Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (газ метан для автомобілів)
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-10-15-002460-b 67fc9443887d443d8461a0f4b7ce0edd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 08:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:51
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 метр кубічний
Газове паливо (газ метан для автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Шевченка, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 3 до ТД тех вимоги.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 4 до ТД _ Договір_поставки.docx
15 жовтня 2019 16:11
Тендерна документація.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 1 до ТД Форма тендерної пропозиції.doc
15 жовтня 2019 16:11
ОГОЛОШЕННЯ_Метан.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 2 до ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000076 ● 41fec26edf8244e6821def9ba81ddd17
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 10:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.12.2020 № 59
м. Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим

Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління від 18.12.2020 № 59
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

7. Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2019-10-15-002460-b 15.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 11:48:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-15-002460-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє з 19.04.2020, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо надати інформацію та документи щодо виконання зобов’язань за договором поставки газового палива від 07.11.2019 № 3Д-18/19, інформацію та документи, на підставі яких не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору в встановлений статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє до 19.04.2020 строк. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 13:38:29

Відповідь на запит

Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір закінчив свою дію 31 грудня 2019 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні. Також повідомляємо , що секретар який був уповноважений для роботи на майданчику в період звітування за договором була у відпустці (відповідний документ надається), на виконання обов'язків секретаря керівник підприємства та голова тендерного комітету іншу особу не призначали.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.

2021-01-22 14:52:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕКССИЛ 1 147 200,00
UAH з ПДВ
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІСТИК-2012" 1 104 000,00
UAH з ПДВ
1 074 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 18:31
Електронний підпис
30 жовтня 2019 18:26
МТБ0001.PDF
30 жовтня 2019 18:26
Статут скан.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Проект_договору.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Баланс.PDF
30 жовтня 2019 18:26
Технiчнi_вимоги.pdf
30 жовтня 2019 18:26
ст.17.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Баланс 1 півр.2019.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Довкiлля.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Баланс 2019 рік.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Протокол зборів.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Досвід.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Протокол засновників.pdf
30 жовтня 2019 18:26
18.Перелiк_АГНКС.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Працiвники.PDF
30 жовтня 2019 18:26
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 18:26
16.Санкції.pdf
30 жовтня 2019 18:26
15.Довкілля.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Наказ директора.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Завірений протокол.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Завірений наказ.pdf
30 жовтня 2019 18:26
витяг з єдр.rtf
30 жовтня 2019 18:26
10.Загальна по ст.17.pdf
30 жовтня 2019 18:26
Цiнова_пропозицiя.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕКССИЛ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІСТИК-2012"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕКССИЛ
#35385523
Переможець 1 020 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕКССИЛ
#35385523
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 15:34
договір ЗД_18-19.pdf укладений
25 листопада 2019 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 020 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 170 000,00 UAH)