Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021-2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
2 111 695,00 UAH
UA-2019-10-15-002662-b 48e7e38f2ca74ec0b4d2ba6a667b54ff
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехоцький Андрій Вадимович

+380512533124 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, просп.Центральний, 135
Контактна особа: Цехоцький Андрій Вадимович
+380512533124
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Обгрунтування: Відповідно до договору на виконання робіт з ескізного проекту від 05.11.2018 №169 по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві, автором проекту є ФОП Любенко І.В. Враховуючи, що очікувана вартість виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві буде перевищувати 1,5 млн грн процедура закупівлі проводиться відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що проект є інтелектуальною власністю його розробника слід застосовувати положення Законів України «Про власність» та «Авторське право і суміжні права». Відповідно до п.1 ч.2 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.41 розділу 6 ЗУ «Про власність» договір на виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві слід заключати з автором проекту, а саме ФОП Любенко І.В.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 26 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021-2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Генерала Карпенка, 40А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт на підставі рахунків-фактур, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

15 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000017 ● 0b302ad794484fdea0b927dbf1e0ac1d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.10.2019 № 202

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-15-002662-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-01 09:26:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1. Згідно з обґрунтуванням щодо застосування переговорної процедури, закупівля послуг проводиться відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону, а саме: закупівля творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.
Проте, за результатом аналізу інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель щодо Договору на виконання робіт з ескізного проекту від 05.11.2018 №169 стало відомо, що відповідно до пункту 4.5. цього Договору «Виключні майнові права інтелектуальної власності (авторські права) на результати робіт по договору (його окремі частини) вважаються переданими від «Виконавця» до «Замовника» в момент підписання Сторонами відповідних актів приймання-передачі виконаних робіт по Договору та/або документів про передачу та прийняття документації по Договору та остаточних розрахунках».
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити, якими документами підтверджується наявність умов щодо застосування до даної процедури закупівлі переговорної процедури відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-04 12:34:37

Пояснення з власної ініціативи

Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради враховуючи результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-15-002662-b за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021-2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), надає роз’яснення.
Відповідно до частині 3 пункту 11.2. наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 визначаються наступні стадії проектування, які є нероздільними, а саме:
- для об'єктів невиробничого призначення - стадія ЕП (ескізний проект) або за рішенням замовника стадія ТЕО, а для об'єктів виробничого призначення та лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури - стадія ТЕО та для обох:
- стадія П (проект);
- стадія Р (робочий проект);
Враховуючи вище зазначене зазначаємо, що виконання договору по виготовленню ескізу по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві» не є завершення виготовлення проектної документації, також ескізний проект не проходить державну архітектурно-будівельна експертизу. Враховуючи вище наведене в ескізному проекті не вбачається завершеності процесу виготовлення проектної документації по об’єкту. Відповідно до ст. 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права» ознак майнового права набуває завершений твір інтелектуальної власності, а також не вказана можливість передачі майнових прав на незавершений твір, що в свою чергу унеможливлює набуття ескізним проектом ознак наявності майнового права.
Також зазначаємо, якщо виготовлення проектної документації розпочато, але не завершено він набуває ознак твору інтелектуальної власності та автор набуває немайнові права відповідно до вищезазначеного Закону України. Договір на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві планується укласти з ФОП Любенко І.В., для недопущення порушення статті 14 Закону України «Про авторське право і суміжні права».

