Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція (системний блок з монітором)
Очікувана вартість
353 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000607-a 45c7ffd8d7214ccbbd8504683cb56976
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міхова Алла Іванівна

+380487283839 gosp@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Міхова Алла Іванівна
+380487283839
gosp@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 17:45
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 17:45
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:46
Очікувана вартість: 353 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Робоча станція (системний блок з монітором)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 17:41
Додаток 3. Проект договору.doc
15 жовтня 2019 17:41
Додаток 2.Тендерна пропозиція.doc
15 жовтня 2019 17:41
Додаток 1.Технічні вимоги.doc
15 жовтня 2019 17:41
ТД робоча станція (системний блок з монітором).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:16
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі (Робоча станція (системний блок з монітором) викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:29
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:34
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
1.Вимоги до предмету закупівлі Робоча станція (системний блок з монітором) викладено в Додатку 1 до тендерної документації, в якому зазначається, щодо наявності документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Учасник повинен гарантувати, що весь запропонований ним товар є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб.-Весь товар має узгоджуватись з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні. Конфігурація обладнання, що буде придбано, повинно бути не гірше наданої орієнтованої конфігурації.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro (українська редакція) має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) на виробництво блоків системних (або комп’ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції.
Учасник повинен надати копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) на виробництво блоків системних (або комп'ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції.
Всі компоненти системного блоку мають бути сумісні між собою. Системні блоки мають бути укомплектовані та упаковані. Системний блок повинен бути опломбований та обов’язково мати гарантійний талон.
Учасник має надати лист, на ім’я Замовника, який має містити перелік сервісних центрів або сторонніх фірм у м. Одеса для сервісного гарантійного обслуговування та ремонту обладнання, яке пропонується Учасником із зазначенням адреси розташування та контактних телефонів.
Тому усі, передбачені Додатком 1 до тендерної документації, вимоги є обов’язковими.
Документація
Дата подання: 16 жовтня 2019 14:51
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:36
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Запропонований у тендерній пропозиції товар, повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі зазначених у Додатку № 1 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гумен Юрій Анатолійович 282 258,00
UAH з ПДВ
282 258,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 348 421,50
UAH з ПДВ
334 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 349 974,00
UAH з ПДВ
335 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 342 387,00
UAH з ПДВ
335 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 344 966,58
UAH з ПДВ
339 606,54
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 352 874,88
UAH з ПДВ
342 297,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 351 896,13
UAH з ПДВ
351 896,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 13:35
Технічні вимоги.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 13:35
СЕС Philips.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Сан_епідем_миша_Genius.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 13:35
ПК_Арма_ISO_9001_14001.pdf
28 жовтня 2019 13:35
паспорт.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Лист-повідомлення.PDF
28 жовтня 2019 13:35
Довідки та листи.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Довідка Статут.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Довідка ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Декларація Philips.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Гарантійниий лист.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Аналогічні договори.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Альфа.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Автор-лист.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Витяг2.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Витяг1.pdf
28 жовтня 2019 13:35
Виписка.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 17:40
Довідка
11 листопада 2019 17:40
Відсутність заборгованості
11 листопада 2019 17:40
Відсутність судимості
06 листопада 2019 15:54
Оновлена пропозиція
30 жовтня 2019 16:31
Пропозиція.rar

Публічні документи

13 листопада 2019 15:49
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:48
Обновленое предложение.pdf
26 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис
26 жовтня 2019 14:56
Сертификат монитор ACER.rar
26 жовтня 2019 14:56
1. Документи ІТ+.pdf
26 жовтня 2019 14:56
Проект договору.pdf
26 жовтня 2019 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2019 14:56
Порівняльна таблиця.pdf
26 жовтня 2019 14:56
Специфікація.pdf
26 жовтня 2019 14:56
Довідка банк.pdf
26 жовтня 2019 14:56
5. Ст.17.pdf
26 жовтня 2019 14:56
Sineo224e19102117060 (1).pdf
26 жовтня 2019 14:56
Гарантійний лист _нове.pdf
26 жовтня 2019 14:56
4.1. Лист Відгук.pdf
26 жовтня 2019 14:56
12. Авториз лист.pdf
26 жовтня 2019 14:56
8. Гар лист стандарти.pdf
26 жовтня 2019 14:56
6 Санкції.pdf
26 жовтня 2019 14:56
17. Лист згода.pdf
26 жовтня 2019 14:56
16. Згода.pdf
26 жовтня 2019 14:56
18. Пояснювальна.pdf
26 жовтня 2019 14:56
13. Довідка корупція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:28
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:25
Технічна документація.pdf
30 жовтня 2019 17:21
довідка санкції.pdf
30 жовтня 2019 17:21
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 17:21
Статут копія.pdf
30 жовтня 2019 17:21
13183934_пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 16:28
МВД.pdf
18 листопада 2019 16:28
ДФС.pdf
14 листопада 2019 17:21
Оновлена пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 15:32
20.Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 15:32
19.Відповідність.pdf
30 жовтня 2019 15:32
18.Лист-роз'яснення.pdf
30 жовтня 2019 15:32
17.Сертифікати ТиД.pdf
30 жовтня 2019 15:32
16.Сертифікати Acer.pdf
30 жовтня 2019 15:32
15.Договір.pdf
30 жовтня 2019 15:32
14.Довідка про сервіс.pdf
30 жовтня 2019 15:32
13.Статут.pdf
30 жовтня 2019 15:32
12.Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 15:32
11.Санкції.pdf
30 жовтня 2019 15:32
10.Ст.17.pdf
30 жовтня 2019 15:32
9.Захист довкілля.pdf
30 жовтня 2019 15:32
7.Наказ+протокол.pdf
30 жовтня 2019 15:32
6.Право підпису.pdf
30 жовтня 2019 15:32
5.Досвід виконання.pdf
30 жовтня 2019 15:32
3.МТБ.pdf
30 жовтня 2019 15:32
2.Виробник ПК.pdf
30 жовтня 2019 15:32
1.Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 14:34
Електронний підпис
28 жовтня 2019 18:14
Електронний підпис

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гумен Юрій Анатолійович

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гумен Юрій Анатолійович
#3591510437
Відхилено 282 258,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:39
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Рішення скасоване 334 235,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 18:26
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Відхилено 334 235,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 18:33
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"
#38438918
Відхилено 335 988,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:55
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 335 999,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 17:04
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 339 606,54
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 17:40

Документи

06 листопада 2019 15:39
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:37
Протокол
31 жовтня 2019 15:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

11 листопада 2019 18:33
Електронний підпис
11 листопада 2019 18:31
Протокол
11 листопада 2019 18:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:53
Протокол
12 листопада 2019 11:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2019 17:02
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
339 606,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:26
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 14:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 12:02
Додаткова угода зміни до договору
27 листопада 2019 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 339 606,54
UAH (в тому числі ПДВ 56 601,09 UAH)