Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійний проектор
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-10-15-002962-b ● 2278bb093fa5479aa4ff2b0069d303d3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03874432 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Путивльська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Долматова Ганна Сергіївна +380445134054 sh232009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 17:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 17:33 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02089, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Путивльська, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 17:29 |
Документація проектор.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:17
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)Так, звісно. Але за умови відповідності усіх характеристик аналогічних товарів параметрам, зазначеним у оголошенні.
2)Ця вимога прописана у п.3.2. тендерної документації до закупівлі
3)Відповідно до вимог чинного законодавства відсутні обмеження щодо участі у торгах ФОП неплатників ПДВ. Під час розгляду пропозицій аналізується остаточна сума у грн.. (за результатами аукціону). Жодні додаткові розрахунки з ПДВ не проводяться.
1)Так, звісно. Але за умови відповідності усіх характеристик аналогічних товарів параметрам, зазначеним у оголошенні.
2)Ця вимога прописана у п.3.2. тендерної документації до закупівлі
3)Відповідно до вимог чинного законодавства відсутні обмеження щодо участі у торгах ФОП неплатників ПДВ. Під час розгляду пропозицій аналізується остаточна сума у грн.. (за результатами аукціону). Жодні додаткові розрахунки з ПДВ не проводяться.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-002962-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АВ. ГРУПП.", Код ЄДРПОУ:41328405
Дата подання: 19 жовтня 2019 16:20
Порушенням вимог Замовника ТОВ "РІВАЛТЕКС"
ТОВ "АВ. ГРУПП." просить дискваліфікувати Учасника тендеру UA-2019-10-15-002962-b ТОВ "РІВАЛТЕКС" в зв'язку з порушенням вимог Замовника (пропозиція не відповідає умовам закупівлі), а саме:
1. В п. 3.2 Тендерної документації (далі - ТД) вимога "Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії наступних документів, завірених учасником належним чином: - технічний паспорт на виріб з гарантійним талоном." - документацію не надано.
2. В п. 3.2 ТД вимога "У вартість пропозиції повинні бути включені наступні послуги: доставка товару, розвантаження, монтажні роботи, вартість монтажного комплекту (кріплення, HDMI кабель 15 м, короб), пусконалагоджувальні роботи тощо." - у пропозиції ТОВ "РІВАЛТЕКС" послуга "пусконалагоджувальні роботи" не вказана, тобто ця послуга не входить в загальну вартість пропозиції.
3. Додаток 2 ТД вимоги:
- "Копії чинних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі" - документацію не надано;
- "Копії чинних декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів на предмет закупівлі" - документацію не надано;
- "Довідку про наявність сервісного центра для проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування" - документацію не надано;
- "Лист про те, що Учасник є офіційним представником фірми виробника або авторизованим продавцем запропонованого товару" - документацію не надано.
Розгорнути
Згорнути
1. В п. 3.2 Тендерної документації (далі - ТД) вимога "Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії наступних документів, завірених учасником належним чином: - технічний паспорт на виріб з гарантійним талоном." - документацію не надано.
2. В п. 3.2 ТД вимога "У вартість пропозиції повинні бути включені наступні послуги: доставка товару, розвантаження, монтажні роботи, вартість монтажного комплекту (кріплення, HDMI кабель 15 м, короб), пусконалагоджувальні роботи тощо." - у пропозиції ТОВ "РІВАЛТЕКС" послуга "пусконалагоджувальні роботи" не вказана, тобто ця послуга не входить в загальну вартість пропозиції.
3. Додаток 2 ТД вимоги:
- "Копії чинних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі" - документацію не надано;
- "Копії чинних декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів на предмет закупівлі" - документацію не надано;
- "Довідку про наявність сервісного центра для проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування" - документацію не надано;
- "Лист про те, що Учасник є офіційним представником фірми виробника або авторизованим продавцем запропонованого товару" - документацію не надано.
Скасована
Дата: 21 жовтня 2019 14:10
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" |
19 856,00
UAH з ПДВ
|
18 695,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВ. ГРУПП." |
19 400,00
UAH з ПДВ
|
19 295,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
21 000,00
UAH з ПДВ
|
21 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" #37047809 |
Рішення скасоване |
18 695,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 14:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" #37047809 |
Відхилено |
18 695,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 14:11
|
ТОВ "АВ. ГРУПП." #41328405 |
Відхилено |
19 295,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 09:13
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ #3165921618 |
Переможець |
21 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
30 жовтня 2019 16:48
|