Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-10-15-001186-b e85cfc306c544154b37651189f04b186
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Штучко Людмила Олександрівна

+380464121168 RipkunskaCRLCB@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Ріпкинська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02006478
Місцезнаходження: 15000, Україна , Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9
Контактна особа: Штучко Людмила Олександрівна
+380464121168
RipkunskaCRLCB@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 12:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 12:57
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:33
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, смт. Ріпки, вул. Соборна буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 14:54
МТВ.docx
15 жовтня 2019 12:53
3 - Проект договору.doc
15 жовтня 2019 12:53
2 - Форма пропозиції.doc
15 жовтня 2019 12:53
1 - Оголошення про проведення закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-001186-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:49
Вимога!
Огидно читати такі аматорські протоколи відхилення цього корупціонера. Чергова корупційна закупівля цього хабарника! Складається таке враження, що протоколи пишуть не фахівці, а пацієнти цього закладу! Ви надані методичні вказівки відкривали? Засіб "Еконорм Актив" та "Бланідас Актив"- на основі ЧАС та третинного аміну!!! До цього, в засобі "Еконорм Актив" ще є додатково ензимний комплекс, який дає значні переваги зазначеного дезінфектанта перед застарілим "Бланідас Актив"! Засоби "Гуасепт" та "Еконорм Плюс" - це засоби на основі похідних гуанідину! Так, як же ваше твердження, що засоби зовсім не схожі за складом??? Хабарі не запропонували на відміну від "улюбленого" учасника? За нашими даними головна сестра вимагає від постачальників 40% хабаря. Хто погодився давати хабарі- той і постачає. Хто ні- тому пишуть такі протоколи! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Ніяка порівняльна таблиця документацією не вимагалася, тому ми не повинні вам щось доводити! Стосовно твердження, що ми ненадали підтвердження, що запропоновані нами засоби мають термін зберігання 80% від загального (п.4.2 документації) та повинні постачатися транспортом Постачальника (п.4.6 документації) повідомляємо, що це є технічні вимоги документації, які ніякими гарантійними листами не повинні бути підтверджені! Це не кваліфікаційні вимоги документації, які підтверджуються наданими документами! Читайте уважно ваші же вимоги! Тим паче, в наданій нами комерційній пропозиції зазначено, що вартість пропозиції включає доставку товару та розвантажувальні роботи, а в гарантійному листі від виробника продукції зазначено, що засоби, які постачаються, мають термін придатності не менше 80% від встановленого . З пальця висмоктуєте аргументи відхилення? Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо негайно повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 10:58
Шановний скаржнику! Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 (зі змінами), під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента, оскільки у вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника (п. 4.1. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлено, що «Аналогів не пропонувати»). Замовник встановив вимоги до товару виходячи з потреб медичної установи та результатів тестування певних торгових марок дезинфектанів, тому нам важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками не порушуючи чинного законодавства України. Тож, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад та втручанням в його господарську діяльність задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на установу, зловживаючи правами учасника закупівель!
Тож Ваша вимога підлягає відхиленню, оскільки є безпідставною, забирає час медичних працівників на переписку, відволікає від виконання прямих обов’язків, а Ваші погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-15-001186-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:18
До написаного Замовником
Хабарнику! Це ви морозиво з крамниці за власні гроші можете купувати таке, яке збагнеться. Ви використовуєте бюджетні кошти і повинні проводити Закупівлі з максимальною економією. Жодного аргументу, чому саме не підходить наша продукція ми не почули! Несете яквсь нісенітницю, яку неможливо читати. Берете хабарі- ось головний аргумент дискваліфікації нашої пропозиції. Ми більше не гаємо час на спілкування з хабарником і направляємо листи до контролюючих органів!
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 3 300,00
UAH з ПДВ
3 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 3 432,00
UAH з ПДВ
3 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Чернігівторг 3 984,00
UAH з ПДВ
3 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:15
документи на товар.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:14
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ТОВ Чернігівторг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 3 300,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 11:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 3 432,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:53

Документи

23 жовтня 2019 10:59
Протокол відхилення

Документи

24 жовтня 2019 10:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
3 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 10:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
28 жовтня 2019 16:17