30 жовтня 2019 18:13
8 Гарантійний лист.pdf
30 жовтня 2019 18:13
4.2 Відгук.pdf
30 жовтня 2019 18:13
9 Довідка про згоду ТП.pdf
30 жовтня 2019 18:13
10 Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"

ТОВ "Будвіжен"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"
#39309032
Відхилено 1 350 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:43
ТОВ "Будвіжен"
#42203840
Відхилено 1 787 343,77
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"
#42440624
Переможець 1 805 262,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"
#42440624
1 805 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 11:36
звіт 115-19.pdf укладений
29 січня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:23
п-115.pdf укладений
24 грудня 2019 15:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 805 262,00
UAH (в тому числі ПДВ 300 877,00 UAH)