Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ)
Очікувана вартість
35 078 592,00 UAH
UA-2019-10-15-000638-a ● f8f67159bfbd493aac8d3d0a1705389c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Центр інвестицій та розвитку Виноградівської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 41003689 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, площа Миру, будинок 5 |
Контактна особа: |
Вакарова Віталія Василівна +380970345583 cbc.project2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 35 078 592,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Фінансування виконання робіт, в рамках проведення даної публічної закупівлі, здійснюється за рахунок коштів Європейського Союзу, Європейського Інструменту Сусідства, проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg (Hungary)” Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства та коштів місцевого бюджету. Лінія бюджету: 6.3.1.Реконструкція вулиці та площі Миру у місті Виноградів Закарпатської області. Обсяг виконання робіт: 1 робота. Строк виконання робіт: до 31 травня 2021 року. Дата завершення робіт: не пізніше 31 травня 2021 року. Очікувана вартість вказана без ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області». Фінансування виконання робіт, в рамках проведення даної публічної закупівлі, здійснюється за рахунок коштів Європейського Союзу, Європейського Інструменту Сусідства, проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства та коштів місцевого бюджету. Лінія бюджету: 6.3.1.Реконструкція вулиці та площі Миру у місті Виноградів Закарпатської області. Строк виконання робіт: до 31 травня 2021 року. Дата завершення робіт: не пізніше 31 травня 2021 року. Очікувана вартість вказана без ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, вулиця Миру та площа Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення договору, може надати Підряднику на 2019 рік аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% відсотків від вартості робіт на 2019р. (даний пункт погоджується та заповнюється під час укладення договору в залежності від фінансування робіт на 2019р.) строком на 3 місяці. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання вказаних документів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 19:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 19:06 |
Додаток 6.doc | |
15 жовтня 2019 19:06 |
Додаток 5.doc | |
15 жовтня 2019 19:06 |
Додаток 4.doc | |
15 жовтня 2019 19:06 |
Додаток 3.doc | |
15 жовтня 2019 19:06 |
Додаток 2.doc | |
15 жовтня 2019 19:06 |
Додаток 1.doc | |
15 жовтня 2019 19:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Інформація про відміну
Дата відміни
31 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій