Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс, портативний комп’ютер вчителя (ноутбук)
Очікувана вартість
368 677,00 UAH
UA-2019-10-15-001822-b bd29c6916c8440d898139d0412f62542
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Володимирівна Франко

+380989459782 uomsskrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38076390
Місцезнаходження: 31127, Україна , Хмельницька обл., село Радківці, Вул. Радісна, 1
Контактна особа: Тетяна Володимирівна Франко
+380989459782
uomsskrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:22
Очікувана вартість: 368 677,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів, кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул.. Пушкіна 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
28 штука
портативний комп’ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул.. Пушкіна 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної або акту приймання - передавання за кошти місцевих бюджетів, кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 14:55
ТД 2019.7z

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:39
Дата відповіді: 19 жовтня 2019 13:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас, що згідно вимог Тендерної документації, зокрема технічного завдання (Додаток 2 до ТД) визначені вимоги щодо закупівельного товару.
В даному Додатку не зазначеного жодного посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тобто, у випадку надання Вами тендерної пропозиції з товаром, який повністю відповідає характеристикам, визначеним в Додатку 2 або не гіршими чим визначені в технічних вимогах тендерної документації, він буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
Участь фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців (платників чи не платників ПДВ) не суперечить чинному законодавству, тому – звичайно, допускається.
Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації та законодавством не передбачене, відповідно, замовником не буде здійснюватись.
Крім того, в п. 2.1. технічного завдання Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу, що в Тендерній пропозиції Учасника обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Опис повинен містити порівняльну таблицю параметрів запропонованого обладнання з технічними вимогами Замовника.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник зможе перевірити, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам тендерної документації, відповідно внесення змін до Тендерної документації не є необхідним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-001822-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 08 листопада 2019 16:52
Шановник замовнику! Просимо Вас уважно еревіряти характеристики програмного забезпечення, що пропонується учасниками закупівлі. Так як у пропозиції ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна є багато невідповідностей технічним вимогам.
Шановник замовнику! Просимо Вас уважно еревіряти характеристики програмного забезпечення, що пропонується учасниками закупівлі. Так як у пропозиції ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна є багато невідповідностей технічним вимогам.
Перше: Замовник у технічному завданні вимагав програмне забезпечення Smart Learning Suite (або еквівалент) в якому є функція «Створення опитування та тестів, які учень може виконати з будь-якого пристрою» та «Відправка завдань на пристрої учнів» у програмного забезпечення Intech Touch Board дані функції відсутні.
Друге: програмне забезпечення Smart Learning Suite має ігрові активності, гейміфікація SMART lab :
• Активності: Переворот, Суперсортіровка теми: Космос, Джунглі
• Активності: Заповни пропуски, Відповідності,Кричи! : теми: Хімія, Риф, Рок концерт
• Активності: Гонки, Відкриття підписів: теми: Лицар і дракон, Пчілки-подружки, Проста
• Активності: Тест з монстрами теми: Пірати, Баскетбол, Монстри
Дані функції у програмного забезпечення Intech Touch Board відсутні.
Третє: Також, у програмного забезпечення Smart Learning Suite є функція «Вставка відео з YouTube®» і «віджети HTML 5», які відсутні у програмного забезпечення Intech Touch Board, запропонованого ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна Невідповідність ми можемо легко перевірити на офіційному сайті виробника: http://inter-systems.com.ua/catalog/1738/13888.
Четверте. Програмне забезпечення Smart Learning Suite це програмний пакет який включає в себе 4 активації Smart Notebook (конструктор уроків), Smart Lab (гейміфіцірованние лабораторні активності), 2 активації Smart Response (система тестування) і SMART AMP 31 активацію (ПО для віддаленого навчання), а програмне забезпечення Intech Touch Board немає даного фунціоналу.
Отже, враховуючи вище наведені невідповідності можна зробити висновок, що запропоноване програмне забезпечення не відповідає вимогам Замовника та не є еквівалентом.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо дискваліфікувати учасника - переможця ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна як такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Крім цього, керуючись абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати обґрунтоване роз’яснення щодо відповідності пропозиції переможця торгів - ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна тендерним вимогам Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю та дії замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 12:11
Відповідно до звернення ТОВ "Поділля фінанс" повідомляємо, що замовником у Додатку 2 ТД "Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі" встановлено вимогою наявність програмного забезпечення "Smart Learning Suite (або еквівалент)".
На виконання даної вимоги переможцем ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна запропоновано програмне забезпечення "Intech touch", що входить до складу інтерактивної дошки Intech RD 80a і має аналогічне призначення для функціонування інтерактивного обладнання та використання у навчальних процесах, тобто є еквівалентом.
Та в той же час ТОВ "Поділля фінанс" перераховує у своєму зверненні функції порівнюючи програмне забезпечення за характеристиками, які не вимагалися в тендерній документації Замовника.
Додамо також, що загальновідомим є той факт, що кожне програмне забезпечення для взаємодії інтерактивних комплексів різних виробників має свої переваги, особливості інтерфейсу, враховує специфіку функціоналу інтерактивних дошок та потреб освітнього процесу, що підтверджується Свідоцтвом МОН про відповідність педагогічним вимогам мультимедійного інтерактивного комплексу.
Відповідно до вище зазначеної інформації учасником ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна виконано умови Тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
Номер вимоги: UA-2019-10-15-001822-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 13 листопада 2019 14:27
Керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
ВИМОГА
щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна та про намір укласти договір

Тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника з наступних підстав:

ч. 3 Проект договору про закупівлю, Розділом VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Тендерної документації Замовника - ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ передбачена наступна вимога: « 6.3.2. У складі Тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору. » Учасник-переможець ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна, в порушення вищезазначеної вимоги надав документ Проект договору.pdf, в якому не заповнив пункт 5.1. Проекту договору, «Строк поставки», обов’язковий для заповнення.
Згідно умов Тендерної документації Замовника вищезазначене порушення не може виступати як формальна помилка: «5.3.3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.»
Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 17:51
Відповідно до п. 6.3.2. ТД, У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору.
В розумінні тендерної документації учаснику достатньо надати проект договору із зазначеними своїми реквізитами. ФОП Сергєєва О.Д. наданий у складі тендерної пропозиції заповнений зі своєї сторони проект договору, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-10-15-001822-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 13 листопада 2019 17:27
Звернувшись за перевіркою декларації про відповідність до «Київоблстандартметрологія» нам надали інформацію, що дана декларація дійсна всього 1 рік. Так як, декларація про відповідність видана від 07.06.2018 року, то дана декларація втратила чинність 06.06.2019 року і не може підтверджувати відповідність інтерактивних дошок INTECH.Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
ВИМОГА
щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна та про намір укласти договір

Тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника з наступних підстав:

1. ч. 3 Проект договору про закупівлю, Розділом VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Тендерної документації Замовника - ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ передбачена наступна вимога: « 6.3.2. У складі Тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору. » Учасник-переможець ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна, в порушення вищезазначеної вимоги надав документ Проект договору.pdf, в якому не заповнив пункт 5.1. Проекту договору, «Строк поставки», обов’язковий для заповнення.
Згідно умов Тендерної документації Замовника вищезазначене порушення не може виступати як формальна помилка: «5.3.3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.»
2. Також доводимо до Вашого відому, що учасник-переможець ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна надав у складі пропозиції документ під назвою «Декларація_INTECH.pdf», де на останній сторінці знизу вказано наступне, цитуємо: «За бажанням заявника Декларація про відповідність взята на облік ООВ Державне підприємство «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (ДП «Київоблстандартметрологія»), адреса: вул. Січневого прориву, 84, м. Біла Церква, Київська область, Україна, 09113.
UA.062.D.00057-18 від 07.06.2018
Дійсність декларації про відповідність можна перевірити за тел. (0456) 34-75-28»
Звернувшись за перевіркою декларації про відповідність до «Київоблстандартметрологія» нам надали інформацію, що дана декларація дійсна всього 1 рік. Так як, декларація про відповідність видана від 07.06.2018 року, то дана декларація втратила чинність 06.06.2019 року і не може підтверджувати відповідність інтерактивних дошок INTECH.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 17:54
Замовником у п.2.4. Тендерної документації Додаток 2 встановлено вимоги до учасників надати "Копію сертифікату відповідності на Інтерактивний (мультимедійний) комплекс, ,портативний комп’ютер вчителя (ноутбук), або на кожну (!) з їх складових". Замовником не встановлено вимог до подання декларацій на товар.
На виконання п.2.4 Додатку 2 Документації учасником ФОП Сергєєва О.Д. надано документ (несертифікація.pdf), у якому зазначено, що перелік продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації визначено у Наказі №28 від 01.02.05, у якому відсутні вимоги до сертифікації інтерактивних дошок. Крім того повідомляємо, що даний наказ "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" втратив чинність 16.03.2018р. і сертифікація продукції в Україні має добровільний характер.
Додатково у складі пропозиції учасником надано позитивний Висновок державної санітарної експертизи про застосування інтерактивної дошки Intech у навчальній сфері та Свідоцтво про відповідність педагогічним вимогам, що повністю підтверджує безпечність та педагогічний напрям даної запропонованої продукції
Відповідно до вище зазначеної інформації учасником ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна виконано умови Тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника переможця.
Також, Відповідно до п. 6.3.2. ТД, У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору.
В розумінні тендерної документації учаснику достатньо надати проект договору із зазначеними своїми реквізитами. ФОП Сергєєва О.Д. наданий у складі тендерної пропозиції заповнений зі своєї сторони проект договору, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.

Документи подані скаржником

13 листопада 2019 17:27
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ 368 000,00
UAH з ПДВ
316 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна 347 206,00
UAH з ПДВ
329 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фірма "ЧІП - сервіс" 358 569,00
UAH з ПДВ
347 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 367 500,00
UAH з ПДВ
367 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:54
Авторизація.zip
31 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:50
Сертифікати.zip

Публічні документи

08 листопада 2019 17:39
Довідка заборгованість
08 листопада 2019 17:39
Довідка несудимість
08 листопада 2019 17:39
Гарантійний_лист ст. 17
31 жовтня 2019 14:36
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Пояснювальна записка.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Паспорт_код.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Несертифікація.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Лист-погодження.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Лист-повідомлення.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Кріплення СЕС.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Довідки-листи.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Довідка підпис.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Декларація_проектори.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Декларація_INTECH.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Технічні вимоги.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Декларації та СЕС Dell.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Гарантійниий лист.pdf
31 жовтня 2019 14:36
СЕС_INTECH.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Витяг1.pdf
31 жовтня 2019 14:36
СЕС_ ПРОЕКТОРИ Viewsonic.pdf
31 жовтня 2019 14:36
Витяг.pdf
31 жовтня 2019 14:35
СЕС кріплення.pdf
31 жовтня 2019 14:35
Виписка.pdf
31 жовтня 2019 14:35
СЕС кабелі.pdf
31 жовтня 2019 14:35
банк.pdf
31 жовтня 2019 14:35
Аналогічні.pdf
31 жовтня 2019 14:35
Сертифікат.pdf
31 жовтня 2019 14:35
Авторизация.pdf
31 жовтня 2019 14:35
ISO14001 Intech.pdf
31 жовтня 2019 14:35
ISO9001 Intech.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:51
Сангіг2.JPG
30 жовтня 2019 15:51
Сангіг1.JPG
30 жовтня 2019 15:51
13 протокол зборів.jpeg
30 жовтня 2019 15:51
Свідоцтво ІМК.pdf
30 жовтня 2019 15:51
Інформаційна довідка.pdf
30 жовтня 2019 15:51
витяг Чіп.pdf
30 жовтня 2019 15:51
виписка.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:26
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:23
Якість Smart.pdf
31 жовтня 2019 15:23
Якість Optoma.pdf
31 жовтня 2019 15:23
Якість HP.pdf
31 жовтня 2019 15:22
Пояснювальна записка.pdf
31 жовтня 2019 15:22
Новий штатний розпис.pdf
31 жовтня 2019 15:22
Наказ (директор).pdf
31 жовтня 2019 15:22
Лист-відгук (Тульчин).pdf
31 жовтня 2019 15:22
Лист відгук (ПМСД).pdf
31 жовтня 2019 15:22
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
31 жовтня 2019 15:21
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
31 жовтня 2019 15:21
Авторизація Leatcom.pdf
31 жовтня 2019 15:21
Авторизація ERC.pdf
31 жовтня 2019 15:21
Авторизація AV-PRO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ

ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна

ТОВ "Фірма "ЧІП - сервіс"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ
#3050212719
Відхилено 316 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 17:38
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна
#2631713187
Переможець 329 990,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна
#2631713187
329 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 12:18
Договір.7z укладений
19 листопада 2019 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 329 990,00
UAH