Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектної документації в зв’язку з виділенням 2-го пускового комплексу робочого проекту: «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Князя Ігоря в м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверського району Чернігівської області (Коригування)» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 760 426,00 UAH
UA-2019-10-15-000456-a a0089b626c3e47bda30ae396b71ac253
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зєнченко Людмила Леонідівна

+380465821247 nsrada_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новгород-Сіверська міська рада Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 04061978
Вебсайт: http://ns-mrada.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., Новгород-Сіверський, Губернська, 2
Контактна особа: Зєнченко Людмила Леонідівна
+380465821247
nsrada_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 5 760 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 760,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та співфінансування з міського бюджету (у разі необхідності). Оплата здійснюється з урахуванням надходжень коштів з державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Коригування проектної документації в зв’язку з виділенням 2-го пускового комплексу робочого проекту: «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Князя Ігоря в м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверського району Чернігівської області (Коригування)» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, місто Новгород-Сіверський, вулиця Князя Ігоря
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 постанови КМУ від 27.12.2001 №1764 зі змінами). Попередня оплата здійснюється на рахунок Продавця, відкритого в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку (постанова КМУ від 23.04.2014 №117 зі змінами) протягом 7 робочих днів з дня підписання договору сторонами. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 календарних днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та співфінансування з міського бюджету (у разі необхідності). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки будуть здійснюватися за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених документів (акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3) та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та співфінансування з міського бюджету (у разі необхідності). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 15:42
Додаток 5 Проект договору.doc
15 жовтня 2019 15:42
Додаток 3 Технiчне завдання капремонт.doc
15 жовтня 2019 15:42
Тендерна документацiя оприлюд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДА." 5 752 876,28
UAH з ПДВ
5 752 876,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис
30 жовтня 2019 14:39
Реквізити.pdf
30 жовтня 2019 14:39
працівники.rar
30 жовтня 2019 14:39
гарантия.rar
30 жовтня 2019 14:39
тех. завдання.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Статут.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Ст.17.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 14:39
План фінансування.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Ліцензія ТОВ ОДА183.jpg
30 жовтня 2019 14:39
листи.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Листи згоди.pdf
30 жовтня 2019 14:39
лист пояснення.pdf
30 жовтня 2019 14:39
кошторис 2.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Календарний графік.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Інф. про підприємство.pdf
30 жовтня 2019 14:39
досвід робіт.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Договір оренди.pdf
30 жовтня 2019 14:39
договір Бобровиця.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Довідки.pdf
30 жовтня 2019 14:39
ГЛ.pdf
30 жовтня 2019 14:39
Витяг ПДВ ТОВ ОДА047.jpg
30 жовтня 2019 14:39
Витяг 2 стор. ТОВ ОДА049.jpg
30 жовтня 2019 14:39
Витяг 1 стор. ТОВ ОДА048.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДА."

Інформація про відміну

Дата відміни
30 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій