Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
176 858,00 UAH
UA-2019-10-15-003075-b 8af736bf6d3740e2b7efc0069bbc82b6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеський ПЛ

+380326425150 olesko_licey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олеський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 22341233
Місцезнаходження: 80533, Україна , Львівська обл., смт Олесько, вул. Валова, буд. 9
Контактна особа: Олеський ПЛ
+380326425150
olesko_licey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:04
Очікувана вартість: 176 858,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
177 метр кубічний
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80533, Україна, Львівська область, Олесько, Валова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:20
Рішення про внесення змін.docx
22 жовтня 2019 12:20
технічні вимоги.docx
15 жовтня 2019 18:09
Тендерна документація.doc
15 жовтня 2019 18:09
проект договору.docx
22 жовтня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:20
Рішення про внесення змін.docx
22 жовтня 2019 12:20
технічні вимоги.docx
15 жовтня 2019 18:09
технічні вимоги.docx
15 жовтня 2019 18:09
Тендерна документація.doc
15 жовтня 2019 18:09
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 20 жовтня 2019 20:53
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 12:10
В технічному завданні (Додаток 4) п. 9. На підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства надати у складі пропозиції копію сертифіката FSC Forest Management виданого акредитованим FSC органом сертифікації. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки: Сертифікат FSC це Сертифікація системи ведення лісового господарства (Forest Management certification, FM). Це вид сертифікації організацій, що володіють або управляють лісами та хочуть, щоб їх система лісоуправління відповідала вимогам. Тобто Замовник свідомо намагається не допусти до участі в процедурі закупівлі інших учасників, окрім Управління лісового госоподарства. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-003075-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375004254
Дата подання: 15 листопада 2019 09:37
Оскарження рішення про визнання переможця
Олеським професійним ліцеєм оголошено закупівлю паливної деревини (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) на загальну вартість 176 858,00 гривень.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Буське лісове господарство» (далі – ДП «Буське лісове господарство») вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були встановлені Замовником, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
1. Пунктом 2.1. Розділу 5 Тендерної документації встановлено вимогу надати наступний документ: «Надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що ціна пропозиції учасника розрахована згідно вимог чинного законодавства та включає всі витрати, податки та збори», тобто на підтвердження того, що загальна ціна тендерної пропозиції Учасника включає всі витрати, податки та збори, кожен з Учасників повинен був надати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію.
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної пропозиції ДП «Буське лісове господарство» відсутній вищезазначений лист-гарантія, або будь-який інший документ, в якому б учасник гарантував, що загальна ціна його тендерної пропозиції включає всі витрати, податки та збори, а отже, учасник ДП «Буське лісове господарство» грубо порушив вимоги тендерної документації, не подавши даний документ.
2. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі». Водночас у пункті 3 Розділу 6 зазначено, що «Проект договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної документації», тобто у складі тендерної пропозиції Учасникам в окремих файлах потрібно було надати проект договору про закупівлю, документи, що містять технічний опис товару та документи, що свідчать про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Однак, ДП «Буське лісове господарство» подало документи своєї тендерної пропозиції у складі двох файлів формату PDF, при цьому проект договору, документи, що містять технічний опис товару та документи, що свідчать про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям були подані в одному файлі формату PDF, що є прямим порушенням вимоги Замовника надати зазначені документи в окремих файлах.
3. Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (відомості про автотранспортний засіб яким буде здійснюватись поставка за адресами що наведені у документації, тощо)», тобто кожен Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку, в якій зазначити про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для належного виконання умов договору про закупівлю.
Проаналізувавши документи ДП «Буське лісове господарство» нами було виявлено, що даний Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає лише про наявність у нього матеріально-технічної бази, інформація про наявне обладнання - відсутня. Таким чином, ДП «Буське лісове господарство» не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації Замовника, оскільки не надало у складі тендерної пропозиції документ, що вказував би на наявність в учасника необхідного обладнання.
Більше того, оскільки в Учасника відсутнє обладнання, необхідне для належного виконання умов договору про закупівлю, існує великий ризик того, що ДП «Буське лісове господарство» не спроможне належними чином забезпечити потреби Замовника у паливній деревині, що може призвести до зриву виконання договору про закупівлю та неефективного використання державних коштів.
У зв’язку з вищенаведеним, зважаючи на очевидні порушення у тендерній пропозиції ДП «Буське лісове господарство» вимог тендерної документації, просимо дискваліфікувати учасника ДП «Буське лісове господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ми будемо вимушені звернутися із скаргою до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України та Антимонопольного комітету України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-14-000010 ● 067c65836ffe4fa2b7d5942d47190b78
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020 10:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.01.2020 № 7

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2020 № 7

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-15-003075-b 15.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок повідомляємо: 1. Щодо особи, уповноваженої здійснювати зв’язок: В тендерній документації зазначено, що з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися через електронну систему закупівель. В системі Prozzoro в полі «Інформація про Замовника» міститься інформація про контактну особу, а саме: Олеський ПЛ, тел. +380326425150, olesko_licey@ukr.net. 2. Щодо місця поставки товарів: Місце поставки товарів зазначено в оголошені процедури закупівлі: 80533, Україна, Львівська область, Олесько, Валова, 9. 3. Щодо строку поставки товарів: Згідно строку поставки товарів, який зазначений в п. 4.4 Тендерної документації та в оголошенні про проведення процедури закупівлі паливна деревина поставляється до 30.11.2019 р. В проекті договору, який міститься в Додатку №3 Тендерної документації, доповнюється та конкретизується спосіб поставки товарів, а саме, «п. 4.1 Товар поставляється у відповідності до потреби, згідно замовлень». Даний пункт не суперечить вимозі щодо строку поставки товару, а саме, до 30.11.2019 р. 4. Щодо подання інформації про субпідрядника: Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Паливна деревина)» була розроблена з урахуванням вимог, які передбачені в Наказі № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. Згідно вищезазначеного Наказу, в п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» « …тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів…», зокрема з: «інформацією про субпідрядника (субпідрядників)». Дана вимога є загальною щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції. п. 7 Розділу 3 Тендерної документації конкретизує, що інформація про супбідрядника (субпідрядників) зазначається у випадку закупівлі робіт. Крім того, у стовпчику «Розшифровка пункту» міститься прочерк, який означає, що Замовником торгів у даному випадку на закупівлю товарів не вимагається надання будь якої інформації на підтвердження даної вимоги. Враховуючи зазначене, Тендерна документація не порушує вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та Наказу № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. 5. Щодо не закреслених даних: Відповідно до ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовник повністю виконав дані вимоги Закону та завантажив у систему здійснення закупівель 15 жовтня 2019 р. о 18:09 годині «Рішення про внесення змін.doc», нову редакцію «Технічні вимоги (2).docx». Технічні вимоги, до яких вносяться зміни, є доступними для перегляду після внесення змін, що не порушує принципів здійснення закупівель. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим вказуємо, що зазначені порушення неможливо усунути. 6. Щодо листа-гарантії: Відповідно до поданої Учасником у складі тендерної пропозиції вартість товару, що пропонується, поставка включає в себе всі загальнообов’язкові платежі. Згідно з переліком формальних помилок, передбаченим тендерної документації, однією з таких є: «До формальних (несуттєвих) помилок належать: відсутність певної інформації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.». Враховуючи зазначене, Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, зазначене Вами зауваження відноситься до формальної помилки та не може бути підставою для відхилення. 7. Щодо документа, що підтверджує якість товару: В зв’язку з тим, що на даний момент договір виконано та оприлюднено звіт про виконання договору, у замовника не має можливості усунути дане порушення. 8. Щодо проекту договору: Згідно п. 3 Розділу 6 Тендерної документації «Проект договору подається Замовником в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної документації». Згідно п. 5 Таблиці 3 Додатку №1 Тендерної документації «Проект договору подається учасником у складі пропозиції та є її невід’ємною частиною». Враховуючи зазначене, надання проекту договору в окремому файлі стосується не Учасника тендерних торгів, а Замовника. Окрім того, подання Учасником проекту договору в сукупності з іншими документами не впливає на здатність Учасника виконати умови договору. 9. Щодо звернення (вимоги) ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ": Вимога щодо оскарження рішення про визнання переможця, від учасника ФОП Сємікін Олександра Анатолійовича було подана 15.11. 2019 р о 09:37 год. Згідно ч. 1ст. 32 ЗУ «про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше, ніж через п’ять днів з дня надходження звернення. Останнім днем для дачі такої відповіді вважається 20.11. 2019 р. Проте, період оскарження по вказаній процедурі завершився 18.11.2019 р., відтак надати відповідь на вимоги через електронний майданчик технічно неможливо. 10. Щодо звіту про виконання договору: Тендерним комітетом Замовника на виконання вимог ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про оприлюднення звіту про виконання договору та усунення відповідного порушення.

2020-01-27 10:32:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Буське лісове господарство 166 380,00
UAH з ПДВ
158 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кудин Юлія Анатоліївна 171 690,00
UAH з ПДВ
159 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 174 876,00
UAH з ПДВ
174 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 10:13
img633.pdf
28 жовтня 2019 15:54
img630.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:55
Електронний підпис
30 жовтня 2019 11:51
36Реквизити для сплати.pdf
30 жовтня 2019 11:51
47Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2019 11:51
43Довідка звідки товар.pdf
30 жовтня 2019 11:51
15 Акт дрова Долина.pdf
30 жовтня 2019 11:51
01Реестр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Буське лісове господарство

ФОП Кудин Юлія Анатоліївна

ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Буське лісове господарство
#00992504
Переможець 158 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Буське лісове господарство
#00992504
158 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 12:24
Договір 1012616.pdf укладений
20 листопада 2019 12:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 158 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 333,33 UAH)