Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (матеріал шовний хірургічний)
Очікувана вартість
91 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000594-c 0d80f2968f0b430a9cf75076aae28c0f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієнко Світлана Іванівна

econom@k9.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9
Код ЄДРПОУ: 25680295
Місцезнаходження: 04112, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РИЗЬКА, будинок 1
Контактна особа: Матвієнко Світлана Іванівна
econom@k9.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 13:08
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 13:08
Очікувана вартість: 91 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1845 штуки
матеріал шовний хірургічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, місто Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РИЗЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:06
проект договору.doc
15 жовтня 2019 16:06
кваліфікаційні критерії.doc
15 жовтня 2019 16:06
технічний опис предмету закупівлі.docx
15 жовтня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:06
проект договору.doc
15 жовтня 2019 16:06
кваліфікаційні критерії.doc
15 жовтня 2019 16:06
технічний опис предмету закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-000594-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2287403072
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:34
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ В ТЕНДЕРНІЙ ЗАКУПІВЛІ
Тендерну пропозицію відхилено з підстави: «не підтверджено яким стандартом регламентовано сталь або якому відповідає стандарту, або склад наданої сталі, або будь яку іншу інформацію яка підтверджує склад запропонованих голок».
Однак, відповідно до «Кваліфікаційних критеріїв» тендерної закупівлі UA-2019-10-15-000594-c від учасника вимагалося надати «Документ, який підтверджує марку сталі на голки від виробника».
Тобто, в «Кваліфікаційних критеріях» не було жодної згадки підтверджувати «яким стандартом регламентовано сталь або якому відповідає стандарту, або склад наданої сталі, або будь яку іншу інформацію яка підтверджує склад запропонованих голок».
Мною були надані документи від виробників, які підтверджували марку сталі.
Як слідує з документів, поданих іншими учасниками, всі учасники надали, як і вимагалося, довідки про марку сталі, і лише один, з найвищою ціновою пропозицією, надав довідку, в якій вказав стандарти сталі і склад сталі.

Отже, відхилення з підстави ненадання інформації, яка НЕ вимагалася умовами закупівлі, але саме яка вказана в довідці одного з учасників, свідчить про штучне підведення результатів закупівлі під певного учасника.

Відхилення за недотримання вимог, яких не було під час оголошення закупівлі, свідчить про непрозорість і невідкритість закупівлі, про необ’єктивну оцінку пропозиції, а підведення причин відхилення під певного учасника – ще й про корупційні дії і зловживання в даній закупівлі.

Відхилення учасника, пропозиція якого більш економічно вигідна, повністю відповідає вимогам і умовам закупівлі, не містить жодних порушень, за надуманими причинами, всупереч умовам закупівлі, є явним порушенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, порушенням принципів закупівель, визначених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЮ:
Усунути порушення процедури закупівлі за номером оголошення допороговій закупівлі UA-2019-10-15-000594-c ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали шляхом скасування незаконного рішення № 20 від 28.10.2019 р. про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Зінченка Віктора Миколайовича.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 08:47
Не задоволена
Замовник при проведенні допорогової закупівлі керується Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. Прошу ознайомитись і звернути увагу на п. 6 розділу 1 «Загальні положення».
Замовник використовує електронну систему закупівель для відбору Постачальників якісного товару який необхідний для забезпечення лікувального процесу.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 68 992,30
UAH з ПДВ
68 992,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-експериментальний виробничий центр "Олімп"" 74 354,30
UAH з ПДВ
74 354,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТПК "ЕРГОКОМ" 90 003,05
UAH з ПДВ
90 003,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:54
Виписка з ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Буклет.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Довідка ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 11:54
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 13:26
Філен інструкція.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Полікрил інструкція.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Поліестер інструкція.pdf
21 жовтня 2019 13:26
ПГА інструкція.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Кетгут інструкція.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Св-во платника ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Довідка з ЄДРПОУ.jpg
21 жовтня 2019 13:26
Про держреєстрацію2.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Про держреєстрацію1.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 13:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-експериментальний виробничий центр "Олімп""

ПП ТПК "ЕРГОКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2287403072
Відхилено 68 992,30
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 12:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-експериментальний виробничий центр "Олімп""
#13725905
Відхилено 74 354,30
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 17:15
ПП ТПК "ЕРГОКОМ"
#24934569
Переможець 90 003,05
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 13:59

Документи

28 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис

Документи

30 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис

Документи

31 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТПК "ЕРГОКОМ"
#24934569
90 003,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:26
договір.pdf укладений
11 листопада 2019 16:25
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:24
договір.pdf укладений
11 листопада 2019 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 003,05
UAH (в тому числі ПДВ 5 888,05 UAH)