Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4)
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-10-15-002841-b 0de4ca5867b349f3a33decdcedad8732
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрилова Надія Анатоліївна

380487051808 finansi2@od.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 34929741
Вебсайт: http://just.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, Богдана Хмельницького, будинок 34
Контактна особа: Некрилова Надія Анатоліївна
380487051808
finansi2@od.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:56
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 пачка
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 14:57
zminy perelik.pdf
21 жовтня 2019 14:57
ТД Папір 10.19. зі змінами 21.10.2019doc.doc
21 жовтня 2019 14:56
ТД Папір 10.19. зі змінами 21.10.2019doc.doc
15 жовтня 2019 17:05
Оголошення папір.pdf
21 жовтня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 14:57
zminy perelik.pdf
21 жовтня 2019 14:57
ТД Папір 10.19. зі змінами 21.10.2019doc.doc
15 жовтня 2019 17:06
ТД Бумага 10.19.doc
21 жовтня 2019 14:56
ТД Папір 10.19. зі змінами 21.10.2019doc.doc
15 жовтня 2019 17:05
Оголошення папір.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-002841-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:24
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-10-15-002841-b на закупівлю «Папір формату А4» де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції в Одеській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-10-15-002841-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: жорсткість МН - не менше 100 mН; жорсткість ПН - не менше 35 mН; шорсткість поверхні - не менше 220 мл/хв.; яскравість – не менше 105% +/-1,5%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу і викласти їх в наступній редакції: жорсткість МН - не менше 100 mН/0.47 mN.m; жорсткість ПН - не менше 35 mН/0.18 mN.m; шорсткість (гладкість) поверхні - не менше 220 мл/хв.; яскравість – не менше 95% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 14:54
На Вашу вимогу до закупівлі №UA-2019-10-15-002841-b Замовник повідомляє, що Замовник переглянув тендерну документацію та вніс деякі зміни до технічних характеристик паперу А4, таким чином, щоб папір відповідав вимогам Закону «Про публічні закупівлі» щодо відсутності дискримінаційних вимог до учасників, які обмежують конкуренцію, а також, відповідав доцільності та потребі Замовника в закупівлі паперу класу С+.
Номер вимоги: UA-2019-10-15-002841-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 листопада 2019 10:33
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-10-15-002841-b (Папір формату А4), який проходив 01.11.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що пропозиція учасника ТОВ "Техноюг" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Тендерної документації Замовника, а саме Замовник вимагає Папір з білизною – 146% +/-3%, а ТОВ "Техноюг" пропонує папір ТМ «IQ ECONOMY+» та «MAESTRO® standard+», що мають білизну CIE – 161 ±3.0, що не відповідає вимогам.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Техноюг" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2019 16:26
На Вашу вимогу до закупівлі №UA-2019-10-15-002841-b Замовник повідомляє, що процедура відкритих торгів, яка була використана для даної закупівлі, проводилась згідно з вимогами діючого закупівельного законодавства України. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Еквівалент повинен бути рівним або кращим за якістю та показникам.
Запропонований Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЮГ» товар є кращим за якістю та показниками від тих мінімальних вимог, які були встановлені Замовником в умовах вказаної закупівлі. При цьому, цінова пропозиція ТОВ «Техноюг» є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону та забезпечує економію бюджетних коштів у розмірі 314500,00 гривень від початкової очікуваної суми бюджету даної закупівлі, що, в свою чергу, відповідає вимогам бюджетного та фінансового законодавства щодо недопущень втрат державного бюджету та повністю відповідає інтересам Замовника.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-15-002841-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 листопада 2019 18:12
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 12.11.2019 № 260/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 17:33
Рішення від 15.11.2019 №16707+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 17:33
рішення від 29.11.2019 № 17743.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 01:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом Тендерного комітету №86 від 04.12.2019, який оприлюднено 05.12.2019, скасовано рішення про визначення ТОВ «Техноюг» переможцем закупівлі UA-2019-10-15-002841-b за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4). Відхилено пропозицію ТОВ «Техноюг», подану для участі у закупівлі UA-2019-10-15-002841-b за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 05 грудня 2019 16:52

Документи подані скаржником

13 листопада 2019 18:12
Скарга 13.11.19.pdf
13 листопада 2019 18:12
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

14 листопада 2019 16:35
vidpovid na skargu.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 871 500,00
UAH з ПДВ
835 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 884 250,00
UAH з ПДВ
846 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 10:00
Електронний підпис
06 листопада 2019 09:56
Довідка МВС директор.pdf
04 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:32
Проект договору ОНОВЛЕНИЙ.pdf
30 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:00
ТХ Додаток 5.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 17:00
справка банк.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Сертифікати ISO.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Сертифікат Maestro +.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Сертифікат IQ+.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Полномочия директор.pdf
30 жовтня 2019 17:00
ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Лист-гарантія.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Відгук2.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Відгук1.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Висновок СЕС папір.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Аналогічний договір 2.pdf
30 жовтня 2019 17:00
Аналогічний договір 1.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2019 12:56
Електронний підпис
30 жовтня 2019 12:56
Документи частина 2.rar
30 жовтня 2019 12:56
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Рішення скасоване 835 500,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:56
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Очікує рішення 846 750,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 835 500,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:50

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Документи

05 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:46
skasuvannia ta vidh.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 грудня 2019 16:56
Коментар щодо відміни: У зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі товару паперу формату А4, пропонується, керуючись п.3 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», визнати торги по закупівлі UA-2019-10-15-002841-b за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4) такими, що не відбулися. Згідно з наявним фінансуванням видатків та змін в кошторисних призначеннях Головного територіального управління юстиції по КЕКВ 2210 «предмети, матеріали, обладнання та інвентар», сума очікуваної вартості закупівлі за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4) не відповідає розміру бюджетних призначень за кошторисом. Рішенням тендерного комітету за протоколом №87 від 05.12.2019 визнано торги по закупівлі UA-2019-10-15-002841-b за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4) такими, що не відбулися на підставі п.3 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг»
Документи:
05 грудня 2019 16:56
vidmina_skoroch vydatkiv.pdf