Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори
Очікувана вартість
42 500,00 UAH
UA-2019-10-15-000963-b 5f3bc17521074f7f840372493bb4e582
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Анастасія

+380432673368 zakup_drzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01982270
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Василя Стуса, 11
Контактна особа: Осадчук Анастасія
+380432673368
zakup_drzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 11:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 11:52
Очікувана вартість: 42 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Монітори
(загальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, В. Стуса, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 11:57
додаток 1.docx
15 жовтня 2019 11:57
додаток 2.docx
15 жовтня 2019 11:57
Оголошення.docx
15 жовтня 2019 11:57
додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:49
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 14:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник обрав параметри товару і буде розглядати пропозиції, які будуть відповідати вимогам Замовника.

Всі учасники закупівлі зобов'язані вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, про що й зазначено в оголошенні,

Замовник є не платником ПДВ, тому до уваги братиметься кінцева ціна з урахуванням податків та витрат.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 42 007,00
UAH з ПДВ
42 007,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 13:44
Оновлена пропозиція.rar
18 жовтня 2019 10:38
Сервіс_центри.pdf
18 жовтня 2019 10:38
!Пропозиція - 42007.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 42 007,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 11:44

Документи

22 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
22 жовтня 2019 11:44
рішення 56.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
42 007,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
22 жовтня 2019 11:44
рішення 56.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 09:58
договір 2210_264.docx укладений
25 жовтня 2019 09:57