Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок з операційною системою, клавіатурою та мишею)
Очікувана вартість
117 240,00 UAH
UA-2019-10-15-003064-b 4a9cf2bf4978498d8e78d06a69480c5f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Топольницький

+380966506490 topolnitskiy93@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
Код ЄДРПОУ: 42639235
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, буд. 70
Контактна особа: Андрій Топольницький
+380966506490
topolnitskiy93@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:59
Очікувана вартість: 117 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 586,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок з операційною системою, клавіатурою та мишею)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, 600-річчя, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 18:00
ПД компютери.docx
15 жовтня 2019 18:00
ТД ПК компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:14
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуєм за запитання.
Так, на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації. Також повідомляємо, що в Тендерній документації в Додатку 1 та Додатку 2 для Учасників передбачено вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, з метою його точної ідентифікації та підтвердження відповідності вимогам Замовника. Також в першому розділі Тендерної документації вказано, що вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До уваги буде прийматись остаточна сума, яку Замовник повинен буде перерахувати Учаснику за фактично поставлений товар, тому не важливо буде вона включати в себе ПДВ чи ні.

Тендерний комітет Центрально-західного ТУ АРМА.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інтехсервіс-В 115 200,00
UAH з ПДВ
115 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА 117 120,00
UAH з ПДВ
117 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:08
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:03
Техн. характеристики.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Свідоцтво ПДВ.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Пропозиція (2).PDF
31 жовтня 2019 17:02
Проект Договору0002.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Наказ2.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Наказ1.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Довідка зах.довкілля.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Лист-гарантія.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Дов. про сертифікацію.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Дов. оригін.товару0001.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Дов. авториз.партнер.PDF
31 жовтня 2019 17:02
Витяг.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:46
Додаток 2.pdf
31 жовтня 2019 16:46
Додаток 1.pdf
31 жовтня 2019 16:46
ПДВ.jpg
31 жовтня 2019 16:46
Vypiska2.jpeg
31 жовтня 2019 16:46
Vypiska1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інтехсервіс-В

ТОВ ІТ ПЛАНЕТА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Інтехсервіс-В
#20081348
Рішення скасоване 115 200,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 17:58
ПП Інтехсервіс-В
#20081348
Відхилено 115 200,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 18:01
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА
#40107071
Відхилено 117 120,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 17:18

Документи

07 листопада 2019 18:01
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:59
пр ТК № 29 від 07.11.2019.pdf
07 листопада 2019 17:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 листопада 2019 17:17
пр ТК № 31 від 08.11.2019.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 17:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі