Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2
Очікувана вартість
345 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000588-b d37b5c44daf6427197c9ba14f74ab2e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черевко Світлана Ярославівна

380324438875 zakupivli@dspu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125438
Вебсайт: http://dspu.edu.ua
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Івана Франка, 24
Контактна особа: Черевко Світлана Ярославівна
380324438875
zakupivli@dspu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:16
Очікувана вартість: 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Джерело фінансування- кошти бюджету(загальний і спеціальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель) – за кодом CPV
за ДК 021:2015 - 32320000-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Івана Франка 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 3 Проект договору.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 2.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 1.docx
15 жовтня 2019 10:50
Тендерна документація.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 5.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 4.docx
18 жовтня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 3 Проект договору.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 2.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 1.docx
15 жовтня 2019 10:50
Тендерна документація.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 5.docx
15 жовтня 2019 10:50
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:56
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Відповідно ч.2. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У тендерній документації замовника будь яке посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму , патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника застосовується із виразом «еквівалент».
Згідно умов технічної документації до участі у закупівлі допускаються товари технічні характеристики яких відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим у технічній документації замовника. Учасники подають порівняльну характеристику (додаток №4 до ТД) запропонованого ним обладнання або обладнання , що визначене у технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам замовника.
Детальніше – розділ ТД Інформація про технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2)До участі у закупівлі допускаються учасники платники ПДВ , а також особи, які не є платниками ПДВ.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з врахуванням ПДВ . У разі надання пропозицій неплатником ПДВ, то оцінка таких пропозицій здійснюється без врахування ПДВ.
Детальніше- розділ ТД Подання та розкриття тендерної пропозиції

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-000588-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 листопада 2019 12:20
Оскарження на неправомірне визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником відкритих торгів Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка за ДК 021:2015: 30230000- 2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель).
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 20 від 07.11.2019 р. було розглянуто пропозицію ТОВ “ВАЙЗ АЙ ТІ”, щодо закупівлі інтерактивного обладнання. В результаті розгляду було визнано переможцем ТОВ “ВАЙЗ АЙ ТІ”.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомляє, Замовника, що визнання переможцем ТОВ “ВАЙЗ АЙ ТІ” є не правомірним оскільки:
1) Згідно тендерної документації Замовника в тендерній документації в п. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
• реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу Замовника, що ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” у складі своєї тендерної пропозиції не надав Реєстр наданих документів, які вимагав Замовник. Тому, Ми вважаємо, що ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” порушило умови тендерної документації Замовника.

2) Згідно тендерної документації Замовника в тендерній документації в п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вказано, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі пропозиції наступні документи:
довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності)) про досвід виконання аналогічних договорів протягом 2016 – 2019 років із зазначенням контрагентів (не менше одного), з якими було укладено договори, відповідальних осіб за поставку товару з боку контрагента, їх контактних телефонів, предмет договору, років виконання договору, суму договору, а також оригінал листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору.
Наголошуємо, що згідно вимог Замовника, Учасник мав надати довідку із зазначенням аналогічних договорів та зазначенням контрагентів (не менше одного), з якими було укладено договори. Тобто, Учасник мав надати довідку із зазначенням договорів підписаних не менше ніж з одним контрагентом. Тобто, в довідці мало би бути не менше 2-х договорів з одним контрагентом, або ж 2 і більше договори з різними контрагентами. Звертаємо увагу Замовника, що ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням лише одного договору з одним контрагентом, що є порушенням вимог тендерної документації.

3) Згідно тендерної документації Замовника в тендерній документації в п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вказано, що для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону, учаснику необхідно надати наступні документи:
Довідка з обслуговуючого банку про наявність рахунку(ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
Звертаємо увагу Замовника, що учасник ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” у складі своєї тендерної пропозиції надав лише довідку про відкриття рахунків, і не надав довідку з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Ми вважаємо, що ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” порушило умови тендерної документації Замовника не надавши всю інформацію, що вимагалася Замовником, а саме про відсутність в учасника простроченої заборгованості за кредитами.

