Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в комплекті, ноутбук, багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000552-b 75b02e6e11d3462e88635296fddf43c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексюк Іванна Віталіївна

+380332722239 volbuhmse@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинське обласне бюро медико-соціальної експертизи
Код ЄДРПОУ: 20129948
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, проспект Волі, 1А
Контактна особа: Олексюк Іванна Віталіївна
+380332722239
volbuhmse@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 15:24
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Закупівля персональних комп'ютерів в комплекті для потреб закладу. Джерело фінансування: залишки медичної субвенції спеціальний фонд (10шт.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Персональні комп’ютери в комплекті (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцк, Проспект Волі, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
7 шт
Персональні комп’ютери в комплекті (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцк, Проспект Волі, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцк, Проспект Волі, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
4 шт
Багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцк, Проспект Волі, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: залишки медичної субвенції спеціальний фонд Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:44
Оголошення ВОБМСЕ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 15 жовтня 2019 21:29
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 10:07
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1) В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію,або тип предмету закупівель, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз "або еквівалент". Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами.
Допускаємо еквіваленти та надаємо перевагу товару, який має відповідні технічні характеристики Додатку №2 таблиці 1 даної закупівлі.
2) Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:56
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі.
1) В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз "або еквівалент". Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами.
2) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім вимогам та характеристикам, наведеним у додатку №2 таблиці 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник вказує обов'язково, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку №1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком №4 до тендерної документації.
3) Оцінка пропозиції кандидата, який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 101 694,00
UAH з ПДВ
98 094,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 108 000,00
UAH з ПДВ
99 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 115 320,00
UAH з ПДВ
115 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:53
Asus ноут Сертифікати .rar
23 жовтня 2019 12:53
Пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 12:53
Додаток 5.pdf
23 жовтня 2019 12:53
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 01:16
Лист авторизації BRAIN.jpg
24 жовтня 2019 01:16
Сертифікати_BRAIN.zip
24 жовтня 2019 01:16
Пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 01:16
Lenovo ideapad Lenovo certificate.pdf
24 жовтня 2019 01:16
Статут.pdf
24 жовтня 2019 01:16
Стаття 17.pdf
24 жовтня 2019 01:16
Рахунок Приват Апрєль.pdf
24 жовтня 2019 01:16
Рахунок в Укрсиб.tif
24 жовтня 2019 01:15
Довідка про учасника.pdf
24 жовтня 2019 01:15
Довідка про МТБ.pdf
24 жовтня 2019 01:15
Довідка Мін.Юст..png
24 жовтня 2019 01:15
Довідка МВС.jpg
24 жовтня 2019 01:15
Довідка інформаційна.pdf
24 жовтня 2019 01:15
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 01:15
Довідка ДФС 25.10.jpg
24 жовтня 2019 01:15
Гарантійний лист.pdf
24 жовтня 2019 01:15
Військова частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 98 094,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 13:15

Документи

28 жовтня 2019 13:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
98 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 13:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 14:57
Договір про закупівлю товарів укладений
06 листопада 2019 14:39