Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з юридичного консультування та юридичного представництва
Legal advisory and legal representation services
Очікувана вартість
5 926 980,00 UAH
UA-2019-10-15-000639-a 635a88bfd4c14f57b31243b49e58debb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
National ID: 40150237
Contact point: Shevchenko Vira
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 19:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:49
Очікувана вартість: 5 926 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 269,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 15 жовтня 2019 19:13
Enquiries until: 04 листопада 2019 20:00
Complaints submission until: до 10 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 листопада 2019 20:00

Information

Estimated total value: 5 926 980 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 270 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуга з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Legal advisory and legal representation services
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору про закупівлю в тендерній пропозиції
Дата подання: 04 листопада 2019 14:28
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:17
Для яких цілей учасник має надати у складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації, згідно вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації, враховуючи, що укладення договору про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відбувається після визначення переможця торгів? Чи є це кваліфікаційним критерієм? Чи вважається такий проект договору пропозицією учасника укласти договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі в разі визначення такого учасника переможцем торгів? Зокрема, чи зобов’язаний учасник після визначення його переможцем торгів укласти договір про закупівлю в такій же редакції, в якій він її надасть у складі тендерної пропозиції? Чи може учасник змінити проект договору про закупівлю, наведений у Додатку 5 до тендерної документації, перед включенням цього проекту до тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою виконання вимог тендерної документації учасник має надати заповнений договір з актуальними реквізитами учасника за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації. Це не є кваліфікаційним критерієм. Завантаження копії підписаного Учасником проекту договору вважається пропозицією (згодою) учасника, в разі визначення такого Учасника переможцем закупівлі, укласти договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі в визначеній тендерною документацією редакції. Учасник в односторонньому порядку не може змінити проект договору про закупівлю, наведений у Додатку 5 до тендерної документації, однак може у встановлений строк через Prozorro надіслати свої пропозиції Замовнику щодо внесення конкретних змін до проекту договору, які будуть розглянуті Замовником в установленому порядку.
Договір про закупівлю з міжнародною юридичною фірмою
Дата подання: 04 листопада 2019 14:29
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:19
Чи повинен учасник надати проект договору про закупівлю в складі тендерної документації, якщо він є міжнародною юридичною фірмою, враховуючи положення п. 1.9 договору про закупівлю, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації? Якщо повинен, то цей проект має відповідати Додатку 5 до тендерної документації? Чи він має натомість відповідати загальним (стандартним) умовам надання юридичних послуг учасником, які встановлені учасником та застосовуються стосовно всіх його клієнтів загалом? Якщо проект має відповідати Додатку 5, то чи можливо окрім нього одночасно подати проект договору, який буде його змінювати, приводячи у відповідність до загальних (стандартних) умов надання юридичних послуг, які встановлені та застосовуються стосовно всіх клієнтів учасника загалом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, учасник має надати проект договору про закупівлю в складі тендерної документації, якщо він є міжнародною юридичною фірмою. Цей проект має відповідати Додатку 5 до тендерної документації. Пропозиції щодо внесення змін до проекту договору учасник може подати шляхом надсилання листа через Prozorro, які в подальшому будуть розглянуті Замовником.
Порядок внесення змін до договору про закупівлю
Дата подання: 04 листопада 2019 14:30
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:20
Який порядок внесення змін до умов договору про закупівлю відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповідь: Порядок внесення змін визначений у п. 12.8 проекту договору про закупівлю юридичних послуг, наведеного у додатку 5 тендерної документації.
Переддоговірні переговори
Дата подання: 04 листопада 2019 14:30
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:22
