Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (LCD дисплеї)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2019-10-15-001372-b c582070047e241a2bdb2384332e282b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанченко Тетяна

+380666266841 tanyastepanchenko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: Степанченко Тетяна
+380666266841
tanyastepanchenko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 12:27
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
LCD дисплеї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська обл., Полтава, Проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 13:42
ТД на LCD дисплеї.doc
15 жовтня 2019 13:42
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:45
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Тендерний комітет розглянувши ваше питання, повідомляє наступне. Фактично у вашому питанні міститься три групи питань. Для зручності відповідь структурована за кожною з них.
1. Стосовно допуску на торги товарів, торгових марок або моделей, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить Загальні вимоги до предмету закупівлі. У п. 7 вказаних Загальних вимог міститься інформація щодо допуску до участі у торгах еквівалентів. Зокрема, вказано, що у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Отже, еквівалентні товари допускаються до торгів.
2. Стосовно зобов'язання учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить Загальні вимоги до предмету закупівлі. У п. 2 та 3 вказаних Загальних вимог міститься перелік документів, що надаються на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару. Зокрема, на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасник повинен надати Технічну специфікацію та/або інші документи, що підтверджують технічні характеристики товару.
Учасник повинен надати у складі пропозиції копії документів, що підтверджують якість Товару, згідно чинного законодавства України, а саме:
- копію чинного на дату подання сертифікату (декларації) відповідності вимогам Технічного регламенту радіообладнання;
- копію чинної на дату подання декларації відповідності вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання;
- копію чинної на дату подання декларації відповідності вимогам Технічного регламенту низковольтного електричного обладнання;
- копію чинного на дату подання сертифікату на відповідність вимогам стандартам ДCTУ EN 60065:2015 , ДCTУ EN 55032:2014, ДCTУ EN 55020:2014, ДCTУ EN 55024:2014, ДCTУ EN 61000 -3-2:2016, ДCTУ EN 61000 -3-3:2015;
- копію чинного на дату подання висновку Державної санітарно гігієнічної експертизи.
Всі вказані документи, за своїм характером, видаються не на продукцію суб’єкта господарювання як такого, а на конкретну (конкретні) торгову марку та модель продукції. Отже, тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції документів, що дають змогу ідентифікувати конкретну марку та модель запропонованого товару, а відповідно, дотримання принципу відкритості та прозорості забезпечено. У зв’язку з цим не вбачається необхідності в дублюванні вказаної інформації в цінових пропозиціях учасників.
3. Щодо допуску до участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та порядку оцінки їх цінових пропозицій, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5 розділу 1 тендерної документації, визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі.
Відповідно до абз. 2 п. 1 розділу 5 тендерної документації, визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 2 – Тендерна пропозиція. Вказаний додаток, крім іншого, містить Примітки. У п. 2 Приміток вказано, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість пропозиції, з ПДВ (грн.)» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Отже, порівнюватись буде саме ціна, вказана учасником з урахуванням вказаної вимоги тендерної документації.
Таким чином, відповідь на всі ваші питання міститься в тендерній документації, та додаткових роз'яснень не потребує.
Одночасно з тим, у випадку, якщо вами буде прийнято рішення про участь у закупівлі, пропонуємо більш ретельно вивчити тендерну документацію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000023 ● 597793b4c40e4c2e906b4e8735a5151b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.11.2019 № 75
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.11.2019 № 75

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-10-15-001372-b, 15.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

В.о. начальника Управління Олександр Кальченко

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-26 16:00:11

Запит замовнику на пояснення

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (LCD дисплеї)» за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 — «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», очікуваною вартістю 185000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-15-001372-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/пояснення з наступних питань:
1. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про «Джерело фінансування закупівлі», що передбачено вимогою пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відображено інформацію, щодо оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-27 09:25:45

Відповідь на запит Держаудитслужби України по предмету закупівлі "ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (LCD дисплеї)"

Тендерний комітет Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка розглянув запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби, та повідомляє.
Щодо відсутності інформації про «Джерело фінансування закупівлі» в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель забезпечують авторизовані електронні майданчики, що узгоджено нормами Абзацу другого пункту 2 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Міністезства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477).
Крім того, інформуємо відповідно до п. 19 та п. 20 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016р. № 166 зазначено, що «19. Оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. 20. У разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен у місячний строк з дня оприлюднення адміністратором стандартних сценаріїв тестування на веб-порталі Уповноваженого органу привести функціональні характеристики та можливості авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами». Таким чином, університет не мав технологічної можливості внесення зазначеної інформації щодо джерела фінансування в оголошенні про проведення відкритих торгів та також не має підстав та способів впливати на форми документів, які технічно реалізовані майданчиком до заповнення.
Натомість, замовником реалізовано принцип прозорості щодо джерела фінансування шляхом відображення таких відомостейі в пункті 4.2 проекту договору. Такий документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та є загальнодоступним до перегдялу, крім того розміщений одночасно з оголошенням процедури закупівлі.
По питанню розміщення інформації, щодо тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію, повідомляємо наступне.
У відповідності до абз. 3 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016р. № 922-VIIІ у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм є ціна. Поряд з цим, враховуючи зазначену статтю у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), критерієм є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Таким чином тендерний комітет Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка, як замовник, встановив оцінку тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ). З огляду на те, що інших критеріїв не встановлювалося, то очевидним є той факт, що питома вага критерію ціна є 100%, що і малось на увазі у тендерній документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства університетом забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-10-15-001372-b. За результатами ретельного аналізу повідомляємо, що університет не мав технічної можливості внесення зазначеної інформації щодо джерела фінансування в оголошенні про проведення відкритих торгів та не може впливати на форми документів, які технічно реалізовані майданчиком. Натомість, нами реалізовано принцип прозорості щодо джерела фінансування шляхом відображення таких відомостей в пункті 4.2 проекту договору, що свідчить про усунення недоліку майданчика. Щодо питання розміщення інформації без зазначення питомої ваги критерію. З огляду на те, що інших критеріїв крім критерію «Ціна» не встановлювалося, то очевидним є той факт, що питома вага критерію є 100%. Висловлюємо вдячність за сприяння у встановленні законності при проведенні закупівель та запевняємо, що і в подальшому приділятимемо належну увагу законному здійсненню закупівель.

2019-12-05 16:46:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-12-06 17:26:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ 161 100,00
UAH з ПДВ
161 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 184 008,00
UAH з ПДВ
184 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 184 500,00
UAH з ПДВ
184 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:24
Сертифікат СЕС.pdf
30 жовтня 2019 13:24
UA.032.CC.0477-18.pdf
30 жовтня 2019 13:11
Електронний підпис
30 жовтня 2019 11:49
UA.032.CC.0477-18.pdf
30 жовтня 2019 11:49
UA.032.D.00585-18_LVE_EMC_.pdf
30 жовтня 2019 11:49
UA.032.D.00595-18_RE_.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Лист згода_1.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Довідка ліцензія.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Пропозиція.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Довідка на підписання.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Довідка кваліфікація.pdf
29 жовтня 2019 18:40
ФОП Федотов ДОКУМЕНТИ.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Довідка МТБ.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Накладная.pdf
29 жовтня 2019 18:40
ДОГОВІР.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Гарантійний лист_2.pdf
29 жовтня 2019 18:40
Довідка 17ст.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 12:21
UA-2019-10-15-001372-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3112705175
Відхилено 161 100,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:37
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"
#40143455
Відхилено 184 008,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 13:25
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3058601433
Переможець 184 500,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3058601433
184 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:34
Договір № 1258.pdf укладений
19 листопада 2019 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 184 500,00
UAH