Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аудиторські послуги
Очікувана вартість
1 624 200,00 UAH
UA-2019-10-15-001799-b ● 0c1b56a836034b0cb1fc90bb963cca30
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВАТ "КІРОВОГРАДГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03365222 |
Місцезнаходження: | 25006, Украина , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Арсенія Тарковського, буд.67 |
Контактна особа: |
Ольга Шевелєва +380522223448 tender@kirgas.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 624 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 121,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Послуги з проведення обов'язкового аудиту фінансової звітності Товариства за 2018 рік
Послуги з проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з проведення обов'язкового аудиту фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 20 % від ціни Договору протягом трьох банківських днів з дати прийняття рішення загальними зборами акціонерів Замовника щодо призначення Виконавця для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності Замовника, на підставі рахунку Виконавця. | Аванс | 3 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Замовник здійснює оплату решти ціни Договору протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником акту приймання-передачі наданих послуг та отримання Замовником від Виконавця рахунку на оплату, але у будь-якому разі після отримання Замовником від Виконавця всієї документації за результатами наданих аудиторських послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікації Учасника
Дата подання: 21 жовтня 2019 15:07
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 13:17
Наша компанія має намір взяти участь у даній закупівлі, але при вивченні Вашої Тендерної документації, зокрема Кваліфікаційних вимог до Учасників у нас з'явилися запитання.
Просимо надати роз'яснення щодо обгрунтованості кваліфікаційних вимог, а саме: штатної кількості працівників (100 осіб) та кількості працівників (не менш 15 осіб), які мають сертифікат одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕАУ).
Встановлені вищевказані кваліфікаційні вимоги до Учасників не відповідають розрахунку необхідної кількості кваліфікованих працівників по встановленим Вами умовам Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та рекомендаціям Аудиторської палати України щодо визначення трудомісткості та вартості аудиторських послуг та умовам чинного законодавства в сфері надання аудиторських послуг та публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно зі ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», зокрема: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Вимога замовника торгів про надання довідки/листа в довільній формі або заповнення наданої замовником в документації форми за підписом керівника учасника, а також вимога щодо мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором, - не порушують норм чинного законодавства України.
Головний акцент при встановленні кваліфікаційних вимог до учасників торгів на закупівлю аудиторських послуг, що є предметом закупівлі, забезпечують споживчі очікування Замовника аудиторських послуг, при цьому оцінюючи якість результатів наданих аудиторських послуг з позиції відносин між замовником та виконавцем таких послуг.
З позиції проведення оцінювання реальної якості, що визначається ступенем задоволення потреб Замовника, враховується економічно оптимальна якість, під якою розуміється співвідношення якості та витрат. Для Замовника високоякісна послуга за розумною ціною представляється більш якісною, ніж така сама ціна послуги за більш високою ціною, що могла скластися завдяки відмінностям у витратах різних потенційних учасників торгів.
Згідно з Порядком відбору суб’єкта аудиторської діяльності для проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності ВАТ «Кіровоградгаз», Товариство може встановлювати прозорі та недискримінаційні критерії відбору, виходячи з власних потреб.
Таким чином з метою дотримання вимог законодавства України для всебічного та повного забезпечення своїх інтересів, ВАТ «Кіровоградгаз» зобов’язане здійснити закупівлю послуг з проведення обов’язкового фінансового аудиту, та має намір отримати відповідні послуги, що будуть надані на максимально можливому високому професійному рівні відповідно до Міжнародних стандартів аудиту.
Головний акцент при встановленні кваліфікаційних вимог до учасників торгів на закупівлю аудиторських послуг, що є предметом закупівлі, забезпечують споживчі очікування Замовника аудиторських послуг, при цьому оцінюючи якість результатів наданих аудиторських послуг з позиції відносин між замовником та виконавцем таких послуг.
З позиції проведення оцінювання реальної якості, що визначається ступенем задоволення потреб Замовника, враховується економічно оптимальна якість, під якою розуміється співвідношення якості та витрат. Для Замовника високоякісна послуга за розумною ціною представляється більш якісною, ніж така сама ціна послуги за більш високою ціною, що могла скластися завдяки відмінностям у витратах різних потенційних учасників торгів.
