Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, інтерактивні дошки, проектори, екран, роутери, багатофункціональний пристрій, комп’ютер в комплекті, картриджі тощо)
Очікувана вартість
936 719,00 UAH
UA-2019-10-15-001963-b df2cbbfa88364599ae61340000f2b949
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворська Оксана Петрівна

380442070992 srda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485417
Вебсайт: http://solom.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317
Контактна особа: Яворська Оксана Петрівна
380442070992
srda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:41
Очікувана вартість: 936 719,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 683,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, інтерактивні дошки, проектори, екран, роутери, багатофункціональний пристрій, комп’ютер в комплекті, картриджі тощо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 Одиниця
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, інтерактивні дошки, проектори, екран, роутери, багатофункціональний пристрій, комп’ютер в комплекті, картриджі тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, згідно технічних вимог
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:33
ДОДАТОК 3.docx
18 жовтня 2019 14:28
Перелік змін до ТК 2.docx
18 жовтня 2019 14:28
ТД30230000-0 Комп від 18.10.2019.docx
18 жовтня 2019 10:46
Перелік Змін до ТД 18.10.2019.docx
18 жовтня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:33
ДОДАТОК 3.docx
18 жовтня 2019 14:28
Перелік змін до ТК 2.docx
18 жовтня 2019 14:28
ТД30230000-0 Комп від 18.10.2019.docx
18 жовтня 2019 10:47
ТД30230000-0 Комп від 18.10.2019.docx
15 жовтня 2019 15:15
ТД30230000-0 Комп’ютерне обладнання.docx
18 жовтня 2019 10:46
Перелік Змін до ТД 18.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:33
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Допускаємо іншу торгову марку, яка ПОВНІСТЮ відповідає технічним вимогам вказаним в тендерній документації.
2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядаємо його ціну як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-001963-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:10
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації Технологія розпізнавання дотику дошки: оптична технологія 4 камери. Зазначена Вами технологія є застарілою та містить безліч недоліків, тому все більше виробників відмовляються від виготовлення дошок, в основі яких лежить така технологія, оскільки у випадку несправності хоча б однієї з камер виводиться з ладу вся дошка. На сьогоднішній день існують дошки з іншими технологіями, які за функціональними характеристиками відповідають Вашим вимогам та є навіть кращими. Не обмежуйте коло Учасників, які можуть запропонувати Вам більш якісне обладнання для кращої організації навчального процесу. Крім цього, відповідно до вимог Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та програмне забезпечення. Проте, Наказ МОН №704 не містить жодних вимог до технології інтерактивної дошки. Таким чином, з метою уникнення дискримінації Учасників вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до Наказу МОН №704, внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити вимогу щодо технології дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 10:51
Тендерний комітет вирішив задовольнити дану вимогу, внести зміни до тендерної документації, оприлюднити перелік змін та нову редакцію тендерної документації відповідно до п.2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Задовольнити вимогу та внести зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 892 800,00
UAH з ПДВ
892 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОНДАР М. В. 935 700,00
UAH з ПДВ
935 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 16:50
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:47
цінова пропозиція нова
06 листопада 2019 16:47
податкова
06 листопада 2019 16:47
МВС
31 жовтня 2019 15:28
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:15
цінова пропозиція нова
31 жовтня 2019 15:15
податкова
31 жовтня 2019 15:15
МВС
29 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
29 жовтня 2019 17:40
57. Сертифікат спікера.pdf
29 жовтня 2019 17:40
54. Документ якості МФУ.pdf
29 жовтня 2019 17:40
53. Документи якості NEC.pdf
29 жовтня 2019 17:40
52. Документи якості Epson.pdf
29 жовтня 2019 17:40
39.1 квит за 2018.pdf
29 жовтня 2019 17:40
39. звіти за 2018.pdf
29 жовтня 2019 17:40
38.1 квит за 9мес2019.pdf
29 жовтня 2019 17:40
48. Документи якості НР.pdf
29 жовтня 2019 17:39
38. звіти 9 мес2019.pdf
29 жовтня 2019 17:39
35. Довідки з банку.pdf
29 жовтня 2019 17:39
32. Проект договору дод4.pdf
29 жовтня 2019 17:39
42. Договір з Комел.pdf
29 жовтня 2019 17:39
41. ДОГОВІР З МТІ.pdf
29 жовтня 2019 17:39
29. Довідка про ціну.pdf
29 жовтня 2019 17:39
27. Довідка санкції.pdf
29 жовтня 2019 17:39
22.2Договір НАШ Сервіс.pdf
29 жовтня 2019 17:39
17. Довідка про підпис.pdf
29 жовтня 2019 17:39
8. Лист про тех х-ки.pdf
29 жовтня 2019 17:39
10.СТАТУТ.pdf
29 жовтня 2019 17:39
7. Порівняльна таблиця.pdf
29 жовтня 2019 17:39
5. Довідка досвід.pdf
29 жовтня 2019 17:39
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:16
Електронний підпис
30 жовтня 2019 13:15
ДОДАТОК 3.pdf
30 жовтня 2019 13:15
Електронний підпис
30 жовтня 2019 12:59
Стаття 17.pdf
30 жовтня 2019 12:59
Паспорт та код.pdf
30 жовтня 2019 12:59
Лист підтвердження.pdf
30 жовтня 2019 12:59
Довідка про МТБ.pdf
30 жовтня 2019 12:59
Витяг Податкова.pdf
30 жовтня 2019 12:59
Витяг ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 12:58
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП БОНДАР М. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 892 800,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
892 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:31
1Договір 25.11.2019.pdf укладений
26 листопада 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 892 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 148 800,00 UAH)