Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, інтерактивні дошки, проектори, екран, роутери, багатофункціональний пристрій, комп’ютер в комплекті, картриджі тощо)
Очікувана вартість
936 719,00 UAH
UA-2019-10-15-001963-b ● df2cbbfa88364599ae61340000f2b949
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485417 |
Вебсайт: | http://solom.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317 |
Контактна особа: |
Яворська Оксана Петрівна 380442070992 srda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 14:41 |
Очікувана вартість: | 936 719,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 683,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, інтерактивні дошки, проектори, екран, роутери, багатофункціональний пристрій, комп’ютер в комплекті, картриджі тощо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 Одиниця
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, інтерактивні дошки, проектори, екран, роутери, багатофункціональний пристрій, комп’ютер в комплекті, картриджі тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, місто Київ, Київ, згідно технічних вимог
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 14:33 |
ДОДАТОК 3.docx | |
18 жовтня 2019 14:28 |
Перелік змін до ТК 2.docx | |
18 жовтня 2019 14:28 |
ТД30230000-0 Комп від 18.10.2019.docx | |
18 жовтня 2019 10:46 |
Перелік Змін до ТД 18.10.2019.docx |
18 жовтня 2019 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 жовтня 2019 14:33 |
ДОДАТОК 3.docx
|
||||||
18 жовтня 2019 14:28 |
Перелік змін до ТК 2.docx
|
||||||
18 жовтня 2019 14:28 |
ТД30230000-0 Комп від 18.10.2019.docx
|
||||||
18 жовтня 2019 10:46 |
Перелік Змін до ТД 18.10.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:33
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Допускаємо іншу торгову марку, яка ПОВНІСТЮ відповідає технічним вимогам вказаним в тендерній документації.
2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядаємо його ціну як остаточну.
1. Допускаємо іншу торгову марку, яка ПОВНІСТЮ відповідає технічним вимогам вказаним в тендерній документації.
2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядаємо його ціну як остаточну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-001963-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:10
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації Технологія розпізнавання дотику дошки: оптична технологія 4 камери. Зазначена Вами технологія є застарілою та містить безліч недоліків, тому все більше виробників відмовляються від виготовлення дошок, в основі яких лежить така технологія, оскільки у випадку несправності хоча б однієї з камер виводиться з ладу вся дошка. На сьогоднішній день існують дошки з іншими технологіями, які за функціональними характеристиками відповідають Вашим вимогам та є навіть кращими. Не обмежуйте коло Учасників, які можуть запропонувати Вам більш якісне обладнання для кращої організації навчального процесу. Крім цього, відповідно до вимог Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та програмне забезпечення. Проте, Наказ МОН №704 не містить жодних вимог до технології інтерактивної дошки. Таким чином, з метою уникнення дискримінації Учасників вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до Наказу МОН №704, внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити вимогу щодо технології дошки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 10:51
Тендерний комітет вирішив задовольнити дану вимогу, внести зміни до тендерної документації, оприлюднити перелік змін та нову редакцію тендерної документації відповідно до п.2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Задовольнити вимогу та внести зміни до тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
892 800,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 15:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 14:31
|
1Договір 25.11.2019.pdf | укладений |
26 листопада 2019 14:30
|