Чи можуть сторони укласти договір про закупівлю в іншій редакції, ніж та, яка наведена в Додатку 5 до тендерної документації? Якщо так, то в якому порядку проводяться переговори щодо умов договору?
Відповідь: Сторони за результатами цієї тендерної процедури мають укласти договір у редакції, яка визначена тендерною документацією, у додатку 5. Пропозиції щодо внесення змін до проекту договору учасник може подати шляхом надсилання листа через Prozorro, які в подальшому будуть розглянуті Замовником. Порядок внесення змін до укладеного договору визначений у п. 12.8 проекту договору про закупівлю юридичних послуг, наведеного у додатку 5 тендерної документації
Рейтинги фахівців
Дата подання: 04 листопада 2019 14:31
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:24
Які висуваються кваліфікаційні вимоги до учасника щодо включення до рейтингових списків працівників і фахівців, яких учасник планує залучити до виконання договору про закупівлю? Чи застосовуються кваліфікаційні критерії, які передбачені для учасника щодо його включення до рейтингових списків, визначені в останньому підрозділі розділу 2 зразка листа, наведеного у Додатку до тендерної документації, також до працівників і фахівців, яких учасник планує залучити до виконання договору? Якщо тендерною документацією не передбачено кваліфікаційних вимог щодо включення до рейтингових списків працівників і фахівців, яких учасник планує залучити до виконання договору, то чи потрібно заповнювати останній стовпчик таблиці 2, наведеної в розділі 2 зразка листа, наведеного у Додатку до тендерної документації? Якщо потрібно, то яким чином ці відомості враховуватимуться при перевірці відповідності кваліфікації учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник підтверджує, що він та /або його відповідні афілійовані особи та /або члени міжнародної мережі юридичних компаній, що визначені в таблиці 1 були включені до щонайменше одного з рейтингових списків відповідного рівня та країни як це зазначено в цьому пункті нижче міжнародних рейтингів за останній період, за який формувалися показники відповідного рейтингового агентства Chambers and Partners або Legal 500 за такими напрямками:
- Щодо офісу, зареєстрованого у Великобританії:
Фінансове право, Ринки капіталу: рівень 1 або рівень 2 або рівень 3 в одній з наступних категорій:
Legal 500 Debt: Debt Capital Markets;
Chambers and Partners: Banking and Finance: Borrowers UK (London) та /або Capital Markets Debt UK та /або Capital Markets Debt Europe-wide.
Кваліфікаційні критерії, які передбачені для учасника щодо його включення до рейтингових списків, не поширюються на фахівців яких учасник планує залучити до виконання договору.
При цьому, ми пропонуємо заповнювати останній стовпчик таблиці 2, наведеної в розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації, якщо працівники/фахівці включені до рейтингових списків. Ці відомості можуть бути враховані при перевірці відповідної кваліфікації учасника.
Підтвердження рейтингів фахівців
Дата подання: 04 листопада 2019 14:31
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:24
Чи потрібно підтверджувати інформацію про включення до рейтингових списків працівників і фахівців, яких учасник планує залучити до виконання договору, роздруківками з офіційного сайту рейтингового агентства?
Відповідь: Відповідно до пп. 2.3. п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника вищезазначеним вимогам він надає роздруківки з офіційного сайту відповідного рейтингового агентства та/або копії публікацій в друкованих виданнях відповідного рейтингового агентства, зміст яких, окрім інформації про включення до рейтингу, дозволить чітко встановити відповідний період та/або письмове підтвердження від відповідного рейтингового агентства (надіслане поштою, факсом, електронною поштою), яке підтверджує рейтинги за відповідний період.
При цьому, кваліфікаційні критерії, які передбачені для учасника щодо його включення до відповідних рейтингових списків, не поширюються на фахівців яких учасник планує залучити до виконання договору. В той же час, до фахівців учасника встановлено кваліфікаційні критерії щодо досвіду та знань як це визначено пунктом 2 Додатку 2 тендерної документації.
Копія установчих документів
Дата подання: 04 листопада 2019 14:32
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:25
