Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2015:37645– Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (комплекс рентгендіагностичний на 2 робочих місця), НК 024:2015:37645:42297–Система стоматологічна рентгенівська інтраоральна стаціонарна, цифрова (комплекс рентгендіагностичний дентальний)
Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (NK 024: 2015: 37645 - System x-ray diagnostic stationary for general purpose, digital (complex x-ray diagnostic for 2 workplaces), NK 024: 2015: 37645: 42297 –System dental x-ray, x-ray digital (dental radiological diagnostic complex)
Очікувана вартість
312 475 000,00 UAH
UA-2019-10-15-003237-b 3602d931170a4164b69b8958edcb66a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження замовника: 04050, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Контактна особа замовника: Будиліна Ірина Михайлівна
+380442070359
tenderdkvs@ukr.net
Official name: Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine"
National ID: 41713679
Contact point: Budylina Iryna
+380442070359
tenderdkvs@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 23:55
Очікувана вартість: 312 475 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 370 000,00 UAH
Publication date: 15 жовтня 2019 23:28
Enquiries until: 10 листопада 2019 23:55
Complaints submission until: до 16 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2019 23:55

Information

Estimated total value: 312 475 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

13 листопада 2019 12:10
Електронний цифровий підпис

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3 (пункт 7)
Дата подання: 01 листопада 2019 18:10
Дата відповіді: 05 листопада 2019 13:47
У додатку 3 ,«Інформація про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам.», до тендерної документації закупівлі, пунктом 7 Вами зазначено що: Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати копії документів наведених нижче: а) завірену копію декларації (копію сертифікату відповідності) або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту б) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, якщо Учасником торгів пропонується медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. Для підтвердження зазначеного Учасником торгів у складі пропозиції конкурсних торгів необхідно подати завірену копію митної декларації або документу, підтверджуючого дату виготовлення запропонованого товару, або ін. документ, що підтверджує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу. * - Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». В зв’язку з цим, хочемо уточнити, чи потрібно нам як учаснику надавати весь перелік документів зазначених в даному пункті, чи буде достатнього одного з перерахованих документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого питання повідомляє наступне. На підтвердження того, що запропонований товар, введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, Учасник повинен надати копію одного із зазначених у п. 7 додатку 3 документів.
Відповідні зміни внесені до тендерної документації та будуть оприлюдненні найближчим часом відповідно до вимог чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-003237-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 04 листопада 2019 22:39
Вимога
Вимога щодо усунення порушення
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 16:09
Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України розглянув ваше звернення та повідомляє наступне. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни щодо параметрів, які зазначені у таблиці відповідності медико - технічним вимогам, а саме: поздовжне переміщення та вага. Також врегульовано питання щодо посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару. Стосовно орієнтовної дати проведення аукціону, яка зазначена в оголошенні, пояснюємо. Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. На даний час в системі зазначена дата, яка буде змінюватись після завершення замовником розгляду отриманих пропозицій. У разі відсутності оскарження процедури закупівлі, аукціон відбудеться 21.11.2019.

Документи подані скаржником

04 листопада 2019 22:39
Текст вимоги - рентгени.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-15-003237-b.a2
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 07 листопада 2019 17:56
Скарга
Прохання ознайомитись з доданими файлами
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2019 22:03
рішення від 12.11.2019 № 16425.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 22:03

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 17:53
Лист Anke.pdf
07 листопада 2019 17:53
Скарга.PDF
07 листопада 2019 17:55
ТД (10).docx

Документи подані замовником

11 листопада 2019 16:12
Звернення
14 листопада 2019 14:17
Звернення до АМКУ

Документи Органу Оскарження

12 листопада 2019 22:03
рішення від 12.11.2019 № 16425.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: НК 024:2015:37645– Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (комплекс рентгендіагностичний на 2 робочих місця)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 296 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8 900 000,00 UAH


Title: NK 024: 2015: 37645 - System x-ray diagnostic stationary for general purpose, digital (complex x-ray diagnostic for 2 workplaces)
Current status: Active
Estimated total value: 296 800 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 8 900 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 26 грудня 2019 13:21
Auction planned date: 26 грудня 2019 13:21

Позиції

53 шт.
комплекс рентгендіагностичний на 2 робочих місця - кошти державного бюджету
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Доставка: 03115, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Дата доставки: 24 грудня 2019

complex x-ray diagnostic for 2 workplaces - state budget funds
CPV: 33110000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 листопада 2019 12:03
Перелік змін 13.11.2019.docx
13 листопада 2019 12:03
Додаток 3 техн. хар рентген_із змінами.docx
13 листопада 2019 12:03
ТД із змінами.docx
07 листопада 2019 16:33
Перелік змін 07.11.2019.docx
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 5 проект договору.docx
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 4 Переможець.docx
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 2 ст.16.doc
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 1 відомості.docx
13 листопада 2019 12:03
Перелік змін 13.11.2019.docx
13 листопада 2019 12:03
Додаток 3 техн. хар рентген_із змінами.docx
07 листопада 2019 16:33
Додаток 3 техн. хар рентген_із змінами.docx
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 3_техн. хар рентген_.docx
13 листопада 2019 12:03
ТД із змінами.docx
07 листопада 2019 16:33
ТД із змінами.docx
15 жовтня 2019 23:29
ТД.docx
07 листопада 2019 16:33
Перелік змін 07.11.2019.docx
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 5 проект договору.docx
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 4 Переможець.docx
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 2 ст.16.doc
15 жовтня 2019 23:29
Додаток 1 відомості.docx

Запитання до процедури

Щодо розширення кола потенційних учасників та усунення дискримінаційних вимог закупівлі
Дата подання: 04 листопада 2019 17:04
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:07
З метою усунення дискримінаційних вимог до системи рентгенівської діагностичної стаціонарної загального призначення, цифрової (комплекс рентгендіагностичний на 2 робочих місця) та з метою розширення кола потенційних учасників вимагаємо внести зміни до «Таблиця відповідності медико-технічним вимогам», а саме: п. 1.6. Поперечне переміщення деки столу - не менш ніж 25см, викласти в наступній редакції: 1.6. Поперечне переміщення деки столу - не менш ніж 20см. Відповідні зміни не мають суттєвого клінічного значення, але дозволять суттєво розширити коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого звернення прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-10-15-003237-b.a2
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 07 листопада 2019 17:56
Скарга
Прохання ознайомитись з доданими файлами
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2019 22:03
рішення від 12.11.2019 № 16425.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 22:03

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 17:53
Лист Anke.pdf
07 листопада 2019 17:53
Скарга.PDF
07 листопада 2019 17:55
ТД (10).docx

Документи подані замовником

11 листопада 2019 16:12
Звернення
14 листопада 2019 14:17
Звернення до АМКУ

Документи Органу Оскарження

12 листопада 2019 22:03
рішення від 12.11.2019 № 16425.pdf

Актуальні тендери

До пошуку