Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати
Очікувана вартість
257 000,00 UAH
UA-2019-10-15-002585-b 84401388e4574cfa9af96552005de0c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хілініч Ірина

+380532562330 hilinich@umsa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЧНА АКАДЕМІЯ
Код ЄДРПОУ: 02010824
Вебсайт: http://www.umsa.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул.Шевченка буд. 23
Контактна особа: Хілініч Ірина
+380532562330
hilinich@umsa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:42
Очікувана вартість: 257 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42930000-4: Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати


більш детально у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
мікроцентрифуга, центрифуга з охолодженням (код НК 024:2019- 37530 - Цетрифужний ротор, ультрацентрифуга) (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Шевченка, 23, (склад Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42930000-4 — Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар, на умовах відстрочки платежу в термін до 10 календарних днів після отримання Товару згідно рахунків та накладних. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:56
Внесення змін центрифуги.docx
18 жовтня 2019 13:56
Тендерна документація Центрифуги (нова редакція).docx
18 жовтня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:56
Внесення змін центрифуги.docx
18 жовтня 2019 13:56
Тендерна документація Центрифуги (нова редакція).docx
15 жовтня 2019 16:29
Тендерна документація Центрифуги.docx
15 жовтня 2019 16:23
Тендерна документація Центрифуги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-002585-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 16 жовтня 2019 16:01
Дискримінуючи вимоги закупівлі
Ознайомившись в вимогами тендерної документації ми виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, а саме: Додаток 2 Тендерної документації містить інформацію про медико-технічні вимоги до предмета закупівлі Мікроцентрифуга: "п. 3.5 Вбудований ротор: 12 гнізд для пробірок 1,5/2 мл; п. 3.7 Час гальмування, не більше - 10 с; п. 3.10 Розміри (Д*Ш*В) 200х240х125 мм; п. 3.11 Вага до 3,5 кг" та до предмета закупівлі Центрифуга з охолодженням: "п. 4.6 Час розгону/гальмування не більше 18 сек/18 сек". Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України дозволені до введення в обіг та експлуатацію лабораторні центрифуги різних виробників, в тому числі декількох європейських, проте через вищезазначені вимоги, з продукцією цих виробників неможливо прийняти участь і перемогти у закупівлі. Цим порушується принципи встановлені ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, зокрема принципи: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Крім того, згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою розширення кола можливих учасників закупівлі та усунення порушення законодавства України, що призведе до суттєвої економії бюджетних коштів, на підставі ст. 3, 22, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти у наступній редакції медико-технічні вимоги, а саме: до Мікроцентрифуги: "п. 3.5 Вбудований ротор: не менше 12 гнізд для пробірок 1,5/2 мл; п. 3.7 Час гальмування, не більше - 30 с" та до Центрифуги з охолодженням: "п. 4.6 Час розгону/гальмування не більше 30 сек/30 сек". Пункти 3.10 та 3.11 вилучити як такі, що не впливають на роботу центрифуги та якість оброблення зразків. У випадку відмови усунути обмеження конкуренції та порушення законодавства України, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 13:54
Шановний Учасник, повідомляємо, що технічні вимоги до мікроцентрифуги, а саме п.3.5. буде доповнено шляхом внесення змін у Додаток 2 тендерної документації.
Щодо п.3.7., повідомляємо наступне: мікроцентрифуга планується використовуватись в технологічному процесі ПЛР лабораторії, де на різних етапах процедури виділення РНК / ДНК застосовується різна протокольна тривалість центрифугування (з циклом: розгін-центріфугування-гальмування) починаючи від 30 секунд на весь цикл. Тому для дотримання рекомендованого швидкісного режиму (оборотів / хвилину), важливо максимально мінімізувати час розгону / гальмування центрифуги, тому вимога викладена у п.3.7.-є принциповою для Замовника.
Щодо п.3.10 та 3.11., повідомляємо наступне, що на ринку України представлена велика кількість портативних центрифуг. Ця вимога відображає реальну потребу Замовніка саме у портативній центрифузі, яка не займає багато місця і може переноситись в лабораторії у відповідності з різними потребами. Розміри і вага центрифуги впливають на роботу з центрифугою. Цим визначаються орієнтовні вимоги до габаритів обладнання. Але, замовником прийнято рішення внести уточнення до пункту 3.10., шляхом внесення змін у Додаток 2 тендерної документації.
Щодо п.4.6. технічних вимог до центрифуги з охолодженням повідомляємо, центрифуга з охолодженням планується використовуватись в технологічному процесі ПЛР лабораторії, де на різних етапах процедури виділення РНК / ДНК застосовується різна протокольна тривалість центрифугування (з циклом: розгін-центріфугування-гальмування) починаючи від 30 секунд на весь цикл. Тому для дотримання рекомендованого швидкісного режиму (оборотів / хвилину), важливо по можливості мінімізувати час розгону / гальмування центрифуги, тому вимога викладена у п.4.6. відображає реальну потребу Замовника та не може бути змінена.
Номер вимоги: UA-2019-10-15-002585-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:28
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Шановний Замовник, Вам має бути відомо, що вимогами до предмета закупівлі під час проведення державних закупівель можуть бути тільки ті параметри, які підтверджені національними або міжнародними стандартами. Зокрема, вимогою є призначення центрифуги, швидкісний режим, кількість та об’єм пробірок для центрифугування, температурний режим, тощо. А його колір, розміри, вага та інше є індивідуальними особливостями тієї чи іншої торгової марки.
Просимо Вас надати пояснення, яким саме стандартом регламентується медико-технічні вимоги, зокрема, п. 3.7 Час гальмування, не більше – 10 с або Дисплей ЖК, 2 строки, або п. 3.10 Розміри не більше (Д×Ш×В) 200x240x125 мм, або п. 3.11 Вага до 3 ,5 кг? Крім того, вага центрифуги впливає на стабільність шарів розділення, якість центрифугування та якість отриманих зразків.
Також, звертаємо Вашу увагу, що центрифуга з охолодженням не має вимог щодо розмірів і ваги, а цикл центрифугування: розгін-центрифугування-гальмування ніяк не може займати 30 секунд.
Яких саме інших виробників обладнання Ви мали на увазі, окрім того, під якого прописані тендерні вимоги?
Повторно звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до медико-технічних вимог, зокрема, пп. 3.7, 4.6 та викласти їх в наступній редакції: «п. 3.7 Час гальмування, не більше - 30 с" та до Центрифуги з охолодженням: "п. 4.6 Час розгону/гальмування не більше 30 сек/30 сек».
Пп. 3.8, 3.10, 3.11, 4.9 вилучити, як такі, що суперечать діючому законодавству України, суттєво обмежують коло потенційних учасників, спотворюють добросовісну конкуренцію та призводять до перевитрат бюджетних коштів.
У випадку подальшого ігнорування порушень законодавства України, будемо звертатися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 14:50
Шановний Учасник, згідно п.п.3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні Закупівлі" тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Згідно вимог Закону Замовником викладені детальні технічні вимоги до предмету закупівлі у тендерній документації відповідно до технічно-обумовленої виробничої необхідності.
Номер вимоги: UA-2019-10-15-002585-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 21 жовтня 2019 15:49
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Шановний Замовник, просимо відповідати по суті питання, а не користуватись формальними відписками. Вимогами до предмета закупівлі під час проведення державних закупівель можуть бути тільки ті параметри, які підтверджені національними або міжнародними стандартами. Зокрема, вимогою є призначення центрифуги, швидкісний режим, кількість та об’єм пробірок для центрифугування, температурний режим, тощо. А його колір, розміри, вага та інше є індивідуальними особливостями тієї чи іншої торгової марки. Просимо Вас надати пояснення, яким саме стандартом регламентується медико-технічні вимоги, зокрема, п. 3.7 Час гальмування, не більше – 10 с або Дисплей ЖК, 2 строки, або п. 3.10 Розміри не більше (Д×Ш×В) 200x240x125 мм, або п. 3.11 Вага до 3 ,5 кг? Крім того, вага центрифуги впливає на стабільність шарів розділення, якість центрифугування та якість отриманих зразків. Також, звертаємо Вашу увагу, що центрифуга з охолодженням не має вимог щодо розмірів і ваги, а цикл центрифугування: розгін-центрифугування-гальмування ніяк не може займати 30 секунд. Яких саме інших виробників обладнання Ви мали на увазі, окрім того, під якого прописані тендерні вимоги? Повторно звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до медико-технічних вимог, зокрема, пп. 3.7, 4.6 та викласти їх в наступній редакції: «п. 3.7 Час гальмування, не більше - 30 с" та до Центрифуги з охолодженням: "п. 4.6 Час розгону/гальмування не більше 30 сек/30 сек». Пп. 3.8, 3.10, 3.11, 4.9 вилучити, як такі, що суперечать діючому законодавству України, суттєво обмежують коло потенційних учасників, спотворюють добросовісну конкуренцію та призводять до перевитрат бюджетних коштів. У випадку подальшого ігнорування порушень законодавства України, будемо звертатися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 10:37
Шановний Учасник, повторно повідомляємо, що згідно п.п.3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні Закупівлі" тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Згідно вимог Закону Замовником викладені детальні технічні вимоги до предмету закупівлі у тендерній документації відповідно до технічно-обумовленої виробничої необхідності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 211 860,00
UAH з ПДВ
211 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ 256 210,00
UAH з ПДВ
256 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВІС" 256 978,90
UAH з ПДВ
256 978,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 10:58
Документи переможця
31 жовтня 2019 14:13
5-Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 14:13
4.2-Технічна частина.pdf
31 жовтня 2019 14:13
4.1-Технічна частина.pdf
31 жовтня 2019 14:13
1-Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ

ТОВ "ЮВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Відхилено 211 860,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 13:11
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
Переможець 256 210,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
256 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:28
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 09:07
003619-06 (1).pdf укладений
22 листопада 2019 08:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 256 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 210,00 UAH)