Для яких цілей надається копія статуту учасника? Яким кваліфікаційним критеріям має відповідати цей документ? Який інший документ може надати учасник, якщо його статут містить конфіденційну інформацію відповідно до законодавства країни, де учасник зареєстрований? Чи достатньо буде надати свідоцтво про державну реєстрацію учасника юридичною особою, якщо воно вважається одним із установчих документів учасника в країні, де учасник зареєстрований?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Копія статуту учасника подається для перевірки повноважень особи, уповноваженої на підписання договору про закупівлю, та перевірки видів і напрямів діяльності юридичної особи. У разі, якщо статут містить конфіденційну інформацію, учасник може подати статут, із закресленою конфіденційною інформацією, в якому зазначено особу, уповноважену на підписання договору. Кваліфікаційні критерії до статуту Учасника не встановлюються. Надання свідоцтва про державну реєстрацію учасника юридичною особою не є достатнім. У такому випадку необхідно надати аналогічні документи, які надаються для вищезазначених цілей. Водночас, звертаємо увагу, що закупівля відбувається відповідно до вимог українського законодавства.
Баланс і звіт
Дата подання: 04 листопада 2019 14:33
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:26
Чи потрібно надати баланс та звіт про фінансові результати в повному обсязі відповідно до міжнародних стандартів бухгалтерського обліку, чи буде натомість достатньо надати узагальнену інформацію, яку прийнято публікувати відповідно до звичайної ділової практики?
Відповідь: Прийнятним є надання балансу та звіту про фінансові результати, складених згідно з вимогами міжнародних стандартів бухгалтерського обліку, за формою та в обсязі в яких він зобов’язаний оприлюднювати та /або надавати вказану фінансову звітність до відповідних державних органів на підставі нормативних вимог країни резидентності Учасника.
Показники балансу і звіту
Дата подання: 04 листопада 2019 14:33
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:27
Які показники балансу та звіту про фінансові результати будуть оцінюватися замовником? Яким кваліфікаційним критеріям мають відповідати ці показники?
Відповідь: Фінансова звітність має надаватися Учасником на підтвердження його фінансової спроможності. Показники балансу та звіту про фінансовий результат не оцінюються, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції Учасника згідно з додатком 4 тендерної документації є ціна.
Кваліфікаційні критерії до фінансової звітності Учасника тендерної документації не встановлені.
Володіння мовами
Дата подання: 04 листопада 2019 14:33
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:29
Які документи потрібно надати на підтвердження того, що в складі учасника або особи, якою учасник уклав договір, є фахівець, який володіє українською чи російською мовами відповідно до п. 2.3 листа, зразок якого наведено в додатку 2 до тендерної документації? Чи потрібно подавати такі документи, якщо особа, з якою учасник уклав договір відповідно до п. 1.1 листа, є юридичною особою, зареєстрованою за законодавством України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження того, що в складі учасника або особи, з якою учасник уклав договір, є фахівець, який володіє українською чи російською мовами необхідно надати документи, які належним чином підтверджують його володіння українською чи російською мовою на рівні, достатньому для спілкування та роботи з документами, зокрема, сертифікати. У випадку відсутності сертифікатів, учасник може надати лист роботодавця в довільній формі. Також, відповідно до п. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації лист роботодавця необхідно надати і у випадку, якщо особа, з якою учасник уклав договір відповідно до п. 1.1 листа, є юридичною особою, зареєстрованою за законодавством України, у разі якщо її працівники будуть залучені до виконання Договору.
Лист роботодавця
Дата подання: 04 листопада 2019 14:34
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:30
Чи потрібно надавати лист роботодавця про підтвердження досвіду відповідно до п. 2.2 листа, зразок якого наведено в додатку 2 до тендерної документації, якщо участь у проектах була за поточним місцем роботи в учасника або особи, залученої за договором відповідно до п. 1.1 листа, та відомості про таку участь включено до таблиці 2 цього листа?
Відповідь: Відповідно до п. 2.2 п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації підтвердження досвіду має бути додатково підтверджена:
- листом (листами) роботодавців та/або замовником послуг, що містить необхідну для підтвердження досвіду інформацію (назву проекту, дати початку та кінця проекту (місяць та рік), посаду та функціональні обов’язки в проекті тощо.
- листами-згодами зазначених фахівців, які підтверджують їх згоду брати особисту участь у наданні послуг відповідно до предмету закупівлі у разі, якщо вони не є працівниками Учасника або його афілійованих осіб, у тому числі за межами України.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-15-000639-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Fieldfisher LLP, Код ЄДРПОУ:OC318472
Дата подання: 17 грудня 2019 17:27
Скарга о дисквалификации Fieldfisher LLP
Повідомляємо про порушення наших прав та законних інтересів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.12.2019 №18987.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 20:40

Документи подані скаржником

17 грудня 2019 17:27
Рішення від 23.04.2018 № 3796.pdf
17 грудня 2019 17:27
рішення суду 826805718.docx
17 грудня 2019 17:27
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

20 грудня 2019 20:40
Рішення від 20.12.2019 №18987.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2019
UA-2019-10-15-000639-a635a88bfd4c14f57b31243b49e58debb
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕМЕС КАМЕРОН МАККЕННА ЕЛЕЛСІ" Документи
Відхилено
Документи
Dechert LLP Документи
Допущено до аукціону
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Clifford Chance LLP Документи
Відхилено
ТОВ "КВАНТУМ ЕТТОРНЕЙЗ" Документи
Відхилено
Документи
Fieldfisher LLP Документи
Відхилено

Документи

14 листопада 2019 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 листопада 2019 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 листопада 2019 13:34
структура.pdf
14 листопада 2019 13:34
Статут.pdf
14 листопада 2019 13:34
Антикорупційна програма.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 16:02
16. EA_Asters_Dechert_signed.pdf
14 листопада 2019 16:02
14. Letter of Statutory Document Confirmation.pdf
14 листопада 2019 16:02
10.4. Bankruptcy confirmation_Dechert.pdf
14 листопада 2019 16:02
10.3. Letter of Tax confirmation Dechert.pdf
14 листопада 2019 16:02
10.1. Letter of Corruption confirmation Dechert.pdf
14 листопада 2019 16:02
15. UZ - Letter of the Bid Form.pdf
14 листопада 2019 16:02
9. Лист згода .pdf

Документи

14 листопада 2019 20:04

код ЄДРПОУ 26080054 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

03 січня 2020 09:21
Довідка МВС.pdf
14 листопада 2019 18:42
Електронний підпис
14 листопада 2019 18:42
Електронний підпис
14 листопада 2019 18:34
4_Антикорупційна програма.pdf

Конфіденційні документи

14 листопада 2019 18:34
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ включає ціну пропозиції

Публічні документи

14 листопада 2019 19:55
Договір.pdf

Документи

14 листопада 2019 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 листопада 2019 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 листопада 2019 19:59
Лист.pdf
14 листопада 2019 19:59
док2(1).pdf
14 листопада 2019 19:59
док1(1).pdf
14 листопада 2019 19:59
док3-1.pdf
14 листопада 2019 19:59
Фін. Звіт за 2018.pdf
14 листопада 2019 19:59
статут копія.pdf
14 листопада 2019 19:59
Confirmation of ranking in L500.docx
14 листопада 2019 19:59
Лист погодження Січкар.pdf
14 листопада 2019 19:59
Додаток 5.pdf
14 листопада 2019 19:59
Ukrainian Railways Statement of Experience.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 19:59
10B. Fieldfisher LLP Accounts (UKR) - 83940591_1.PDF
14 листопада 2019 19:59
6. Fieldfisher LLP - Letter from employer (UKR).pdf
14 листопада 2019 19:59
6. Fieldfisher LLP - Letter from employer (ENG).pdf
14 листопада 2019 19:59
5. Fieldfisher LLP - Confirmation letter (UKR).pdf
14 листопада 2019 19:59
5. Fieldfisher LLP - Confirmation letter (ENG).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕМЕС КАМЕРОН МАККЕННА ЕЛЕЛСІ"

Dechert LLP

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

Clifford Chance LLP

ТОВ "КВАНТУМ ЕТТОРНЕЙЗ"

Fieldfisher LLP

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" 3 793 200,00
UAH з ПДВ
2 735 530,00
UAH з ПДВ
Документи
Dechert LLP 3 746 000,00
UAH з ПДВ
3 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 09:21
Довідка МВС.pdf
14 листопада 2019 18:42
Електронний підпис
14 листопада 2019 18:42
Електронний підпис
14 листопада 2019 18:34
4_Антикорупційна програма.pdf

Конфіденційні документи

14 листопада 2019 18:34
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ включає ціну пропозиції

Публічні документи

14 листопада 2019 16:02
16. EA_Asters_Dechert_signed.pdf
14 листопада 2019 16:02
14. Letter of Statutory Document Confirmation.pdf
14 листопада 2019 16:02
10.4. Bankruptcy confirmation_Dechert.pdf
14 листопада 2019 16:02
10.3. Letter of Tax confirmation Dechert.pdf
14 листопада 2019 16:02
10.1. Letter of Corruption confirmation Dechert.pdf
14 листопада 2019 16:02
15. UZ - Letter of the Bid Form.pdf
14 листопада 2019 16:02
9. Лист згода .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

Dechert LLP

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"
#26080054
Переможець 2 735 530,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"
#26080054
2 735 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 17:04
ДУ №3 до договору Ф_ЦН-Т-8_20 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 10:53
ДУ 2 до договору Ф_ЦН-Т-8_20 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:08
ДУ 1 до договору Ф_ЦН-Т-8_20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 15:08
сканирование0312.pdf укладений
23 січня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Gродовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку його дії як такого, що достатній для продовження проведення процедури закупівлі № UA-2021-03-03-006520-a, а саме – до 20.06.2021, без змін обсягу послуг та суми (загальної ціни) Договору
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 7.1 статті 7 у такій редакції: 7.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 грудня 2021 року, якщо його дію не буде припинено раніше згідно з умовами цього Договору або подовжено за згодою Сторін.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML