Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЛТАВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА |
Код ЄДРПОУ: | 02071100 |
Вебсайт: | https://pntu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24 |
Контактна особа: |
Степанченко Тетяна +380666266841 tanyastepanchenko1983@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 185 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 13:42 |
ТД на LCD дисплеї.doc | |
15 жовтня 2019 13:42 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерний комітет розглянувши ваше питання, повідомляє наступне. Фактично у вашому питанні міститься три групи питань. Для зручності відповідь структурована за кожною з них.
1. Стосовно допуску на торги товарів, торгових марок або моделей, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить Загальні вимоги до предмету закупівлі. У п. 7 вказаних Загальних вимог міститься інформація щодо допуску до участі у торгах еквівалентів. Зокрема, вказано, що у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Отже, еквівалентні товари допускаються до торгів.
2. Стосовно зобов'язання учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить Загальні вимоги до предмету закупівлі. У п. 2 та 3 вказаних Загальних вимог міститься перелік документів, що надаються на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару. Зокрема, на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасник повинен надати Технічну специфікацію та/або інші документи, що підтверджують технічні характеристики товару.
Учасник повинен надати у складі пропозиції копії документів, що підтверджують якість Товару, згідно чинного законодавства України, а саме:
- копію чинного на дату подання сертифікату (декларації) відповідності вимогам Технічного регламенту радіообладнання;
- копію чинної на дату подання декларації відповідності вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання;
- копію чинної на дату подання декларації відповідності вимогам Технічного регламенту низковольтного електричного обладнання;
- копію чинного на дату подання сертифікату на відповідність вимогам стандартам ДCTУ EN 60065:2015 , ДCTУ EN 55032:2014, ДCTУ EN 55020:2014, ДCTУ EN 55024:2014, ДCTУ EN 61000 -3-2:2016, ДCTУ EN 61000 -3-3:2015;
- копію чинного на дату подання висновку Державної санітарно гігієнічної експертизи.
Всі вказані документи, за своїм характером, видаються не на продукцію суб’єкта господарювання як такого, а на конкретну (конкретні) торгову марку та модель продукції. Отже, тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції документів, що дають змогу ідентифікувати конкретну марку та модель запропонованого товару, а відповідно, дотримання принципу відкритості та прозорості забезпечено. У зв’язку з цим не вбачається необхідності в дублюванні вказаної інформації в цінових пропозиціях учасників.
3. Щодо допуску до участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та порядку оцінки їх цінових пропозицій, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5 розділу 1 тендерної документації, визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі.
Відповідно до абз. 2 п. 1 розділу 5 тендерної документації, визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 2 – Тендерна пропозиція. Вказаний додаток, крім іншого, містить Примітки. У п. 2 Приміток вказано, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість пропозиції, з ПДВ (грн.)» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Отже, порівнюватись буде саме ціна, вказана учасником з урахуванням вказаної вимоги тендерної документації.
Таким чином, відповідь на всі ваші питання міститься в тендерній документації, та додаткових роз'яснень не потребує.
Одночасно з тим, у випадку, якщо вами буде прийнято рішення про участь у закупівлі, пропонуємо більш ретельно вивчити тендерну документацію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-08-000023 ● 597793b4c40e4c2e906b4e8735a5151b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.11.2019 № 75
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.11.2019 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-10-15-001372-b, 15.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-26 16:00:11
Запит замовнику на пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (LCD дисплеї)» за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 — «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», очікуваною вартістю 185000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-15-001372-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/пояснення з наступних питань:
1. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про «Джерело фінансування закупівлі», що передбачено вимогою пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відображено інформацію, щодо оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-27 09:25:45
Відповідь на запит Держаудитслужби України по предмету закупівлі "ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (LCD дисплеї)"
Тендерний комітет Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка розглянув запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби, та повідомляє.
Щодо відсутності інформації про «Джерело фінансування закупівлі» в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель забезпечують авторизовані електронні майданчики, що узгоджено нормами Абзацу другого пункту 2 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Міністезства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477).
Крім того, інформуємо відповідно до п. 19 та п. 20 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016р. № 166 зазначено, що «19. Оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. 20. У разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен у місячний строк з дня оприлюднення адміністратором стандартних сценаріїв тестування на веб-порталі Уповноваженого органу привести функціональні характеристики та можливості авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами». Таким чином, університет не мав технологічної можливості внесення зазначеної інформації щодо джерела фінансування в оголошенні про проведення відкритих торгів та також не має підстав та способів впливати на форми документів, які технічно реалізовані майданчиком до заповнення.
Натомість, замовником реалізовано принцип прозорості щодо джерела фінансування шляхом відображення таких відомостейі в пункті 4.2 проекту договору. Такий документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та є загальнодоступним до перегдялу, крім того розміщений одночасно з оголошенням процедури закупівлі.
По питанню розміщення інформації, щодо тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію, повідомляємо наступне.
У відповідності до абз. 3 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016р. № 922-VIIІ у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм є ціна. Поряд з цим, враховуючи зазначену статтю у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), критерієм є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Таким чином тендерний комітет Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка, як замовник, встановив оцінку тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ). З огляду на те, що інших критеріїв не встановлювалося, то очевидним є той факт, що питома вага критерію ціна є 100%, що і малось на увазі у тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства університетом забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-10-15-001372-b. За результатами ретельного аналізу повідомляємо, що університет не мав технічної можливості внесення зазначеної інформації щодо джерела фінансування в оголошенні про проведення відкритих торгів та не може впливати на форми документів, які технічно реалізовані майданчиком. Натомість, нами реалізовано принцип прозорості щодо джерела фінансування шляхом відображення таких відомостей в пункті 4.2 проекту договору, що свідчить про усунення недоліку майданчика. Щодо питання розміщення інформації без зазначення питомої ваги критерію. З огляду на те, що інших критеріїв крім критерію «Ціна» не встановлювалося, то очевидним є той факт, що питома вага критерію є 100%. Висловлюємо вдячність за сприяння у встановленні законності при проведенні закупівель та запевняємо, що і в подальшому приділятимемо належну увагу законному здійсненню закупівель.
2019-12-05 16:46:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-12-06 17:26:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ |
161 100,00
UAH з ПДВ
|
161 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" |
184 008,00
UAH з ПДВ
|
184 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
184 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ #3112705175 |
Відхилено |
161 100,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 16:37
|
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" #40143455 |
Відхилено |
184 008,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 13:25
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3058601433 |
Переможець |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 11:34
|
Договір № 1258.pdf | укладений |
19 листопада 2019 11:34
|