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-18 16:21:35

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до вимог абзацу 2 ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради надає та оприлюднює через електронну систему закупівель заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-15-002662-b.
Щодо встановленого на думку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі зазначаємо наступне.
Частиною 1 ст. 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.
При цьому перші дві відносяться до тендерних процедур, які передбачають здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів.
Разом з тим, згідно ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Як зазначалось в поясненнях, що були надані під час моніторингу, після виконання договору по виготовленню ескізу по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві» ФОП Любенко І.В. здобув авторське право на зазначений об’єкт, та підпадає під охорону авторського права відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України «Про авторське право та суміжні права».
Враховуючи, що очікувана вартість виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві» буде перевищувати 1,5 млн. грн. процедура закупівлі проводиться відповідно до Закону. Зважаючи на те, що проект є інтелектуальною власністю його розробника, слід застосовувати положення Законів України «Про власність» та «Авторське право і суміжні права». Оголошення тендерних процедур (відкритих торгів) в даній ситуації було неможливим оскільки порушувало вимоги Законів України «Про власність» та «Авторське право і суміжні права». А тому при плануванні закупівлі в Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради настали підстави для проведення переговорної процедури відповідно до п.1 ч.2 ст.35 Закону, а саме: закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності.
Отже, Управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради при плануванні та проведенні переговорної процедури за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021-2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)» дотримано всіх вимог діючого законодавства, у тому числі вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог абзацу 2 ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради надає та оприлюднює через електронну систему закупівель заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-15-002662-b. Щодо встановленого на думку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі зазначаємо наступне. Частиною 1 ст. 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі. При цьому перші дві відносяться до тендерних процедур, які передбачають здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів. Разом з тим, згідно ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Як зазначалось в поясненнях, що були надані під час моніторингу, після виконання договору по виготовленню ескізу по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві» ФОП Любенко І.В. здобув авторське право на зазначений об’єкт, та підпадає під охорону авторського права відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України «Про авторське право та суміжні права». Враховуючи, що очікувана вартість виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві» буде перевищувати 1,5 млн. грн. процедура закупівлі проводиться відповідно до Закону. Зважаючи на те, що проект є інтелектуальною власністю його розробника, слід застосовувати положення Законів України «Про власність» та «Авторське право і суміжні права». Оголошення тендерних процедур (відкритих торгів) в даній ситуації було неможливим оскільки порушувало вимоги Законів України «Про власність» та «Авторське право і суміжні права». А тому при плануванні закупівлі в Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради настали підстави для проведення переговорної процедури відповідно до п.1 ч.2 ст.35 Закону, а саме: закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності. Отже, Управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради при плануванні та проведенні переговорної процедури за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021-2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)» дотримано всіх вимог діючого законодавства, у тому числі вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-11-18 16:36:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Любенко І.В.
#2938701775
Переможець 2 111 695,00
UAH
15 жовтня 2019 17:19

Документи

15 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Любенко І.В.
#2938701775
2 111 695,00
UAH
Документи

Документи

15 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:37
ДУ 5 від 10.07.2020 до дог.14Т_ПКД Надія.pdf зміни до договору
10 липня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 15:37
ДУ 4 від 19.03.2020 до дог.14Т_ПКД Надія.pdf зміни до договору
19 березня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 10:54
ДУ 3 від 12.02.2020 до дог.14Т_ПКД СК Надія Кориг..PDF зміни до договору
12 лютого 2020 09:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:48
ДУ 2 від 27.12.19 до дог.14Т_ПКД СК Надія.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:48
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:02
ДУ 1 від 20.12.19 до дог.14Т_ПКД К.р.будів.СК Надія.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 11:01
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:57
Договір 14Т від 19.11.2019_ПКД К.р. будівлі СК Надія.PDF укладений
19 листопада 2019 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 2019 рік на 1 293 009,00 грн. 1.2. Внести зміни до п. 2.1. розділу 2 та викласти його у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість договору становить 2 111 695,00 грн. (два мільйони сто одинадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійки), де виготовлення проектно–кошторисної документації – 2 015 695,00 грн. (два мільйони п'ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійки) в т.ч. єдиний податок – 100 785,00; експертиза робочого проекту – 96 000,00 грн. (дев’яносто шість тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ, в т. ч. вартість робіт по договору на 2019 рік становить 1 393 009,00 грн. відповідно до зведеного кошторису, що є невід’ємною частиною цього договору.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2 до Договору (який додаються) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2019 рік на 80 754,26 грн. Зміни у Додаток №2 та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п. 2.1. розділу 2 та викласти його у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість договору становить 2 111 695,00 грн. (два мільйони сто одинадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійки), де виготовлення проектно–кошторисної документації – 2 015 695,00 грн. (два мільйони п'ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійки) в т.ч. єдиний податок – 100 785,00; експертиза робочого проекту – 96 000,00 грн. (дев’яносто шість тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ, в т. ч. вартість робіт по договору на 2019 рік становить 1 312 254,74 грн., на 2020 рік – 500 000,00 грн., на 2021рік – 299 440,26 грн., відповідно до зведеного кошторису, що є невід’ємною частиною цього договору.» 2. У зв’язку з відсутністю фінансування на 2020 рік в повному обсязі Сторони узгодили продовження терміну дії договору до 2021 року, а пункт 7.2. розділу 7 викласти у новій редакції: «7.2. Строк дії Договору до 2021 р.» 3. У зв’язку із зміною реквізитів, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 8 Договору «Реквізити та підписи Сторін» у наступній редакції:3. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135 р/р UA988201720344271005100099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел.53-31-24 ФОП Любенко Ігор Вікторович зареєстрований в Єдиному держав ному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб осіб-підприємців 30.07.2015 №2 522 000 0000 067040 54051, вул. Артема, 34, оф.84, м. Миколаїв, Миколаївська область р/р UA483808050000000026006492353 в АО «Райффайзен Банк АВАЛЬ» МФО 380805 ІПН 2938701775 тел. 099-345-20-01 4. Внести зміни у Додатки 2,3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати додаткову угоду від 12.02.2020 №3. 1.2. Внести зміни до п. 2.1. розділу 2 та викласти його у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість договору становить 2 111 695,00 грн. (два мільйони сто одинадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійки), де виготовлення проектно–кошторисної документації – 2 015 695,00 грн. (два мільйони п'ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійки) в т.ч. єдиний податок – 100 785,00; експертиза робочого проекту – 96 000,00 грн. (дев’яносто шість тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ, в т. ч. вартість робіт по договору на 2019 рік становить 1 312 254,74 грн., на 2020 рік – 500 000,00 грн., на 2021рік – 299 440,26 грн., відповідно до зведеного кошторису, що є невід’ємною частиною цього договору.» 1.3. Внести зміни до п. 7.2. розділу 7 та викласти його у наступній редакції: «7.2. Строк дії Договору до 31.12.2021 р.» 2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. У зв’язку із зміною реквізитів, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 8 Договору «Реквізити та підписи Сторін» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135 р/р UA988201720344271005100099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел.53-31-24 ФОП Любенко Ігор Вікторович зареєстрований в Єдиному держав ному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб осіб-підприємців 30.07.2015 №2 522 000 0000 067040 54051, вул. Артема, 34, оф.84, м. Миколаїв, Миколаївська область р/р UA483808050000000026006492353 в АО «Райффайзен Банк АВАЛЬ» МФО 380805 ІПН 2938701775 тел. 099-345-20-01 4. Внести зміни у Додатки 2, 3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 299 440,26 грн 1.2 Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. розділу 2 та викласти його у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість договору становить 2 111 695,00 грн. (два мільйони сто одинадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійки), де виготовлення проектно–кошторисної документації – 1 978 855,00 грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят вісім тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійки) в т.ч. єдиний податок – 98 942,75; експертиза робочого проекту – 132 840,00 грн. (сто тридцять дві тисячі вісімсот срок гривень 00 коп.) з ПДВ, в т. ч. вартість робіт по договору на 2019 рік становить 1 312 254,74 грн., на 2020 рік – 799 440,26 грн., відповідно до зведеного кошторису, що є невід’ємною частиною цього договору.» 2. Внести зміни у Додатки 2,3,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 3. Сторони надійшли згоди доповнити розділ 4 «Права та обов’язки сторін» пунктом 4.6. та викласти його у наступній редакції: «4.6. За Виконавцем залишаються немайнові права (авторські права) відповідно до ст.14 Закону України «Про авторське право і суміжні права», які залишають за ним право лише Виконавцем вносити зміни до проекту.»
Номер договору про закупівлю: 14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 111 695,00
UAH