Капітальний ремонт житлового будинку - експертне обстеження 3-х ліфтів – пр. Будівельників, 181 (1-3 під’їзди) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
21 700,00 UAH
UA-2019-10-15-001979-b ef9789980bc5453ba2fae61b6e1125cf
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження замовника: 87515, Україна, Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа замовника: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 14:24
Очікувана вартість: 21 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового будинку - експертне обстеження 3-х ліфтів – пр. Будівельників, 181 (1-3 під’їзди) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Будівельників, 181 (1-3 під’їзди)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-001979-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці", Код ЄДРПОУ:23182908
Дата подання: 01 листопада 2019 09:03
Про скасування рішення щодо дискваліфікації учасника ДП "Донецький ЕТЦ"
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» (ЄДРПОУ 23182908)
2. ТОВ «Ліфтексперт» (ЄДРПОУ 38755677)
Ціна учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те, що:
- документи сформовані учасником до п.п. 3, 7.1, 10, 11 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, складені з порушенням вимог надання документів з поточною датою формування інформації,
- довіреність, надана учасником до п. 2 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не відповідає вимозі цього пункту, а саме - довіреність не дає повноваження першому заступнику директора Любімовій О.В. щодо підпису документів пропозиції.
У відповідності до Переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, викладеної в складі тендерної документації до закупівлі Замовником були зазначені наступні вимоги до оформлення документів та способу їх подання:
-Документи, що подаються учасником у складі пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного(их) файлів з розширенням .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширенням програм, що здійснюють архівацію даних. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними.
-Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
-Усі документи (форми, згідно додатків; довідки; листи тощо), які складаються учасником, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та поточної дати формування інформації, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності).
-Учасник не повинен відступати від форми додатків тендерної документації.
-Документи на які відсутні форми або орган, що їх видає, надаються в довільній формі.
-За достовірність наданих документів відповідальність безпосередньо несе учасник.
Згідно Переліку учасником Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» були подані:
п.3 – Довідка про учасника вих. № б/н від 10.10.2019 р.;
п.7.1 – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вих. №б/н від 10.10.2019 р.;
п.10 – Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних вих. №б/н від 10.10.2019 р.;
п.11 – Лист-згода з умовами проекту договору вих. №б/н від 10.10.2019 р. за формою згідно додатку №5 та проект договору за формою згідно додатка №6
Вищезазначені документи подані Учасником Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» у повній відповідності до форм і вимог Переліку, зазначених в тендерній документації.
До документації було додано копію довіреності №50 від 12.12.2019 р. згідно якої першому заступнику директора Любімовій О.В. були надані повноваження здійснювати від імені Державного підприємства «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» наступні дії:
- представляти інтереси ДП «Донецький ЕТЦ» в державних органах, у всіх підприємствах, організаціях, установах, включаючи судові установи, користуватися всіма правами, представленими сторонами в процесі розгляду позовів, зокрема завершувати справи мировою угодою.
- укладати всі види договорів господарського і цивільно-правового характеру, які стосуються основного виду діяльності підприємства, а також підписувати акти здавання-приймання виконаних робіт за цими договорами.
Виходячи з викладеного, обсяг повноважень Любімової О.В. є цілком достатнім для представництва інтересів підприємства та укладання договорів з будь-якими підприємствами, установами, організаціями, включно із Замовником.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» містить документи, які повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника Державне підприємство «Донецький експертно-технічний центр Держпраці» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути цю Вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2019 14:12
Вважаємо Вашу вимогу недоречною оскільки:
по перше - документи сформовані учасником до п.п. 3, 7.1, 10, 11 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, складені з порушенням вимог надання документів з поточною датою формування інформації;
по друге - довіреність, надана учасником до п. 2 переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не відповідає вимозі цього пункту, а саме:
- довіреність не дає повноваження першому заступнику директора Любімовій О.В. щодо підпису документів пропозиції.
Крім того у наданому розрахунку вартості норма часу не відповідає галузевим нормам на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, а саме не застосовано коефіцієнт Ку13 (виконання робіт на декількох однотипних установках або системах), а також не застосовано додаткових коефіцієнтів згідно з Картою 49.
Додатково повідомляємо, що допорогові закупівлі не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 втратив чинність. Єдиним документом, що регулює допорогові закупівлі, є наказ ДП “ПРОЗОРРО” вiд 19.03.2019 №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та наказ від 20.03.2019 №11, який вносить зміни у нову Інструкцію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці" 20 472,12
UAH з ПДВ
20 472,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ліфтексперт" 21 408,82
UAH з ПДВ
21 408,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 09:02
Проект договору.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Додаток №5.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Додаток №4.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Тариф.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Дозвіл №182.18.30.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Дозвіл №96.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Акт.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Договір № 3721.PDF
21 жовтня 2019 09:02
ПДВ.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Довідка про учасника.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Наказ директор.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Статут.PDF
21 жовтня 2019 09:02
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2019 14:37
Строителей 181.pdf
23 жовтня 2019 08:44
Документы общие.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці"
#23182908
Відхилено 20 472,12
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:01
ТОВ "Ліфтексперт"
#38755677
Переможець 21 408,82
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ліфтексперт"
#38755677
21 408,82
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку