Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до комп'ютеру
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000620-c e0f860a5fed7461bae7d950ffa7df9fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинський Орест Артурович

512-73-33 tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Контактна особа: Бачинський Орест Артурович
512-73-33
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 12:41
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 12:41
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Запасні частини до комп'ютеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:16
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
15 жовтня 2019 16:16
Договір Запчастини до комп'ютера 2019.doc
15 жовтня 2019 16:16
оголош. та тех.вимоги комп'ют.обладнання.pdf
15 жовтня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:16
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
15 жовтня 2019 16:16
Договір Запчастини до комп'ютера 2019.doc
15 жовтня 2019 16:16
оголош. та тех.вимоги комп'ют.обладнання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 13:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня!
До чого відноситься: Лот : Запасні частини до комп'ютеру.
Запасні частини до комп'ютера, за кодом CPV за ДК 021:2015 - код – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання.

- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Ні.

- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Замовник наполягає на дотриманні вимог згідно технічного завдання.
Допускаються до участі ФОП неплатники ПДВ,ціна розглядаеться ,як остаточна з урахуванням ПДВ ціни всіх учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 13 997,00
UAH з ПДВ
13 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 13 998,00
UAH з ПДВ
13 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 13 925,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 14:54

Документи

22 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:53
протокол 324.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
13 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:53
протокол 324.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:58
договір1306.pdf укладений
29 жовтня 2019 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 13 925,00
UAH