Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, конверти, скотч)
Очікувана вартість
87 620,00 UAH
UA-2019-10-15-000838-b ● ed5a74410cd746278329f2e34b2ba217
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | http://www.1tv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Войтенко Ірина +380444810807 irina.voytenko@ntu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 87 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,71% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Строк поставки товару: протягом двох тижнів з дати укладення договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
Папір А4 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачка
Папір А3 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Конверти С5 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Конверти С6 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Конверти Е65 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Скотч широкий (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Скотч вузький (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на підставі рахунку-фактури Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_5.docx | |
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_4.docx | |
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_2.docx | |
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_3.docx | |
15 жовтня 2019 11:34 |
TD_папір_конверти.docx | |
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_1.docx |
15 жовтня 2019 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_5.docx
|
|||
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_4.docx
|
|||
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_2.docx
|
|||
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_3.docx
|
|||
15 жовтня 2019 11:34 |
TD_папір_конверти.docx
|
|||
15 жовтня 2019 11:34 |
Додаток_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:51
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 14:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
В тендерній документації відсутні посилання на торгові марки або моделі.
В додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен вказати марку, виробника тощо товару, що пропонує.
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
В тендерній документації відсутні посилання на торгові марки або моделі.
В додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен вказати марку, виробника тощо товару, що пропонує.
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
73 872,30
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 16:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 11:42
|
172-26.1.pdf | укладений |
22 листопада 2019 11:41
|