Згідно з Порядком відбору суб’єкта аудиторської діяльності для проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності ВАТ «Кіровоградгаз», Товариство може встановлювати прозорі та недискримінаційні критерії відбору, виходячи з власних потреб.
Таким чином з метою дотримання вимог законодавства України для всебічного та повного забезпечення своїх інтересів, ВАТ «Кіровоградгаз» зобов’язане здійснити закупівлю послуг з проведення обов’язкового фінансового аудиту, та має намір отримати відповідні послуги, що будуть надані на максимально можливому високому професійному рівні відповідно до Міжнародних стандартів аудиту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-001799-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"", Код ЄДРПОУ:22917414
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:13
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації в частині виключення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв.
Тендерна документація встановлює кваліфікаційні критерії для учасників та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Так, додаток 6.1 до Тендерної документації передбачає, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен підтвердити наявність не менш як 100 (сто) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості. Також учасник повинен надати копії сертифікатів, що підтверджують членство працівників учасника (не менш як 15 працівників), наведених в довідці, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association.
Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Замовник відноситься до підприємств, що становлять суспільний інтерес. Вимоги до суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити аудит підприємств, що становлять суспільний інтерес, визначений статтею 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Так, зазначеним Законом передбачено, що при наданні послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), у суб’єкта аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду. Такий перелік затверджено рішенням Ради нагляду від 13.12.2018 року (лист ДУ «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» №9 від 14.12.2018), яким передбачено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з МСФЗ, а саме: Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), у т.ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАУW).
Таким чином, вимоги Замовника щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, визначені у Тендерній документації, не відповідають спеціальному закону в сфері регулювання аудиторської діяльності – Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкуренцію, оскільки кількість суб’єктів аудиторської діяльності, які відповідають таким критеріям, суттєво обмежується.
Враховуючи, що відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключивши дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Розгорнути
Згорнути
Так, додаток 6.1 до Тендерної документації передбачає, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен підтвердити наявність не менш як 100 (сто) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості. Також учасник повинен надати копії сертифікатів, що підтверджують членство працівників учасника (не менш як 15 працівників), наведених в довідці, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association.
Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Замовник відноситься до підприємств, що становлять суспільний інтерес. Вимоги до суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити аудит підприємств, що становлять суспільний інтерес, визначений статтею 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Так, зазначеним Законом передбачено, що при наданні послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), у суб’єкта аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду. Такий перелік затверджено рішенням Ради нагляду від 13.12.2018 року (лист ДУ «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» №9 від 14.12.2018), яким передбачено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з МСФЗ, а саме: Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), у т.ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАУW).
Таким чином, вимоги Замовника щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, визначені у Тендерній документації, не відповідають спеціальному закону в сфері регулювання аудиторської діяльності – Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкуренцію, оскільки кількість суб’єктів аудиторської діяльності, які відповідають таким критеріям, суттєво обмежується.
Враховуючи, що відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключивши дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 15:03
Внесесння запропонованих змін вважаємо не доцільним.
Керуючись Порядком відбору суб’єкта аудиторської діяльності для проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності Відкритого акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації «Кіровоградгаз», затвердженим засіданням наглядової ради ВАТ «Кіровоградгаз» від 21.03.2019 року №3/19, ВАТ «Кіровоградгаз» встановив певні критерії до суб’єкта аудиторської діяльності, який повинен мати достатній рівень кваліфікації аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг.
Рішенння Тендерного комітету щодо вимоги знаходиться у прикріпленому файлі.
Керуючись Порядком відбору суб’єкта аудиторської діяльності для проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності Відкритого акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації «Кіровоградгаз», затвердженим засіданням наглядової ради ВАТ «Кіровоградгаз» від 21.03.2019 року №3/19, ВАТ «Кіровоградгаз» встановив певні критерії до суб’єкта аудиторської діяльності, який повинен мати достатній рівень кваліфікації аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг.
Рішенння Тендерного комітету щодо вимоги знаходиться у прикріпленому файлі.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 листопада 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій