Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних(апаратна частина)(Комп'ютер персональний(Моноблок)
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-10-15-001697-b 9f5e7a77d5c04281883a0f1ba7fc473a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Світлана Миколаївна

+380502289957 svetikbond160483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бондар Світлана Миколаївна
+380502289957
svetikbond160483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 14:43
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:46
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп'ютер персональний (моноблок) (Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 14:38
Додаток 3.doc
15 жовтня 2019 14:38
Додаток 2.doc
15 жовтня 2019 14:38
Додаток 1.doc
15 жовтня 2019 14:38
ТД Моноблоки жовтень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:39
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютер персональний (моноблок) (далі – Тендерна документація), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 2 до Тендерної документації, які є обов’язковими при поданні пропозиції Учасником.
2. Вимогами ТД у Додатку 2 Технічної специфікації передбачено, що Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати заповнену форму «Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» в якій зазначаються відомості щодо характеристик Товару, який він пропонує поставити за Договором про закупівлю. Характеристики Товару мають бути не нижче визначених у таблиці.
3. П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування. Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Згідно до форми «ТЕНДЕРОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (Додаток №1 до ТД) « Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається ціна пропозиції без ПДВ», тобто учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 226 380,00
UAH з ПДВ
226 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 228 000,00
UAH з ПДВ
228 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 15:14
ДФС.rar
07 листопада 2019 15:14
МВС 21.10.rar
31 жовтня 2019 12:18
Електронний підпис
31 жовтня 2019 00:02
Електронний підпис
31 жовтня 2019 00:02
довідка санкції.pdf
31 жовтня 2019 00:02
Витяг ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 00:02
Статут копія.pdf
31 жовтня 2019 00:02
13178068_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 226 380,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
226 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:57
Звіт про виконання договору укладений
09 грудня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 09:53
Договір укладений
15 листопада 2019 09:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 226 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 730,00 UAH)