Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори для персональних комп'ютерів, жорсткі диски, модулі пам'яті для серверу, оптичні диски
Очікувана вартість
26 454,00 UAH
UA-2019-10-15-002454-b df4da8d5bd4c4910ab57920f1899a75e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Олійник

+380542675674 oliynykv@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37970404
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, м.Суми, вул. Воскресенська, 7
Контактна особа: В'ячеслав Олійник
+380542675674
oliynykv@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 11:02
Очікувана вартість: 26 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Монітори для персональних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
Жорсткі диски Western Digital Red 2TB 5400rpm 64MB WD20EFRX 3.5 SATA III (аналоги не допускаються). Гарантія 36 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штука
Модулі пам'яті 2 GB Unbuffered DDR2 ECC (функція корекції помилок) PC-6400 (800 MHz) для серверу HP Proliant DL320 G5p (Xeon 3065 2.33GHz, обов’язкова сумісність з материнською платою PN: 450120-001; SP# 454510-001). Гарантія 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 упаковка
Диски (упаковка на 10 дисків) Verbatim DVD+RW 4,7Gb 4x Cake Box (аналоги не допускаються). Гарантія 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 2 Проект договору.doc
15 жовтня 2019 16:11
Оголошення_монитори_2.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:30
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 16:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті поставлених питань, Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.

1) В п.19 оголошення щодо проведення допорогової закупівлі моніторів для персональних комп'ютерів, жорстких дисків, модулів пам'яті для серверу, оптичних дисків (UA-2019-10-15-002454-b) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.17 оголошення), в свою чергу, містять чітке посилання на жорсткі диски Western Digital Red 2TB 5400rpm 64MB WD20EFRX 3.5 SATA III (позиція друга переліку товарів) та диски Verbatim DVD+RW 4,7Gb 4x Cake Box (позиція четверта переліку товарів), аналоги щодо виробника яких не будуть прийматися до розгляду Замовником у пропозиціях учасників закупівлі. Крім того в п.17 оголошення чітко визначені технічні характеристики і якісні вимоги по позиції першій "Монітори для персональних комп'ютерів" та третій "Модулі пам'яті" переліку товарів, яким має задовольняти техніка, що пропонуватиметься Учасниками, а саме " - Учасник гарантує відповідність товару вищенаведеним вимогам, не допускається відхилення від специфікації товарів, що вказана в оголошенні (для модулів пам'яті, крім того - обов'язкова їх сумісність з вказаним обладнанням Замовника; всі модулі мають бути однієї моделі).
2) Замовником в складі документації закупівлі оприлюднено обов’язкову для заповнення учасниками форму «Цінова пропозиція», в якій учасники повинні зазначити марки та/або виробників запропонованого товару. Отже, пропозиції учасників, які не будуть містити посилання на точні торгівельні марки, модель та виробників запропонованих товарів, будуть дискваліфіковані Замовником, як такі, що не відповідають вимогам документації закупівлі.
3) Ніяких обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ оголошення Замовника не містить. При розміщенні в ЕСЗ оголошення про закупівлю Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі з врахуванням показника ПДВ, відповідно очікувана вартість предмета закупівлі є остаточною і не може бути збільшена учасниками на суму ПДВ (інших податків чи зборів) у разі, якщо учасники закупівлі є платниками такого податку.
Згідно п.11 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ розглядатиметься Замовником як остаточна, що повинна бути сплачена Замовником учаснику за поставлений товар (без додавання до ціни або віднімання суми ПДВ 20%). Ціна пропозиції платника ПДВ розглядатиметься Замовником також як остаточна ціна пропозиції учасника, яка вже включає в себе суму податку.
Запитання
Дата подання: 16 жовтня 2019 16:20
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 17:33
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті поставлених питань, Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1) В п.19 оголошення щодо проведення допорогової закупівлі моніторів для персональних комп'ютерів, жорстких дисків, модулів пам'яті для серверу, оптичних дисків (UA-2019-10-15-002454-b) зазначено, що після закінчення аукціону учасник, визнаний електронною системою закупівель переможцем (учасник з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 1 робочого дня повинен надати Замовнику в електронному вигляді цінову пропозицію (за встановленою формою) на суму останнього раунду аукціону (тобто остаточну цінову пропозицію). В разі внесення учасниками додаткових змін в свою пропозицію, крім вищезазначених та таких, що виправляють формальні (несуттєві) помилки, Замовник буде розглядати таку пропозицію з урахуванням вимог п.6 розділу ІІ наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року та ст.2 і 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Замовником в складі документації закупівлі оприлюднено обов’язкову для заповнення учасниками форму «Цінова пропозиція», в якій учасники повинні зазначити комплектацію, марки та/або виробників запропонованого товару. Отже, пропозиції учасників, які не будуть містити посилання на точні марки та виробників запропонованих товарів, будуть дискваліфіковані Замовником, як такі, що не відповідають вимогам документації закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 23 200,00
UAH з ПДВ
23 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна 24 488,00
UAH з ПДВ
23 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 25 900,00
UAH з ПДВ
24 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 26 160,00
UAH з ПДВ
24 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 10:16
Сервіс_центри.pdf
18 жовтня 2019 10:16
Пропозиція 26160,00.pdf
18 жовтня 2019 10:16
Згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна

ФОП Аверченков Олександр Володимирович

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 23 200,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 12:10
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
Відхилено 23 950,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:54
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
Переможець 24 149,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:58

Документи

25 жовтня 2019 12:10
Електронний підпис

Документи

28 жовтня 2019 17:54
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:52
Рішення.pdf

Документи

29 жовтня 2019 13:58
Електронний підпис
29 жовтня 2019 13:56
Рішення_24149.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
24 149,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 13:58
Електронний підпис
29 жовтня 2019 13:56
Рішення_24149.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 18:03
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:45
Договір_24149.pdf укладений
01 листопада 2019 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 149,00
UAH