ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (дидактичні матеріали для закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин)
Очікувана вартість
178 500,00 UAH
UA-2019-10-15-003169-b b9a45abce3cf4b1b81c5aac8a581f613
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Місцезнаходження замовника: 63404, Україна, Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12
Контактна особа замовника: Вячеслав Пилипенко
+380574733663
zmosvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 20:00
Очікувана вартість: 178 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 штука
ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (дидактичні матеріали для закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника після поставки товару Замовнику протягом 15 (банківських) днів, згідно наданих Учасником накладних за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі – власні кошти. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 жовтня 2019 20:17
Електронний цифровий підпис
15 жовтня 2019 20:16
допороги_дидактичні матеріали.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необгрунтовані вимоги до учасників
Дата подання: 15 жовтня 2019 23:04
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:04
В Додатоку 2 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель зазначено Перелік документів та інформації, що підтверджують наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, додержання вимог, що забезпечують безпечність та якість товарів, зокрема вимагається Інформаційна довідка щодо наявності автотранспортних забобів (не менше двох) - така вимога є дискримінаційною, адже учаник не зобов'язаний володіти транспортними засобами у кількості не меньше двох. Чим обгрунтована дана вимога саме 2-х транспортних засобів??? Яким чином вимоги подати "документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування автотранспортом, договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; відомості з ЄДРПОУ Перевізника (для перевізників юридичних осіб); довідка про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців" впливають саме на предмет закупівлі, якщо предметом закупівлі є ТОВАР, А НЕ ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ? Учасник не зобов'язаний володіти транспортним засобом чи заключати попередні договори на отримання транспортних послуг, так як до моменту визнання його переможцем і підписання договору поставки товарів в нього відсутня необхідність в отриманні таких послуг. Також обгрунтуйте вимогу подання Інформаційної довідки про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, якщо предметом закупівлі є ТОВАР, А НЕ РОБОТИ (виробництво)? Також поясніть необхідність вимоги надати Інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв, експедиторів транспортних та/або вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету, особливо "медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р", та перелік всіх документів передбачених п. 2.3. Додатку 2 ТД. Поясніть взаємозв'язок між купівлею-продажем товару та водієм, експедитором, вантажником і т.д.? Чи не допускаєте ви можливості вільного вибору учасником (переможцем) найбільш вигідного для нього способу доставки товару, наприклад за допомогою поштових служб? Адже згідно Додатоку 5 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель, у проекті договору міститься п. 4.6. Витрати на перевезення (доставку) Товару до місця поставки, навантажувально-розвантажувальні роботи та комплектування входять у вартість Товару. Про те не міститься жодних умов, яким чином має виконати цю доставку виконавець. Навіщо вимагати абсолютно непотрібні документи в ТД? Навіщо вимагати довідки про працівників, якщо це жодним чином не впливає на предмет договору, т.я. у самому проекті договору обов'язки виконавця обмежуються лише 5.10. Забезпечити поставку, встановлення, підключення та налаштування Товару у строки, встановлені цим Договором. 5.11. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам цього Договору. 5.12. Надати уповноваженим представникам Замовника гарантійні талони чи інші підтверджуючі документи про взяті на себе гарантійні зобов’язання за адресами поставки Товару відповідно до цього Договору. Також незаконною є вимога до Учасника, пропозиція якого розглядається, що він повинен у термін не більше 3-х робочих днів, на вимогу Замовника, надати зразки запропонованого товару (на вибір Замовника) у відповідності до вимог закупівлі та тендерної документації. У випадку не надання зразків або надання їх у невідповідності до запропонованого товару та того, що вимагається Замовником, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, про що надається гарантійний лист. Законом "Про публічні закупівлі" визначені конкретні умови, коли замовник може відхилити тендерну пропозицію, жодних згадок про надання чи не надання зразків там немає. Дискримінаційною є вимога надати копію листа від виробника(ів) або їх офіційного(их) представництва(в) в Україні запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Учаник не зобов'язаний бути партнером виробника, може вільно купувати необхідний товар не у виробника, а наприклад, в гуртового продавця чи дистриб'ютора товару. Така вимога обмежує коло учасників лише партнерами виробників і є дискримінаційною.Отже, вимагаємо усунити явні дискримінаційні та необгрунтовані вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ч. 1 Додатку 2 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності автотранспортних (не менше двох), необхідних для постачання предмету закупівлі та підтвердити вищезазначену інформацію будь-яким зручним способом. (право власності, документи, що підтверджуються користування зазначеним транспортом, залучати суб’єкта господарювання на підставі договору або інше). Зазначена інформація вимагається від учасника, з метою підтвердження можливості виконання умов договору, а саме поставкаи товару, що є предметом закупівлі до відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області.
