Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс")
Очікувана вартість
1 998 400,00 UAH
UA-2019-10-16-000146-c ● 6238c96f94e148cc808d04c4b8092974
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00156127 |
Місцезнаходження: | 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області, |
Контактна особа: |
Сорока Інна Володимирівна +380444063318 soroka-iv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 1 998 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 984,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000535-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"».
Джерело фінансування: кошти Товариства.
Джерело фінансування: кошти Товариства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 посл.
Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | не раніше 30-ти календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_8.docx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_7.xls | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_6б.xlsx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_6а.xls | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_5.docx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_4.docx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_3.docx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_2а.docx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_2.docx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД додаток_1.docx | |
16 жовтня 2019 10:34 |
ТД (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення пунктів договору
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:18
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:40
1.Доброго дня. Роз'яснить будь ласка пункт договору "7.3.12. Надання послуг та придбання обладнання і матеріалів, доставка устаткування до місця обслуговування й назад, необхідних для виконання умов Договору та зазначених у Додатку 1, здійснюється силами й засобами Виконавця та входить у вартість послуг;" тобто якщо обладнання вийшло з ладу не з вени виконавця та потребує заміни то за чий рахунок здійснюються заміна даного обладнання ?
2. Який максимальний термін сплати за наданні послуги, після підписання сторонами акту наданих послуг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо Вашого звернення інформуємо:
1) Щодо питання 1. в частині роз’яснення п.п. 7.3.12 п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю:
Відповідно до п.п. 7.3.11. п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, до обов’язків Виконавця, у тому числі, входить «Обслуговувати системи та устаткування відеоспостереження, охоронної сигналізації та системи контролю доступу із заміною визначеного у Переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах філії ВРТП «Укргазенергосервіс», зазначеного в Технічному завданні, що вийшло з ладу під час дії Договору». При цьому п.п. 7.3.12. та п.п.7.3.13 згаданого пункту передбачено, що «Надання послуг та придбання обладнання і матеріалів, доставка устаткування до місця обслуговування й назад, необхідних для виконання умов Договору та зазначених у Додатку 1, здійснюється силами й засобами Виконавця та входить у вартість послуг» та «В разі заміни обладнання, яке вийшло з ладу, передавати Замовнику завірені копії сертифікатів якості (інші документи, які підтверджують якість використаного обладнання, тощо)».
Аналогічні умови щодо заміни обладнання, що вийшло з ладу, під час дії договору про закупівлю містяться в Додатку I до тендерної документації «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», відповідно до якого Учасник, серед іншого, забезпечує «надання Замовнику послуги: «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс»), з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, що передбачають технічне обслуговування (заміна) обладнання, що вийшло з ладу, яке наведене у переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс».
Згідно з ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в діючий редакції, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, у відповідь на питання, повідомляємо, що під час дії договору про закупівлю, в ході технічного обслуговування обладнання, наведеного у переліку в Додатку I до тендерної документації та Додатку №1 до проекту договору про закупівлю, що знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс», заміна обладнання, що вийшло з ладу, здійснюється Виконавцем на умовах, передбачених договором про закупівлю, та входить у вартість послуг.
2) Щодо питання 2. в частині роз’яснення терміну оплати наданих послуг:
Відповідно до п. 4.1. розділу 4 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно, не раніше 30-ти календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг, який є підставою для проведення розрахунків.
Щодо Вашого звернення інформуємо:
1) Щодо питання 1. в частині роз’яснення п.п. 7.3.12 п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю:
Відповідно до п.п. 7.3.11. п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, до обов’язків Виконавця, у тому числі, входить «Обслуговувати системи та устаткування відеоспостереження, охоронної сигналізації та системи контролю доступу із заміною визначеного у Переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах філії ВРТП «Укргазенергосервіс», зазначеного в Технічному завданні, що вийшло з ладу під час дії Договору». При цьому п.п. 7.3.12. та п.п.7.3.13 згаданого пункту передбачено, що «Надання послуг та придбання обладнання і матеріалів, доставка устаткування до місця обслуговування й назад, необхідних для виконання умов Договору та зазначених у Додатку 1, здійснюється силами й засобами Виконавця та входить у вартість послуг» та «В разі заміни обладнання, яке вийшло з ладу, передавати Замовнику завірені копії сертифікатів якості (інші документи, які підтверджують якість використаного обладнання, тощо)».
Аналогічні умови щодо заміни обладнання, що вийшло з ладу, під час дії договору про закупівлю містяться в Додатку I до тендерної документації «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», відповідно до якого Учасник, серед іншого, забезпечує «надання Замовнику послуги: «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс»), з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, що передбачають технічне обслуговування (заміна) обладнання, що вийшло з ладу, яке наведене у переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс».
Згідно з ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в діючий редакції, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, у відповідь на питання, повідомляємо, що під час дії договору про закупівлю, в ході технічного обслуговування обладнання, наведеного у переліку в Додатку I до тендерної документації та Додатку №1 до проекту договору про закупівлю, що знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс», заміна обладнання, що вийшло з ладу, здійснюється Виконавцем на умовах, передбачених договором про закупівлю, та входить у вартість послуг.
2) Щодо питання 2. в частині роз’яснення терміну оплати наданих послуг:
Відповідно до п. 4.1. розділу 4 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно, не раніше 30-ти календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг, який є підставою для проведення розрахунків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" |
1 998 400,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будвіжен" |
1 827 311,78
UAH з ПДВ
|
1 787 343,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" |
1 988 400,00
UAH з ПДВ
|
1 805 262,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" #39309032 |
Відхилено |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:43
|
ТОВ "Будвіжен" #42203840 |
Відхилено |
1 787 343,77
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" #42440624 |
Переможець |
1 805 262,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 11:36
|
звіт 115-19.pdf | укладений |
29 січня 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:23
|
п-115.pdf | укладений |
24 грудня 2019 15:22
|