4) Згідно тендерної документації Замовника в тендерній документації в п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, щоУчасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно з Додатком №4 до Документації у наступній структурі:
1) Довідка у довільній формі (на бланку учасника (за наявності), завірена власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності)) про відповідність товару основним технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі.
2) Заповнений Додаток №4 до Тендерної документацій завірений власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (за наявності) В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічному завданні, учасник разом із заповненим додатком №4 подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання або обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника заповнивши продовження додатка № 4 до тендерної документацїї.
Наголошуємо, що згідно вимог Замовника, Учасник мав надати довідку та заповнений Додаток №4 до Тендерної документації, тобто два окремих документи. Звертаємо увагу Замовника, що ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” у складі своєї тендерної пропозиції надав один документ із зазначенням основних технічних та якісних вимог до предмета закупівлі. Ми вважаємо, що ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” порушила умови тендерної документації Замовника.

Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо відмінити рішення щодо переможця ТОВ“ВАЙЗ АЙ ТІ” та скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій №20 від 07.11.2019 р., повернувши Учасника на повторну перекваліфікацію.
У випадку ігнорування даної вимоги, змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету, як основного органу оскарження у галузі публічних закупівель у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 10:40
Шановний учаснику закупівлі ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" на Вашу вимогу повідомляємо:

щодо п.1 вимоги
згідно умов тендерної документації перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку, ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Рішенням тендерного комітету ненадання реєстру документів як окремого файлу віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, оскільки у складі тендерної пропозиції , опублікованої на сайті (реєстр пропозицій →документи)наявний електронний перелік документів, які учасник ТОВ "ВАЙЗ АЙ ТІ" завантажив , що відображає інформацію, яка мала міститись у реєстрі наданих документів;

щодо п.2 вимоги
щодо досвіду виконання аналогічних договорів у тендерній документації є роз'яснення не менше одного, тому трактування замовника, що має бути підписано не менше двох договорів з одним контрагентом , або два і більше з різними є необгрунтованим;

щодо п.3. вимоги
довідка про відсутність заборгованості за кредитами опублікована учасником ТОВ "ВАЙЗ АЙ ТІ" 31.10.2019 р. о 19:05 год;

щодо п.4. вимоги
тендерною документацією передбачено наявність формальних (несуттєвими) якими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки у тому числі подання не в окремому файлі документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Таким чином надання учасником усієї необхідної інформації в одному документі замість двох є формально(несуттєвою помилкою).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 327 999,60
UAH з ПДВ
314 996,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 334 800,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 329 820,00
UAH з ПДВ
320 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 325 350,00
UAH з ПДВ
325 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:15
Електронний підпис
31 жовтня 2019 19:05
Електронний підпис
31 жовтня 2019 19:05
Технічна специфікація.PDF
31 жовтня 2019 19:05
Тендерна пропозиція.PDF
31 жовтня 2019 19:05
Проект договору.PDF
31 жовтня 2019 19:05
Лист-згода.PDF
31 жовтня 2019 19:05
Копія Статуту.PDF
31 жовтня 2019 19:05
Копія свідоцтва.PDF
31 жовтня 2019 19:05
Копія висновку ДСЕЕ.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2019 20:18
Статут.pdf
31 жовтня 2019 20:18
Довідка банк.pdf
31 жовтня 2019 20:18
16.Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 20:18
Висновок СЕС_2019.pdf
31 жовтня 2019 20:18
Декларація_РО_2019.pdf
31 жовтня 2019 20:18
Лист-відгук.pdf
31 жовтня 2019 20:18
Декларация ЕМС_2019.pdf
31 жовтня 2019 20:18
Декларация НЕО_2019.pdf
31 жовтня 2019 20:18
11.Лист про виробника.pdf
31 жовтня 2019 20:18
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 12:04
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:03
Реєстр.pdf
31 жовтня 2019 12:03
40. Сертифікат спікера.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:55
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:54
00Реєстр документів.pdf
31 жовтня 2019 17:54
42Авторизація ЛІТКОМ.pdf
31 жовтня 2019 17:54
40ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
31 жовтня 2019 17:54
39Порівняльна таблиця_.pdf
31 жовтня 2019 17:54
33Leatcom_2019'04'10_status.pdf
31 жовтня 2019 17:54
27щодо субпідряду.pdf
31 жовтня 2019 17:54
19лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:54
01тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
#39427231
Переможець 314 996,40
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
#39427231
314 996,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:05
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 11:47
додаток до додаткової 2.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 11:42
Додаток до додаткової 1.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 11:42
Додаткова панелі 1.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:57
Інтерактивні панелі.PDF укладений
26 листопада 2019 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі( моделі інтерактивних панелей).
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 314 996,40
UAH (в тому числі ПДВ 52 499,40 UAH)