Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла операторські, диван)
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000656-c ebf72dae48a5448f86f786444c1a74f3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 41 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
крісла операторські, диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:34
ТД стільці.doc
15 жовтня 2019 16:34
Оголошення.doc
15 жовтня 2019 16:34
Додаток 7.docx
15 жовтня 2019 16:34
Додаток 6 Проект договору.docx
15 жовтня 2019 16:34
Додаток 5.docx
15 жовтня 2019 16:34
Додаток 4.docx
15 жовтня 2019 16:34
Додаток 3.docx
15 жовтня 2019 16:34
Додаток 2.docx
15 жовтня 2019 16:34
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:56
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 16:41
Добрий день, аналоги розглядатимуть? Можливо поставити диван іншим лотом?
Відповідь: Доброго дня.
1. Відповідно до п. 6 Технічних вимог (Додаток 3) «У разі надання еквівалентів товарів, вони повинні мати технічні та якісні характеристики не гірші за ті, які вимагаються Замовником. У складі пропозиції Учасник повинен надати заповнену таблицю, в якій порівнюються технічні та якісні характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно додатку 4)».

2. Ні. Відповідно до п. 4.2 Інформація про предмет закупівлі Тендерної документації: «Тендерні пропозиції подаються стосовно предмету закупівлі в цілому».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:25
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 15:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до умов п. 6 Додатку 3 тендерної документації:
- У разі надання еквівалентів товарів, вони повинні мати технічні та якісні характеристики не гірші за ті, які вимагаються Замовником. У складі пропозиції Учасник повинен надати заповнену таблицю, в якій порівнюються технічні та якісні характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно додатку 4).

Згідно з п. 12 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації:
Учасник у формі «Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону» (Додаток 1 до тендерної документації), у специфікації до проекту Договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) повинен зазначити конкретну назву товару, конкретну назву підприємства – виробника товару. У якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) Учасник повинен зазначити конкретні якісні характеристики того товару, який буде постачати.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Учасника-переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.


2. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно із п. 10 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації встановлено: «У своїй тендерній пропозиції Учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації Замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли Учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується».
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 32 802,00
UAH з ПДВ
32 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:11
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:08
технічна.pdf
31 жовтня 2019 10:08
Статут.pdf
31 жовтня 2019 10:08
пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 10:08
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 10:08
наказ.pdf
31 жовтня 2019 10:08
листи.pdf
31 жовтня 2019 10:08
досвід.pdf
31 жовтня 2019 10:08
дов.ст.17.pdf
31 жовтня 2019 10:08
Гарантійний лист.pdf
31 жовтня 2019 10:08
витяг з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПОСТАЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій