Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоча станція на базі ПК CPU Intel Core i3-8100)
Очікувана вартість
933 170,00 UAH
UA-2019-10-15-002160-b d3a53dc669a642d09fc285e6a01f0d8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 15:54
Очікувана вартість: 933 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 665,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
робоча станція на базі ПК CPU Intel Core i3-8100 (субвенція МБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Декабристів,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:19
додаток3 із змінами.docx
18 жовтня 2019 14:19
зміни.docx
15 жовтня 2019 15:35
додаток 6.docx
15 жовтня 2019 15:35
додаток 5.docx
15 жовтня 2019 15:35
додаток 1-пропозиція.doc
15 жовтня 2019 15:35
додаток 2 (тех.завдання).docx
15 жовтня 2019 15:35
Додаток 4 (проект договору).doc
15 жовтня 2019 15:35
ТД (30210000-4).doc
18 жовтня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:19
додаток3 із змінами.docx
15 жовтня 2019 15:35
додаток3 - ст.16, 17,перелік.docx
18 жовтня 2019 14:19
зміни.docx
15 жовтня 2019 15:35
додаток 6.docx
15 жовтня 2019 15:35
додаток 5.docx
15 жовтня 2019 15:35
додаток 1-пропозиція.doc
15 жовтня 2019 15:35
додаток 2 (тех.завдання).docx
15 жовтня 2019 15:35
Додаток 4 (проект договору).doc
15 жовтня 2019 15:35
ТД (30210000-4).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо оцінки пропозиції необхідно зазначити, що п.1 розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» містить інформацію про те, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни тендерної пропозиції з урахуванням ПДВ.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Також ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, зберігання товару, отримання необхідних дозвільних документів тощо. Переможцем відкритих торгів визнається учасник, який надав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, та має найнижчу ціну за результатом аукціону, проведеного електронною системою закупівель.
Щодо торгових марок або моделей предмету закупівлі встановлено, що Замовник у тендерній документації не посилається на конкретну торговельну марку чи фірму у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, але при підготуванні тендерної пропозиції учасникам слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». У складі тендерної пропозиції учаснику необхідно подати інформацію про технічні параметри предмету закупівлі у вигляді порівняльної таблиці, в якій Учасник вказує конкретного виробника, модель запропонованого обладнання. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
Документація
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:36
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Будуть розглянуті всі пропозиції, що будуть надані в порівняльній таблиці згідно з вимогами замовника. А також будуть відповідати заявленим вимогам, чи будуть кращими за характеристиками.
щодо центрального процесора
Дата подання: 17 жовтня 2019 12:34
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:23
Шановні замовники, у зв'язку з важкою та неясною по строкам доступністю процессорів IntelCore i3 – 8100 з графічним ядром, чи будуть розлядаться Вами пропозиціі на новому процесорі 9-го покоління Intel® BX80684I39100F Core i3-9100F 4/4 3.6GHz 6M w/o graphics box з додатковою відеокарткою не гіршіх технічних параметрів? На загальну ціну комп'ютера та його надійність та строк експлуатації це ніяк не впливає. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Будуть розглянуті всі пропозиції, що будуть надані в порівняльній таблиці згідно з вимогами замовника. А також будуть відповідати заявленим вимогам, чи будуть кращими за характеристиками.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-002160-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:31796921
Дата подання: 17 жовтня 2019 12:25
Щодо дискримінаційних вимог закупівлі

Шановний Замовнику, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації оскільки вимога, що вказана у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: учасник надає у складі пропозиції копії не менше 2-х виконаних аналогічних виконаних аналогічних**договорів" порушує ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» де вказано, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, де мається на увазі саме один договір. Також вважаємо, що вимога, стосовно відгуків, які мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю – є дискримінаційною, обмежує коло учасників та порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися з оскарженням до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 14:17
Шановний Учаснику! Вимога щодо кількості договорів задовільнена, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Вимога стосовно відгуків, які мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, буде змінена лише в частині кількості. Необхідність подання відгуку, який має бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю залишається, скаржник не довів та документально не підтвердив, що виявлене, на його погляд, порушення є дискримінаційним, обмежує коло учасників та порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тому підстави для задоволення вимоги в частині дати відгуку відсутні.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 715 680,00
UAH з ПДВ
684 925,92
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000" 730 212,00
UAH з ПДВ
684 927,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 777 886,20
UAH з ПДВ
729 997,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" 883 234,80
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 13:55
документи переможця
01 листопада 2019 13:04
лист
31 жовтня 2019 17:34
оновлена пропозиція
29 жовтня 2019 18:02
Електронний підпис
29 жовтня 2019 18:00
реєстр документів.pdf
29 жовтня 2019 18:00
проект договору.pdf
29 жовтня 2019 18:00
порівняльна таблиця.pdf
29 жовтня 2019 18:00
лист-згода трансп.pdf
29 жовтня 2019 18:00
лист-згода персон дан.pdf
29 жовтня 2019 18:00
довідки відповідності.pdf
29 жовтня 2019 18:00
довідка СЦ.pdf
29 жовтня 2019 18:00
довідка про учасника.pdf
29 жовтня 2019 18:00
довідка підпис ЕЦП.pdf
29 жовтня 2019 18:00
гар лист гарант строк.pdf
29 жовтня 2019 18:00
гар лист совєч поставк.pdf
29 жовтня 2019 18:00
гар лист можл поставки.pdf
29 жовтня 2019 18:00
відгук могилянка.PDF
29 жовтня 2019 18:00
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
29 жовтня 2019 18:00
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
29 жовтня 2019 18:00
Auth210212019.pdf
29 жовтня 2019 18:00
Auth110212019(1).pdf
29 жовтня 2019 18:00
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:48
Електронний підпис
29 жовтня 2019 17:48
6_ Копія Статуту.pdf
29 жовтня 2019 17:47
1_ Тендерна пророзиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 684 925,92
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
684 925,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 09:39
ду1до дог.733.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 09:38
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 13:26
733 від 19.11.2019.pdf укладений
20 листопада 2019 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1 та додаток 1 "Специфікація" до договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 733
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 684 923,40
UAH (в тому числі ПДВ 114 153,90 UAH)