Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15110000-2 М'ясо (лопатка свиняча заморожена, стегно свійської птиці охолоджене)
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000609-c 8bdc00b7c48e43ca867e4e93d3a5da7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лосіцька Марина

+380445442205 LOSITSKA@KNTEU.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Лосіцька Марина
+380445442205
LOSITSKA@KNTEU.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 11:05
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Лопатка свиняча заморожена (напівфабрикат м’якушевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кг
Стегно курчат-бройлерів охолоджене (напівфабрикат натуральний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну партію поставленого Товару здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:13
Проект договору м'ясо 15.10.2019.docx
15 жовтня 2019 16:13
ТД м'ясо 15.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-000609-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 12 листопада 2019 11:54
неправомірне визначення переможця
Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи Учасника, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у вигляді сканованих копій з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 3);
Тобто учасник повинен надати у складі пропозиції інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі які викладені у додатку 3 тендерної документації.
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" у складі пропозиції не надає інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі які викладені у додатку 3 тендерної документації, цим самим не виконує вимогу Замовника.
Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, іншими документами, які учасник у складі своєї пропозиції надає замовнику, а саме: листом-згодою на обробку персональних даних (Додаток 6 до тендерної документації).
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" надає у складі пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних лише директора даного підприємства, та не надає лист-згоду на обробку персональних даних працівників які будуть залучені до виконання договору .
Так як відповідно до додатку 6 тендерної документації лист-згода містить «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я__________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю…» тобто учасник повинен надати згоду персональних даних працівників які згадуються у тендерній пропозиції.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
У тендерній пропозиції учасника згадуються працівники Шанусь Сергій Михайлович, Алєшковський Ігор Едуардович (даних працівників надані медичні книжки), які не надали згоду на обробку персональних даних.
Отже учасник не виконує вимогу замовника.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 14:17
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо:

Відповідно до вимог тендерної документації Переможцем ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» надано підтвердження дотримання технічних вимог у вигляді Довідки про підтвердження дотримання технічних вимог, завірені підписом і печаткою уповноваженої особи учасника;

Що стосується ненадання Переможцем ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» листа згоди на обробку персональних даних від всіх працівників, зазначених у довідках (у тому числі медичних книжках), то звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація не містить такої вимоги.

З вищенаведених обставин Ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 138 816,00
UAH з ПДВ
123 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 163 800,00
UAH з ПДВ
123 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 146 358,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ольвія-1" 145 518,00
UAH з ПДВ
136 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 18:14
Електронний підпис
19 листопада 2019 18:13
Лiцензiя_2019.zip
19 листопада 2019 18:13
Довiренiст__108_завiрена_копiя.zip
19 листопада 2019 18:13
Довiренiст__108.zip
19 листопада 2019 18:13
Гарантия_14702.zip
12 листопада 2019 18:38
Електронний підпис
12 листопада 2019 18:38
МВС Герасименко.pdf
12 листопада 2019 18:38
ДПІ.pdf
31 жовтня 2019 17:58
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:57
ЦП2.pdf
30 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
30 жовтня 2019 14:57
Довідка про авто.pdf
29 жовтня 2019 17:57
Електронний підпис
29 жовтня 2019 17:48
ЦП.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Таблиця від-сті.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Статут 2019.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Протокол Герасименко.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Проект договору.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Наказ Герасименко.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Медична книжка Шанусь.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Медичка Алєшковський.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Лист про дотримання ТВ.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Лист - згода.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Документи на ТЗ.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Документи на склад.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Договір офіс новий.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Договір дезінфекція.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Довідка про учасника.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Довідка про санкції 2.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Довідка про санкції 1.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Довідка МТБ.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Декларації.pdf
29 жовтня 2019 17:48
ГЛ щодо ціни.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Витяг ПДВ.PDF
29 жовтня 2019 17:48
Витяг Герасименко.pdf
29 жовтня 2019 17:48
Видаткова ваги.PDF

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:32
виписка з ЄДР (2).jpg
29 жовтня 2019 15:32
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

30 жовтня 2019 08:44
Електронний підпис
30 жовтня 2019 08:37
доки.part2.rar
30 жовтня 2019 08:37
доки.part1.rar

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:18
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:16
аналогічні.pdf
30 жовтня 2019 15:16
технічні вимоги.pdf
30 жовтня 2019 15:16
Статут .pdf
30 жовтня 2019 15:16
стаття 17.pdf
30 жовтня 2019 15:16
санкції.pdf
30 жовтня 2019 15:16
пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 15:16
проект договору.pdf
30 жовтня 2019 15:16
працівники.pdf
30 жовтня 2019 15:16
повноваження.pdf
30 жовтня 2019 15:16
паспорт .pdf
30 жовтня 2019 15:16
ліцензія.pdf
30 жовтня 2019 15:16
інші документи.pdf
30 жовтня 2019 15:16
додаток 6.pdf
30 жовтня 2019 15:16
відомості про під-во.pdf
30 жовтня 2019 15:16
відгуки.pdf
30 жовтня 2019 15:16
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "Ольвія-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Переможець 123 080,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
123 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:48
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 18:05
договір 20.11.2019 №872.pdf укладений
20 листопада 2019 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 123 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 513,33 UAH)