Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Робоча станція (системний блок з монітором)
Очікувана вартість
353 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000607-a ● 45c7ffd8d7214ccbbd8504683cb56976
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 20987385 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Міхова Алла Іванівна +380487283839 gosp@od.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 17:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 17:45 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 14:46 |
Очікувана вартість: | 353 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 765,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Робоча станція (системний блок з монітором)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 17:41 |
Додаток 3. Проект договору.doc | |
15 жовтня 2019 17:41 |
Додаток 2.Тендерна пропозиція.doc | |
15 жовтня 2019 17:41 |
Додаток 1.Технічні вимоги.doc | |
15 жовтня 2019 17:41 |
ТД робоча станція (системний блок з монітором).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:16
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі (Робоча станція (системний блок з монітором) викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі (Робоча станція (системний блок з монітором) викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:29
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:34
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
1.Вимоги до предмету закупівлі Робоча станція (системний блок з монітором) викладено в Додатку 1 до тендерної документації, в якому зазначається, щодо наявності документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Учасник повинен гарантувати, що весь запропонований ним товар є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб.-Весь товар має узгоджуватись з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні. Конфігурація обладнання, що буде придбано, повинно бути не гірше наданої орієнтованої конфігурації.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro (українська редакція) має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) на виробництво блоків системних (або комп’ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції.
Учасник повинен надати копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) на виробництво блоків системних (або комп'ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції.
Всі компоненти системного блоку мають бути сумісні між собою. Системні блоки мають бути укомплектовані та упаковані. Системний блок повинен бути опломбований та обов’язково мати гарантійний талон.
Учасник має надати лист, на ім’я Замовника, який має містити перелік сервісних центрів або сторонніх фірм у м. Одеса для сервісного гарантійного обслуговування та ремонту обладнання, яке пропонується Учасником із зазначенням адреси розташування та контактних телефонів.
Тому усі, передбачені Додатком 1 до тендерної документації, вимоги є обов’язковими.
1.Вимоги до предмету закупівлі Робоча станція (системний блок з монітором) викладено в Додатку 1 до тендерної документації, в якому зазначається, щодо наявності документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Учасник повинен гарантувати, що весь запропонований ним товар є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб.-Весь товар має узгоджуватись з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні. Конфігурація обладнання, що буде придбано, повинно бути не гірше наданої орієнтованої конфігурації.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro (українська редакція) має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) на виробництво блоків системних (або комп’ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції.
Учасник повинен надати копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) на виробництво блоків системних (або комп'ютерів персональних), дійсного на дату розкриття пропозиції.
Всі компоненти системного блоку мають бути сумісні між собою. Системні блоки мають бути укомплектовані та упаковані. Системний блок повинен бути опломбований та обов’язково мати гарантійний талон.
Учасник має надати лист, на ім’я Замовника, який має містити перелік сервісних центрів або сторонніх фірм у м. Одеса для сервісного гарантійного обслуговування та ремонту обладнання, яке пропонується Учасником із зазначенням адреси розташування та контактних телефонів.
Тому усі, передбачені Додатком 1 до тендерної документації, вимоги є обов’язковими.
Документація
Дата подання: 16 жовтня 2019 14:51
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:36
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Запропонований у тендерній пропозиції товар, повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі зазначених у Додатку № 1 до тендерної документації.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Запропонований у тендерній пропозиції товар, повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі зазначених у Додатку № 1 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гумен Юрій Анатолійович |
282 258,00
UAH з ПДВ
|
282 258,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" |
348 421,50
UAH з ПДВ
|
334 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" |
349 974,00
UAH з ПДВ
|
335 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
342 387,00
UAH з ПДВ
|
335 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
344 966,58
UAH з ПДВ
|
339 606,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
352 874,88
UAH з ПДВ
|
342 297,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
351 896,13
UAH з ПДВ
|
351 896,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гумен Юрій Анатолійович #3591510437 |
Відхилено |
282 258,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 15:39
|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Рішення скасоване |
334 235,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 18:26
|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Відхилено |
334 235,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 18:33
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" #38438918 |
Відхилено |
335 988,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 16:55
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
335 999,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 17:04
|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" #32150929 |
Переможець |
339 606,54
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:26
|
Звіт про виконання договору | укладений |
02 січня 2020 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 14:38
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 12:02
|
Додаткова угода | зміни до договору |
27 листопада 2019 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |