Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, конверти, скотч)
Очікувана вартість
87 620,00 UAH
UA-2019-10-15-000838-b ed5a74410cd746278329f2e34b2ba217
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтенко Ірина

+380444810807 irina.voytenko@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Войтенко Ірина
+380444810807
irina.voytenko@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 11:22
Очікувана вартість: 87 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Строк поставки товару: протягом двох тижнів з дати укладення договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
Папір А4 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачка
Папір А3 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Конверти С5 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Конверти С6 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Конверти Е65 (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Скотч широкий (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Скотч вузький (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на підставі рахунку-фактури Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_5.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_4.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_2.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_3.docx
15 жовтня 2019 11:34
TD_папір_конверти.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_1.docx
15 жовтня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_5.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_4.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_2.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_3.docx
15 жовтня 2019 11:34
TD_папір_конверти.docx
15 жовтня 2019 11:34
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:51
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 14:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
В тендерній документації відсутні посилання на торгові марки або моделі.
В додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен вказати марку, виробника тощо товару, що пропонує.
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 75 690,60
UAH з ПДВ
73 872,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 75 740,70
UAH з ПДВ
73 873,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 11:41
Електронний підпис
07 листопада 2019 11:40
документи переможця.rar
31 жовтня 2019 12:09
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:08
Пропозиція оновлена.pdf
30 жовтня 2019 17:41
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:38
Електронний підпис

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:14
Електронний підпис
30 жовтня 2019 14:33
Статутні документи.7z
30 жовтня 2019 14:33
Додаток_5.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Додаток_3.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Додаток_2.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Додаток_1.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Відгук ІІ.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Відгук І.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Видаткова накладна ІІ.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Видаткова накладна І.pdf
30 жовтня 2019 14:33
Аналогічний договір І.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 73 872,30
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
73 872,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 18:01
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:42
172-26.1.pdf укладений
22 листопада 2019 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 73 872,30
UAH (в тому числі ПДВ 12 312,05 UAH)