Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричне приладдя
Очікувана вартість
10 410,00 UAH
UA-2019-10-15-000469-b ● 7ea4ee0f851c477493f9f38bac882732
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Пашківська Ірина Станіславівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 17:02 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 13:21 |
Очікувана вартість: | 10 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,88% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
ДК 021:2015 (31680000-6) Електричне приладдя та супутні товари до електричного приладдя
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1499 штуки
Електричне приладдя та супутні товари до електричного приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 16:04 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі.docx |
15 жовтня 2019 10:33 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва_ПРОЕКТ.doc |
15 жовтня 2019 16:04 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі.docx
|
||
15 жовтня 2019 10:33 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва_ПРОЕКТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 15 жовтня 2019 15:07
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 16:03
Доброго дня. Чи розглядаєте ви аналоги інших торгових марок?
Відповідь: Доброго дня! Так, розглядаємо. Основна вимога - відповідність технічним характеристикам.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:57
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:08
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація оформлена відповідно до чинного законодавства. Допуск до участі в закупівлі та ціни порівнюються системою, а не замовником.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна #2936014724 |
Переможець |
9 285,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ФОП Кучугурна О.А..pdf | укладений |
05 листопада 2019 16:17
|