Відповідно до п. 1.4 ч. 1 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель учасник повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. Замовник вимагається надати підтвердження, що учасник має потужності для виробництва товару (у разі якщо учасник є виробником) або потужності (складські приміщення) для зберігання товару (у разі якщо учасник не є виробником запропонованого товару.
Відповідно до п. 2.2. ч. 2 Додатку 2 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель учасник повинен надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Згідно з п. 1.3. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік. Відповідно до п. 8 додатку 4 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель з метою підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним та кількісним вимогам Замовника зазначених у Порядку, вимагається надання зразків.
1. Відповідно до п. 5 додатку 4 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції також наступні документи:
• копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на навчальне обладнання та приладдя для кабінетів або на кожну з його складових;
• копію листа від виробника(ів) або їх офіційного(их) представництва(в) в Україні запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017р. №1021 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016р. №988-р "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа на період до 2029р." перелік обладнання для початкових класів має відповідати «Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня». Будь-яке навчальне обладнання чи навчальний засіб, що планується до постачання до бюджетної установи обов’язково повинен мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, як документ, що підтверджує якість та безпеку та підтверджує, відсутність загрози учням шкіл. Тобто учасником зазначених закупівель можуть бути як виробники навчальних засобів та приладь так і суб’єкти господарювання, що на договірних засадах постачають товар виробників навчальних засобів та приладь, які мають необхідні документи, що підтверджують якість та безпечність товару. Лише єдина вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції не підтверджує, що учасник буде постачати запропоновану продукцію виробника, який отримав на продукцію висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. На жаль, сьогодні будь-який з недобросовісних учасників (постачальників) може завантажити з системи «PROZORRO» документи, що підтверджують якість будь-якого з виробників, використовувати їх у закупівлі та потім постачати товар іншого виробника та невідповідної якості. З метою уникнення негативних наслідків, замовник вимагає підтвердження шляхом надання листа, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи наданий у складі тендерної пропозиції учасника отриманий від виробника товару, що пропонується замовнику. Хочемо зазначити, що замовник не обмежує коло лише виробниками зазначеного товару, а будь-які суб’єкти господарювання, що мають господарські відносини з виробниками чи їх представниками можуть брати участь у закупівлі. Відповідно до Закону України «Про захист справ споживачів» від 12.05.1991 № 1023-ХІІ, і виробник товару і постачальник несуть субдсидіарну відповідальність у разі настання негативних наслідків підчас поставки та експлуатації товару.
Необгрунтовані вимоги до учасників
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:46
Шановний замовник. Ви так по суті і не відповіли, чому учасник має виконувати поставку власним транспортом, та ще й у кількості 2 авто??? Вам варто дізнатись, що на сьогодні працює дуже багато експедиторських підприємств, поштових перевізників, які здійснюють безпосередньо забір вантажу від відправника та його адресну доставку замовнику, в тому числі і без проблем довезуть товар до відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, не сумнівайтеся. Всі ці організації здійснюють професійну діяльність з перевезення і мають відповідні ліцензії, дозволи, довідки і т.д. Повторюємо, що ваша вимога про наявність транспорту є дискримінаційною та прямим обмеженням кола учасників. Стосовно аргументу "будь-який з недобросовісних учасників (постачальників) може завантажити з системи «PROZORRO» документи, що підтверджують якість будь-якого з виробників, використовувати їх у закупівлі та потім постачати товар іншого виробника та невідповідної якості" - ви приймаєте товар згідно договору та накладних, в разі постачання товару, що не відповідає умовам договору (не належна якість, інший виробник і т.д.), ви ЙОГО НЕ ПРИЙМАЄТЕ і відповідно, НЕ ОПЛАЧУЄТЕ. Тому ваша вимога не обгрунтована і дискримінаційна. Перестаньте маніпулювати поняттями, ви купуєте звичайний товар за звичайним договором купівлі-продажу, тому приберіть з тендерної документації штучні перепони і непотрібні вимоги, інакше нам доведеться звертатись до відповідних контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна 177 700,00
UAH з ПДВ
177 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
#3098315002
Переможець 177 700,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 17:59

Документи

25 жовтня 2019 17:59
sign.p7s
25 жовтня 2019 17:59
Протокол №200.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
#3098315002
177 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2019 17:59
sign.p7s
25 жовтня 2019 17:59
Протокол №200.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 листопада 2019 13:33
Договір №436.pdf укладений
01 листопада 2019 13:32

Актуальні тендери

До пошуку