Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Молодіжна в м. Стебник Львівської області. ДК 021:2015 - (45230000-8) Будівництво трубопроводів,ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-10-15-002218-b 601ab3644f2f462b89a45e5a823e87e7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шулюк Степан Іванович

380324442019
380977205774
stebnyk.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Стебницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04372431
Вебсайт: http://www.stebnyk-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 82172, Україна , Львівська обл., Стебник, вулиця Мазепи Івана, будинок 8
Контактна особа: Шулюк Степан Іванович
380324442019,380977205774
stebnyk.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:26
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2915 метри квадратні
Капітальний ремонт дороги по вул. Молодіжна в м. Стебник Львівської області. ДК 021:2015 - (45230000-8) Будівництво трубопроводів,ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82172, Україна, Львівська область, Стебник, Молодіжна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 15:42
Тендерна до-ція Молодіжна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-31-000016 ● 99d877dc0faa4019a957535f642c059e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 09:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.10.2019 № 183

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 31.10.2019 № 183
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-15-002218-b 15.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Провівши аналіз вказаних у висновку порушень є встановлено, що на даному етапі проведення процедури є неможливо привести тендерну документацію у відповідність їз вимогами законодавства, що унеможливлює усунути самі порушення. Враховуючи вищезазначені обставини, керуючись п.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.

2019-11-15 10:43:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" 1 885 000,00
UAH з ПДВ
1 709 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорсервіс" 1 941 582,00
UAH з ПДВ
1 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МПП "НАРА" 1 891 509,00
UAH з ПДВ
1 850 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 15:28
Технічне завдання.PDF
12 листопада 2019 15:28
Тендерна пропозиція.PDF
12 листопада 2019 15:28
Інформаційні довідки.PDF
30 жовтня 2019 14:33
Електронний підпис
30 жовтня 2019 14:14
Паспорт Іпн.PDF
30 жовтня 2019 14:14
виписка.PDF
30 жовтня 2019 14:14
Відомості.PDF
30 жовтня 2019 14:14
Статут.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Пропозиція.PDF
30 жовтня 2019 13:44
ст 17.PDF
30 жовтня 2019 13:44
витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 13:44
Витяг.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Копія Ліцензії.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Лист про дозвіл.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Проект договору.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Захист довкілля.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Лист згода.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Лист-відгук Павлів.pdf
30 жовтня 2019 13:44
Довідка про досвід.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Працівники.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Технічні паспорта.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Договір оренди.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Техніка.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Наказ про призначення.PDF
30 жовтня 2019 13:44
протокол.PDF
30 жовтня 2019 13:44
Технічне завдання.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис
30 жовтня 2019 10:51
Кошторис.pdf
30 жовтня 2019 10:51
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 10:51
тех. паспорт.rar
30 жовтня 2019 10:51
Договора Оренди ТЗ.pdf
30 жовтня 2019 10:51
Акти виконаних робіт.pdf
30 жовтня 2019 10:51
Довідка МТБ.pdf
30 жовтня 2019 10:51
відгук.pdf
30 жовтня 2019 10:51
Проект договору.docx
30 жовтня 2019 10:51
ДОВІРЕНІСТЬ.doc
30 жовтня 2019 10:51
Технічне завдання.docx
30 жовтня 2019 10:51
Про банкрутство.docx
30 жовтня 2019 10:51
порушення ЗУ.docx
30 жовтня 2019 10:51
лист-згода.docx
30 жовтня 2019 10:51
Гарантійний лист.docx

Публічні документи

30 жовтня 2019 14:05
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Свідоцтво лабораторія.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Свідоцтва ТЗ.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Статут_копія.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Витяг ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Надання послуг ШРБУ 88.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Аттестат виробництва.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Ліцензія_копія.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Відгук КП Обєднане.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Наказ директор.pdf
30 жовтня 2019 14:05
Документ_ЄДР_1005869640.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорсервіс"

МПП "НАРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
Переможець 1 709 999,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
1 709 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 10:54
Коментар щодо відміни: Провівши аналіз порушень вказаних у висновку за результатами проведення моніторингу по закупівлі є встановлено, що на даному етапі проведення процедури є неможливо привести тендерну документацію у відповідність їз вимогами законодавства, що унеможливлює усунути самі порушення. Враховуючи вищезазначені обставини, керуючись п.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Документи:
15 листопада 2019 10:53
Протокол №15.PDF