Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для дезінфекції
Очікувана вартість
99 720,00 UAH
UA-2019-10-15-002385-b f43bfc9cd16847388aced1314f024b38
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ізюмова Олександра Олександрівна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Ізюмова Олександра Олександрівна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 16:10
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 15:52
Очікувана вартість: 99 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 498,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
Лагоцид 300, ємність 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 штуки
Лагоцид 600, ємність 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
65 штуки
Лагосепт С 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Терразім 6 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Засоби для дезінфекції Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-002385-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:50
Вимога щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику! Вами оголошено 15.10.2019р. закупівлю (UA-2019-10-15-002385-b): «Засоби для дезінфекції та код ДК 021:2015 - 24450000-3 - агрохімічна продукція», де у п.4 Оголошення передбачено: «На вимогу замовника учасник-переможець має надати зразок предмету закупівлі. Лікарня залишає за собою право відмовити учаснику-переможцю у разі невідповідної якості та вказаним технічним вимогам предмету закупівлі», а також «Аналоги («еквіваленти») зазначеним дезінфекційним засобам можуть бути запропоновані Учасниками тільки у разі наявності стовідсоткових однозначних співвідношень між якісними характеристиками та за кінцевими результатами, що досягаються при їх використанні».

Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.17 № 3302-06/3812-06 наголошує на тому, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» є серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «На вимогу замовника учасник-переможець має надати зразок предмету закупівлі. Лікарня залишає за собою право відмовити учаснику-переможцю у разі невідповідної якості та вказаним технічним вимогам предмету закупівлі».

Замовником в Оголошенні не зазначено порядку надання та порядку повернення Змовником зразків предмету закупівлі (товару), що може свідчити про відсутність фактичного наміру Замовника отримати такі зразки, а вимогу включено до Оголошення з метою обмеження кола учасників. Натомість, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.

Відзначимо, що з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі. Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.

Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно зразок пропозиції (товару) не може вважатись її невід’ємною частиною, оскільки документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.

Тендерна документація Замовника не містить порядку визначення відповідності зразків пропозиції (товару) вимогам Тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.

Щодо зазначення Замовником «Аналоги («еквіваленти») зазначеним дезінфекційним засобам можуть бути запропоновані Учасниками тільки у разі наявності стовідсоткових однозначних співвідношень між якісними характеристиками та за кінцевими результатами, що досягаються при їх використанні», то дана вимога є не зовсім коректною, оскільки аналоги жодним чином по своїй природі не можуть бути «стовідсоткових однозначних співвідношень між якісними характеристиками та за кінцевими результатами, що досягаються при їх використанні», бо аналогами вважається засіб який виконує ту ж саму роль як і засіб, що вимагається, але є відмінність у кількісних та якісних характеристиках за показниками десь є кращими, а десь є гіршими, тобто 100 відсоткового співпадіння не може бути. Під еквівалентом розуміється засіб який повністю відповідає запропонованому засобу або є кращим по технічним характеристикам, а ідентичного стовідсоткового співпадіння з жодним засобом не може бути, бо засіб є індивідуальним, може бути лише часткове співпадіння до ста відсотків, а тому вимога щодо «стовідсоткових однозначних співвідношень між якісними характеристиками та за кінцевими результатами, що досягаються при їх використанні» є дискримінаційною, бо засоби характерний тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим через стовідсоткове співпадіння. Зазначення найменуваннь засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному переможцю, пропозиція якого буде набагато більша в ціні за інших учасників які б могли запропонувати еквівалент за меншу ціну, яка з економить бюджет Замовника.


Зазначення даних вимог свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тому норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

Рішенням від 09.08.2018 № 8091 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що зразок не може вважатись частиною тендерної пропозиції учасника, тому його відсутність чи невідповідність не може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника (https://public.docs.openprocurement.org/get/421ae76a749e4030a8862ec623a7af79?KeyID=52462340&Signature=oJ15kM1ODi013hVv1EnBFoU/PvfmuowkAqca5uzTK7BlhIqEIwi3EsM7AO5zvmlPpKJXWhzfDCJBEcO4qmlsDg%3D%3D )

З метою приведення Оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО виключити із п.4 Оголошення передбачено: «На вимогу замовника учасник-переможець має надати зразок предмету закупівлі. Лікарня залишає за собою право відмовити учаснику-переможцю у разі невідповідної якості та вказаним технічним вимогам предмету закупівлі», як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги, а також внести зміни в «Аналоги («еквіваленти») зазначеним дезінфекційним засобам можуть бути запропоновані Учасниками тільки у разі наявності стовідсоткових однозначних співвідношень між якісними характеристиками та за кінцевими результатами, що досягаються при їх використанні», де виключити слова «тільки у разі наявності стовідсоткових однозначних співвідношень між якісними характеристиками та за кінцевими результатами, що досягаються при їх використанні», оскільки дана вимога є дискимінаційною.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю щодо надання ними нале

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 16:01
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації. З даного приводу, повторно, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в тендерній документації, не є завищеними та дискримінаційними, а ваша незаконна та необґрунтована вимога не може бути задоволена.
Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-15-002385-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:03
дискримінаційні вимоги
упереджені дії замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 16:05
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації. З даного приводу, повторно, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Проте, Замовник надав можливість Учасникам подати свої «еквіваленти» що мають повністю відповідати медико-технічним вимогам предмету закупівлі.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Щодо фасування повідомляємо, що саме дане фасування засобів є оптимальне у використанні нашими працівниками.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в тендерній документації, не є завищеними та дискримінаційними а ваша незаконна та необґрунтована вимога не може бути задоволена.
Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 75 678,00
UAH з ПДВ
75 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дезодар" 99 580,00
UAH з ПДВ
99 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 12:51
проект договору.pdf
22 жовтня 2019 12:51
комерційна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 12:51
кваліфікація.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 17:22
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "Дезодар"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 75 678,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:40
ТОВ "Дезодар"
#41937138
Переможець 99 580,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:51

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дезодар"
#41937138
99 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
75.pdf укладений
29 жовтня 2019 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 99 580,00
UAH